Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 381
hei for en liten stund tilbake kjøpte jeg meg et 1060 kort:
https://www.komplett.no/product/8948...-6gb-gaming-x#

Etter noen få dager gikk det i stykker. Fargene på skjermen ble helt fucka og tilslutt så krasja hele pcen og fikk ikke boota windows fordi pcen krasja vær gang jeg prøvde å boote windows.

Trodde først det var den gamle disken min som gikk føyken, så satt inn en ny og installerte windows på nytt, men etter få minutter i windows så skjer det samme igjen. Satt så inn mitt stein gamle amd skjermkort å da var det null problem å boote opp som normalt.

Jeg leverte det gamle kortet fikk pengene tilbake og har bestilt nytt, men som det noia hue jeg er så begynner jeg å lure på om det er mulig at det er noen problem med hovedkortet mitt eller powersuplyen min som kan ha vært grunnet til at kortet gikk i stykker? Vill tro jeg får problemer med å få pengene tilbake om det samme skjer innen en uke igjen...

kan det være noe galt med pcen min som er grunnen til at det gikk i stykker? men det gamle amd kortet har jo klart seg fint i den pcen her da så. Kan også nevne at jeg har god kjøling i pcen så det kan ikke være et problem
Sist endret av Alge; 24. september 2017 kl. 06:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Skjer ''ofte'' at man får defekte komponenter, og det er ikke værre en å levere dem tilbake. er nok ikke hovedkortet eller psu'n så lenge det funker med ett annet skjermkort.