Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1514
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Er totalt avhengig av benzo.
Å nå er jeg tom ihvertfall frem til mandag .....

Men jeg har 10 stk buccolam 5ml munnvann som egentlig er mot eppilepsi anfall som jeg ikke har brukt.

Er dette noe som kan hjelpe ?
Leste at dette er under benzo gruppa, stemmer det?

Jeg bruker vanligvis vival 5 mg om kvelden (pluss litt ekstra her å der )
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Midazolam er en av de mest rekreasjonelle benzoer out there, den vil ta knekken på abstinensene dine, uten tvil. Kos deg. Usikker på dosering, må nesten vite hvor mange mg det er per ml.
Det blir redningen din det der Hvor mange mg/ml?
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
5 mg/ml står det
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Fant ut at jeg har 4 pakker av de. Og det er 4 stk i hver

Har akkurat tatt en i munnviken nå så prøver meg frem
Klimafiendtlig troll
Kjenner ikke detaljene rundt anfallene dine, men Midazolam i form av Buccolam kan virkelig være en reddende engel dersom du faktisk havner i skikkelige kramper.

Prøv å spare noen av de til det, veldig kjedelig når krampene kommer og du er tom for disse..
Sitat av Taert Vis innlegg
Kjenner ikke detaljene rundt anfallene dine, men Midazolam i form av Buccolam kan virkelig være en reddende engel dersom du faktisk havner i skikkelige kramper.

Prøv å spare noen av de til det, veldig kjedelig når krampene kommer og du er tom for disse..
Vis hele sitatet...
H*n burde ihvertfall rasjonere dem fram til mandagen. Benzo-abstinenser kan i verste fall trigge et anfall :/
Klimafiendtlig troll
Sitat av Vargas Vis innlegg
H*n burde ihvertfall rasjonere dem fram til mandagen. Benzo-abstinenser kan i verste fall trigge et anfall :/
Vis hele sitatet...
Det er jo selvsagt et godt poeng, og veldig vanlig. Som du sier, rasjonere Buccolamen (han har jo relativt sterke doser) utover et par-tre dager så burde den verste risikoen for anfall være over.

Skal sies at anfall pga abstinens kan komme en stund etter "første fase"..

@OP: Kan være en idé å fikse en resept på minstepakning vival eller annen langtidsvirkende benzo. Midazolam går jo rett inn og rett ut og er vel mindre egnet til profylakse. Lei situasjon det der. Håper det ordner seg!

Rettelse:

5mg vival på kvelden er veldig lav dose. Skulle det røyne på, ordne en resept på Orfiril? Legevakten er åpen.
Sist endret av Taert; 17. juli 2020 kl. 00:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Midazolam har en veldig kort halveringstid så jeg anbefaler deg å sniffe små doser hver 3-4 time for å ha nok frem til mandag. Og ja, det er det eneste benzoet som er vannløselig og kan sniffes.
Klimafiendtlig troll
Sitat av wayup369 Vis innlegg
Midazolam har en veldig kort halveringstid så jeg anbefaler deg å sniffe små doser hver 3-4 time for å ha nok frem til mandag. Og ja, det er det eneste benzoet som er vannløselig og kan sniffes.
Vis hele sitatet...
Han har Buccolam, det er et munnvann og tas også opp i slimhinnene. Funker fjell den, ikke noe vits å dytte den i nesa
Sist endret av Taert; 17. juli 2020 kl. 19:12.
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Dette funker som bare det, kommer til å ha nok frem til mandag.

Dette er ikke mitt munnvann , men en gammel samboer som har glemt det igjen, stått her i nesten et år��

Har igjen 10 stk og fikk 10 stk 2mg stesolid av en kompis.
Så dette går fint til ny resept kommer på mandag ����
0.5 ml skal holde i massevis, mulig du må gå ned til 0.25 ml fordi du skal dosere døgnet gjennom.