Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1080
Hei!
Jeg var ute på sopp for første gang nå i helga ( spiste ca. 20 sopp), jeg så utrolig mye grønt. Det som var svart ble militærgrønt og det dukket opp grønne neonlys overalt. Dette skjedde ikke med de andre. Noen som vet hva dette betyr?
Takk for svar
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fant en tråd på reddit om noen som så grønt og lilla.

Det han ene skrev var at øyet ser mer grønnyanser enn noen andre farger.

https://www.google.com/amp/s/amp.red...ampf=undefined
Er nok ikke noe stress. Jeg pleier ofte å se alt igjennom et litt dystert gult filter på alt mulig psykadelisk.
Personlig ser jeg grønt lys når jeg mediterer, har ikke funnet sopp og har derfor aldri tatt psykedelika. Virker som det lyset jeg ser er ofte lyse grønn/hvitt og mørkegrønn. Dette lyset er energi som går vekk hvis jeg fokuserer på toppen av hue mitt. Rare greier
Grønt er den fargen øyet har lettest for å oppfatte.. Fks derfor night vision er grønt..
Fikk også mye grønt i sidesynet og ellers i mørket når jeg spiste fluesopp
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Aldri tenkt over dette. Men LSD er for meg veldig gult. Nesten som jeg ser gjennom et gult filter. Snedige greier.
Anonym bruker
"Rik Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg opplever som regel alltid å se ting gjennom et dunkelt gult filter på psykedelika. Har også opplevd å se lilla farger på Peyote og under meditasjon
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Aldri tenkt over dette. Men LSD er for meg veldig gult. Nesten som jeg ser gjennom et gult filter. Snedige greier.
Vis hele sitatet...
Prøvd andre ting enn LSD? Opplever selv det gule filteret på LSD, flein og MDMA...