Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 795
Forstår det sånn amfetamin varer kortere ved injisering. Hvor lenge varer det da har nå injisert en kvarting. og vill få noe søvn sånn jeg ikke går i psykose.
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om du er ute etter søvn så er det ganske så dumt å sette en sprøyte med amf, det gir jo motsatt virkning og du kan fort ende opp med å være våken en god del flere timer.
🍁420🍁
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Om du er ute etter søvn så er det ganske så dumt å sette en sprøyte med amf, det gir jo motsatt virkning og du kan fort ende opp med å være våken en god del flere timer.
Vis hele sitatet...
Men i helvete bør jeg kjøpe noe benzo? Har quetiapin kan det hjelpe? hvilke doser?
Sitat av vet_ikke_jeg Vis innlegg
Men i helvete bør jeg kjøpe noe benzo? Har quetiapin kan det hjelpe? hvilke doser?
Vis hele sitatet...
Jaja quetiapin funker som ett fjell til å sove etter makka på det Bruker selv 50-100 mg å det knocker meg ut iallfall.
🍁420🍁
Trådstarter
Sitat av Metylfenidat Vis innlegg
Jaja quetiapin funker som ett fjell til å sove etter makka på det Bruker selv 50-100 mg å det knocker meg ut iallfall.
Vis hele sitatet...
Får ta 1x50mg da
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg må ta 100 mg for funk av quietapin men har toleranse. Før kunne 25 knocke meg ut men det var uten amf i kroppen vel å merke!
🍁420🍁
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg må ta 100 mg for funk av quietapin men har toleranse. Før kunne 25 knocke meg ut men det var uten amf i kroppen vel å merke!
Vis hele sitatet...
Har kun tatt quietapin 2 ganger akkurat fått resepten.
Quetiapin funker fjell. Hvis du har så ta 2 valium/sobril/stesolid el lignende. Og 2-3 Quetiapin so sover du som en stein innen en time