Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 865
Hei. Som vi vet her så har rivotril en halverings tid på opp til 50 timer, dette betyr at en dose kan vare i flere dager. Er det noen her som har dosert rivotril flere ganger i mnd, evt opp til 2 ganger i uken og møtt på noen problemer? Jeg forsøker å bruke benzo med lang halveringstid så lite som mulig.Men har blitt noen ganger i uken ( ca 2 ganger) i 1 mg doser over noen mnd nå og håper jeg ikke har utviklet noen avhengighet på dette. Hva tenker dere? Flere som doserer slik som jeg gjør?
Anonym bruker
"Tolerant Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om du klarer holde deg til de dosene ser jeg ikke noe problem. Hvis du skal stoppe ha litt liggende i tilfelle du opplever abstinenser.

Bruker selv benzo daglig og det er ikke å anbefale.
Anonym bruker
"Villig Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er vel 72 timer halveringstid 5 dager på dem.
Om du lurer på forhold til avhengighet får man ikke annet enn psykiske "abstinenser" med å ta et par ganger i uka. Men har absolutt hatt mega problemer fordet mtp at alle rundt oppfatter meg som en narkis i to dager etterpå og jeg har ødelagt jobbintervjuer og sagt mye rart surra selvom jeg har trodd at jeg var helt klar og normal. Da tok jeg fra 2-6 rivotril et par kvelder i uka
Hvor lenge tok du 2-6 mg par ganger i uken da? Par kvelder som i 1-2 ganger i uken? Møtte du på rebound angst eller noen former for abstinenser?
Setter pris på svar da det kan hjelpe meg å se hvordan det påvirker andre