Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 2186
Da har mine ørepropper tatt kvelden etter ca 6måneder

Til den anledning skal jeg da kjøpe meg et nytt par til rundt 500kr.
De skal for det meste brukes til musikk, da gjelder de fleste sjangere electronica,reggae,hiphop og litt punk. Så trenger noen som fungerer i alle sjangere

Jeg er på jakt etter nettbutikk da jeg bor et stykke utenfor hovedstaden.
Takk
Sist endret av KjemikalieX; 5. mai 2012 kl. 20:20.
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Spesielt god lyd får du neppe av propper til den prisen, men noe av det bedre ditt budsjett holder til vil nok være Jays A-Jays Three
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Jeg kjøper alltid ørepropper fra Kina, og må si meg meget fornøyd etter hva jeg får for det jeg legger 60-100 kroner i.
AKG har ganske bra propper til den prisen.
Finnes i de fleste butikker der man kjøper sånt. Spaceworld, elkjøp osv. Hifi klubben er kanskje mer sofistikerte merker?
ser slik ut
http://www.productwiki.com/upload/images/akg_k_340.jpg
Genuine Stereo Earphones for iPhone 3G/3GS (3.5mm Jack/110cm Cable) - 30kr
Disse kan du jo kjøpe mange av :P

vurdert fullkopp-øreklokke headset? lydkvaliteten på propper er sjeldent noe så skryte av..

Sony MDR-XB300\\700??
Var bare barnet
KjemikalieX's Avatar
Trådstarter
Sitat av Facebook Vis innlegg

vurdert fullkopp-øreklokke headset? lydkvaliteten på propper er sjeldent noe så skryte av..
Vis hele sitatet...
Skal snart kjøpe meg ett headset til spilling, men disse øreproppene er mer til "offentlig" bruk
Sist endret av KjemikalieX; 5. mai 2012 kl. 20:55.
http://store.apple.com/no/product/H6...r-fx-earphones

Vil anbefale deg disse, god lyd, sitter godt i øret. har et par selv og er strålende fornøyd
Sist endret av BegunGarthD; 5. mai 2012 kl. 20:57.
Har hørt igjennom ekstremt mange ørepropper de siste årene.

Og mitt forslag til deg, innenfor denne prisklassen er: Klipsch S3
Kan du strekke deg bittelitt på prisen, så vil S4 være et bedre valg. Men som sagt, S3 har sinnsykt bra lyd, til å være såpass rimelig som 400 kr. Og ligger i samme klasse som ørepropper til rundt 1000 kr.
Var bare barnet
KjemikalieX's Avatar
Trådstarter
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Har hørt igjennom ekstremt mange ørepropper de siste årene.

Og mitt forslag til deg, innenfor denne prisklassen er: Klipsch S3
Kan du strekke deg bittelitt på prisen, så vil S4 være et bedre valg. Men som sagt, S3 har sinnsykt bra lyd, til å være såpass rimelig som 400 kr. Og ligger i samme klasse som ørepropper til rundt 1000 kr.
Vis hele sitatet...

Hvis det var disse du tenkte på så får man de under 500?
Sist endret av KjemikalieX; 5. mai 2012 kl. 21:14.
Du får godt med ytelse av Noen sennheiser propper
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Hvis det var disse du tenkte på så får man de under 500?
Vis hele sitatet...
Normal pris på S4 er en plass mellom 550 og 650 kr. Så det der er en god pris.
Men merk deg: frakt på 100 kr.
Var bare barnet
KjemikalieX's Avatar
Trådstarter
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Men merk deg: frakt på 100 kr.
Vis hele sitatet...
Da blir det ganske nøyaktig 500,- :P
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Da blir det ganske nøyaktig 500,- :P
Vis hele sitatet...
da kjøper du?
Var bare barnet
KjemikalieX's Avatar
Trådstarter
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
da kjøper du?
Vis hele sitatet...
For øyeblikket heller jeg mot Klipsch S4 eller Jays A-Jays, skal bestille når jeg våkner igjen imorgen, så hvis jeg ikke får noen flere tips før det blir det en av de to
Var bare barnet
KjemikalieX's Avatar
Trådstarter


There you go!
Får jeg stjele litt når vi først er i gang.
Forslag til ørepropper i samme prisklasse, elektronisk musikk. MED mikrofon/handsfree (til android)
Istedenfor å lage ny tråd, spør jeg bare her. Trenger headsett/ørepropper til trening. Maks 1000 kr. Vurderte lenge Beats, men leste meg litt opp her og det virker jo som flesteparten ikke har så mye godt å si. :P Anyways, alle forslag tas i mot med åpne armer!
Hvis noen anbefaler ørepropper er det viktig at det er av den typen som "penetrerer" øre (i mangel på bedre ord), og typ Apple propper.
Sist endret av MariusM; 9. mai 2012 kl. 20:38.
Sitat av MariusM Vis innlegg
Istedenfor å lage ny tråd, spør jeg bare her. Trenger headsett/ørepropper til trening. Maks 1000 kr. Vurderte lenge Beats, men leste meg litt opp her og det virker jo som flesteparten ikke har så mye godt å si. :P Anyways, alle forslag tas i mot med åpne armer!
Hvis noen anbefaler ørepropper er det viktig at det er av den typen som "penetrerer" øre (i mangel på bedre ord), og typ Apple propper.
Vis hele sitatet...
Sennheiser har et par treningspropper. Sjekk på CDON og lignende. Jeg prøvde et par for en stund tilbake, men husker dog ikke modellnavn. Satt veldig godt og hadde god lyd. Husker de var grønne med ørebøyle, slik at en kunne "hardcore-trene" med dem.
Kjøp heller disse for 17kr og bruk de 500kr på noe annet
Takk for tips Går nok for disse tror jeg. Hadde Sennheiser CX 299(?) før, og var egentlig veldig fornøyd. Igjen, takker!
100ish kroner ekstra så får du NuForce 700-M. Fantastisk headsett med utrolig lydkvalitet/pris ratio :P For noe 50 kr til så får du comly foam eartips som gjør at de sitter støpt og forbedrer støreduksjonen enormt samt smarker lydkvaliteten opp noen hakk OOOG sparer ørene dine for et unødvenig høyt volum.

http://www.nuforce.com/hp/products/ne700mx/index.php
http://www.complyfoam.com/products/S-400/ (finnes forskjellige typer)
Sist endret av random42099; 9. mai 2012 kl. 20:51.
Link? *titegn*

Takker, vet du noe om leveringstid? Er veldig avhengig av å få dem kjapt, klarer ikke trene uten musikk, og mine nåværende propper er sprengt til h*lvete!
Sitat av MariusM Vis innlegg
Link? *titegn*

Takker, vet du noe om leveringstid? Er veldig avhengig av å få dem kjapt, klarer ikke trene uten musikk, og mine nåværende propper er sprengt til h*lvete!
Vis hele sitatet...
tok nok litt tid når jeg bestillte, da fra amazon.com for å få dem litt billigere.. du må nesten finne en annen side om du vil ha raskere levering.
Dener god, får lete litt og se hva jeg finner.
Sitat av MariusM Vis innlegg
Dener god, får lete litt og se hva jeg finner.
Vis hele sitatet...
stemmer, tror de har 7oo-X på komplett / dustin. Det er uten handsfree og i sølv, ikke bronze. Litt billigere tror jeg + de har jo begge ganske rask levering!
Takk for det, bestilte begge to, så får vi prøve og (forhåpentligvis ikke) feile
Sitat av MariusM Vis innlegg
Takk for det, bestilte begge to, så får vi prøve og (forhåpentligvis ikke) feile
Vis hele sitatet...
slår neppe feil det der! Gratulerer med en nytt stykke fantastisk elektronikk!
Takker for det
Var bare barnet
KjemikalieX's Avatar
Trådstarter



Update
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Unskyld for og bumpe en gammel tråd , men jeg er også litt interisert i earbuds , så jeg lurer på : noen som har erfaringer med earbuds fra 500-1000kr?
Sist endret av Rundballe`n; 15. februar 2013 kl. 15:48.