Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2815
hei, min søster fant min bestefars gullklokke. men vi finner ikke noe info om den på nett.... ?? Noen som har noen stalltips ?? Merket er Rutina automatic , Incablock. og skulle visst være 14k gull både klokka og lenka
Rutina er et merke som kun selges av Gullborgen. Klokkene produseres på bestilling, sannsynligvis i Asia, og selges videre med egenprodusert navn. Dette betyr at merket i seg selv ikke er verdt noe, så mest sannsynlig er klokka verdt det som gullet er verdt pluss bittelitt til. "Automatic" betyr at urverket er noe annet enn quartz, altså har det ikke batteri med er enten selvtrekkende eller at man må trekke det manuelt. Dette er noe som drar opp prisen med tanke på videresalg, men jeg tror denne er enklere å selge som gull enn som klokke.
Ta kontakt med Gullborgen for mer info og for å få en takst.

http://www.gullborgen.no/
Sist endret av DonTomaso; 29. november 2015 kl. 19:55.