Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1088 406765
Er dårlig til å søke nå, men haster. Skal levere urinprøve i morgen (idag), alt testes. Vil imovane slå ut på den? EDIT: om jeg tar noen nå?
Sist endret av Creat1ve; 27. november 2012 kl. 01:27.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg ble tatt med 2-3g med weed på meg i november, og igår fikk jeg et brev fra politiet om at de skal kalle meg inn for å få tak i mitt DNA.

Har de rettigheter til å få dna profilen min? Det var snakk om 2-3g, burde det ikke være mer dersom de skal ha lov til det?
Sitat av langefingern Vis innlegg
Jeg ble tatt med 2-3g med weed på meg i november, og igår fikk jeg et brev fra politiet om at de skal kalle meg inn for å få tak i mitt DNA.

Har de rettigheter til å få dna profilen min? Det var snakk om 2-3g, burde det ikke være mer dersom de skal ha lov til det?
Vis hele sitatet...
hører rart ut, ta kontakt med advokat er vell det beste?

Sitat av Creat1ve Vis innlegg
Er dårlig til å søke nå, men haster. Skal levere urinprøve i morgen (idag), alt testes. Vil imovane slå ut på den? EDIT: om jeg tar noen nå?
Vis hele sitatet...

spar det til senere, ingen vits og riske noe som helst dude!
Finnes det egentlig urinprøver for syntetisk cannabis nå?

For en person jeg snakket med som var i fengsel sa at han ble tatt urinprøve av for cannabis.

Han ble ikke testet for stoffet, men de testet vel en av reseptorene som syntetisk cannabis produserer for og se hvor mye den har blitt stimulert.

Noen flere som har hørt om noe lignende.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jepp tester for syntetiske cannabinoider eksisterer kilde.

Her blander du litt, reseptorer finnes på ene enden nerveceller, de er en komplisert organisk struktur og blir ikke produsert av et psykoaktivt stoff. Du mener kanskje metabolitt, som er avfallstoffet eller restene om du vil av det originale psykoaktive stoffet, det er metabolitter det testes for i de fleste blod og urinprøver.
Etter en slik 6-måneders avtale går ut, kan politiet fortsatt innkalle meg til en tilfeldig urinprøve etterpå uten at jeg blir tatt med cannabis eller at de har skjellig grunn til mistanke?
Lurte på om noen har erfaringer eller vet om hvordan det er med Urin/blodprøve når man er lokfører, skjer det ofte? Hvis ja hva ser de etter da?

Takker for svar
Mener å huske at man blir testet ganske ofte, flere ganger i året. Og som lokfører blir man da testet for stort sett alt som er mulig å bli testet med urinprøve.
Faren til ei jeg var sammen med før, han var lokfører, han er pensjonist nå, han drakk mye og dro gjerne på jobb noen timer etter han la seg. Hun fortalte at han måtte ta noen vakter etter han hadde tatt et par glass!! jobbet visst til han ble pensjonist. Så hvor strenge dem er vet jeg nå ikke :/
Var mye som gikk greit før i tida...
Ja tenker meg det, var sammen hu i 97-99
Vist du har tenkt og dope deg på noken måte, for og så kjøre kjøre tog etterpå burde du søke hjelp før du skader eller dreper folk...
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av trololav Vis innlegg
Vist du har tenkt og dope deg på noken måte, for og så kjøre kjøre tog etterpå burde du søke hjelp før du skader eller dreper folk...
Vis hele sitatet...
Eksempelvis: THC sitter i blodet, trenger ikke og være rusa for og vise spor,
tror ikke han har planer om og kjøre tog i ruset tilstand
Sist endret av zeicko; 29. desember 2012 kl. 06:38.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hei. Jeg går på pisseprøver 1 dag i uka og lurer derfor på noen ting ang kokain.

Jeg vet at dette sitter i urinen i opptil 72 timer ved enkeltdose. Men hva vil det egentlig si? Hvor mye regner man at en enkeltdose egentlig er?

Jeg tenkte jeg skulle ha det gøy en kveld. Men EN dose er litt i minste laget. Kan jeg for eksempel ta 3-4 linere(0.5g) uten at dette gjør noen forskjell på hvor lenge det påvises?

Jeg tenker å gjøre dette samme dag/dagen etter prøven er avlagt, dvs at jeg da har 6-7 dager å bli rein igjen på..


På forhånd tusen takk for svar
Viss du får store konsekvenser for å pisse positivt, så hadde jeg ikke gjort det. Lite vits i gamble jobben e.l for 3-4 linere, du får jo knapt noe trykk utav det.
Hold deg unna kokainen..

Uansett, vil tro at det sitter 1 dag eller 2 lenger
Heller kokain i urinen enn urin i kokainen.

Ontopic:

http://druglibrary.org/schaffer/cocaine/clearurine.htm

Flere andre kilder som sier at generelt så tar det rundt:

3 dager for enkeltdoser
3-5 dager for sporadiske brukere
og 7-10 dager (eller mer) for kroniske brukere

På Wikipedia står det bare 2-5 dager.

Høy dosering gir økt tid før "alt" stoffet er ute av blodet (farmakokinetikk; eliminasjonshastighet, clearance, etc). Så dersom du tar 1g istedetfor 0,25g så vil det ta lengre tid før stoffet er ute av systemet.
Takk for svar.. Da har jeg noe å tenke på.. Jeg er ikke en sporadisk bruker da det er ca en måned siden forrige gang og over 4 år siden før det.. Så det vil gå relativt kjapt ut av kroppen for meg da.. Å ta så mye som et helt gram er uaktuelt.. Hadde ikke tenkt å ta mer enn 0,5 tilsammen om jeg finner ut at dette er noe jeg "tør" å gjøre..
JEg ble for noen dager siden tatt for bruk av marihuana. Jeg er 17 år, og fikk beskjed om at jeg skulle starte på pissings. Det jeg lurer på er hvor lang tid det vanligvis tar før man begynner å pisse etter man blir tatt. er det snakk om dager eller uker? Takker på forhånd
Kommer an på hvor ofte du røyker, hvor god forbrenning du har osv osv. Vanligvis 2-4 uker. En kompis av meg pissa hver fredag og røykte hver lørdag, og pisseprøvene ble aldri positive, så det er nok veldig individuelt.
Sitat av Patmanfaen Vis innlegg
Kommer an på hvor ofte du røyker, hvor god forbrenning du har osv osv. Vanligvis 2-4 uker. En kompis av meg pissa hver fredag og røykte hver lørdag, og pisseprøvene ble aldri positive, så det er nok veldig individuelt.
Vis hele sitatet...
Takker for svar, men var nok ikke det jeg lurte på lurer på hvor lang tid det tar før jeg må starte å pisse, altså hvo rlang tid det tar før urinprøveavtalen blir satt igang
Sånn jeg har forstått det, så sendes først dokumenter inn til en politijurist som behandler saken. Dette kan ta alt fra en uke til en mnd. Altså er det ingen fasit på det, men det som er sikkert er at når du først får beskjed om urinprøver, så er du nødt til å ta dem.

btw, jeg lurer også på dette;
Sitat av mafioso Vis innlegg
Etter en slik 6-måneders avtale går ut, kan politiet fortsatt innkalle meg til en tilfeldig urinprøve etterpå uten at jeg blir tatt med cannabis eller at de har skjellig grunn til mistanke?
Vis hele sitatet...
Sist endret av Incinerator; 13. januar 2013 kl. 02:21.
Får skrevet ut Sobril som ikke tar den forferdelige angsten min, så jeg har gått drastigst til verks og kjøpt meg et glass med 100 x 2mg Rivotril på plata.

Problemet er at jeg er LAR pasient og leverer ukentlige urinprøver.

For en stund tilbake fikk jeg tak i noen Vival uten at det slo ut som noe ekstra utenom Sobril og Subutex på urinprøven.

Snakket med en som mente at man måtte ta en utvidet urinprøve for å finne ut at jeg tar Rivotril. Ellers slår den bare ut på Benzo som det også er i Sobril.

Noen som vet om det stemmer?

Håper det... ellers er jeg fucked!
Er det noen som vet om BMS metoden der de gjorde " the oil change " ?
har jeg egentlig vært ganske nysjerring på siden den dagen jeg så episoden...
jeg har også søkt litt på google, men for det meste så har de spurt på yahoo answer, og der er det like mange som har sakt nei som ja.
Jeg og en jeg bor med fikk politi på døren i dag. De kom med ransakelse ordre fordi navnet våres hadde kommet opp når de hadde tatt en annen..

Det jeg lurer på nå, er hva som skjer videre. De fant ingenting i leiligheten. men vi ble kaldt inn til en prat om 2 dager.. Er det fare for pisse prøve selvom de ikke fant noe, såfall er det lov da ?
Galactoid
Sinister's Avatar
Trådstarter
Sitat av Rambaa Vis innlegg
Jeg og en jeg bor med fikk politi på døren i dag. De kom med ransakelse ordre fordi navnet våres hadde kommet opp når de hadde tatt en annen..

Det jeg lurer på nå, er hva som skjer videre. De fant ingenting i leiligheten. men vi ble kaldt inn til en prat om 2 dager.. Er det fare for pisse prøve selvom de ikke fant noe, såfall er det lov da ?
Vis hele sitatet...
Nå husker jeg ikke dette krystallklart lenger, men så lenge de ikke har funnet noe så kan de ikke kreve noe som helst. De kan spørre om det, men de må ha tillatelse fra politijuristen for å få lov til å kreve prøve. Noe de ikke får ettersom det ikke er grunnlag for det.
Sitat av Rambaa Vis innlegg
Jeg og en jeg bor med fikk politi på døren i dag. De kom med ransakelse ordre fordi navnet våres hadde kommet opp når de hadde tatt en annen..

Det jeg lurer på nå, er hva som skjer videre. De fant ingenting i leiligheten. men vi ble kaldt inn til en prat om 2 dager.. Er det fare for pisse prøve selvom de ikke fant noe, såfall er det lov da ?
Vis hele sitatet...
Det er vel helt sikkert en venn av dere som har glemt noen meldinger på telefonen sin å avslørt dere på den måten. Snakk med han å få greie på hva politiet vet, da står dere litt sterkere til møtet (nå ser jeg at møtet ditt er i dag en gang så vet ikke om du får nytte av dette). Jeg tror politiet kan be om en urinprøve av dere, og om dere nekter kan de påtvinge en blodprøve med makt. Det er noe jeg har fått beskjed om av en offiser en gang, men om han snakket sant eller ei det vet jeg ikke.
▼ ... over en uke senere ... ▼
har vært litt ute å kjøre og lurer på om det er noen som har mirakelkurer for å slå urinprøver... det gjelder ikke bare cannabis, men benzo også. Har ikke noe stress med å slutte med bønner, for jeg blir helt speisa i bollen, men innimellom trenger jeg et par valium, ellers så takler jeg ikke enkelte situasjoner... så jeg ser for meg to ting... at legen min skriver ut et minimum av benzo til, meg, for krisesituasjoner, slik at det aldri kan "ta" meg på det, eller så trenger jeg en feit oppskrift for å unngå Å FÅ SPARKENl iksom... det er så fjernt ass... unnskyld meg... på jobben min er det så mange rødneser atte fysj, og god jobb gjør dem også... bla bla... ja takk til gode råd, om det går an å kjøpe noe greier jeg kan spise feks.... el no...


m
drikk masse vann, noen tskjer med Zalo og masse sterk sitronjuice..
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Zalo og appelsin er bull til de grader.

Du kan ikke lure den, du kan drikke stooore mengder vann så du har blank urin, da vill ikke folka som får tilsendt urinprøven til testing få opp resultater om du så røyka før du pissa fordi det er bare "vann" i urinen din. På ett annet sett blir du kallt inn på nytt eller må tisse på nytt senere på dagen om du er uheldig.

Det sagt så funka blank urin for meg fordi jeg var nykter, vellstelt(kom ikke i de mest baggy klærne når jeg hadde urinprøve...) og høffelig med gode ord om at jeg var i behandling og virkelig ville slutte så ble vell mer eller mindre "betrodd".
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Sitat av deGrønne Skoger Vis innlegg
Zalo og appelsin er bull til de grader.

Du kan ikke lure den, du kan drikke stooore mengder vann så du har blank urin, da vill ikke folka som får tilsendt urinprøven til testing få opp resultater om du så røyka før du pissa fordi det er bare "vann" i urinen din. På ett annet sett blir du kallt inn på nytt eller må tisse på nytt senere på dagen om du er uheldig.

Det sagt så funka blank urin for meg fordi jeg var nykter, vellstelt(kom ikke i de mest baggy klærne når jeg hadde urinprøve...) og høffelig med gode ord om at jeg var i behandling og virkelig ville slutte så ble vell mer eller mindre "betrodd".
Vis hele sitatet...
For å få gul urin kan man bare ta noen B-vitaminer, fant det ut når jeg drakk masse vann men fortsatt hadde mørkegul urin.
Hi all!
Er det noen som har gått clean for amf kortere enn 7 dager etter inntak?

Droppet 0,2 g for 10 dager siden og tok urinprøve idag. Går ut ifra at det er snakk om en screening test etter som jeg får svar innen en uke. Har ikke tatt noe på 3 mnd før dette. Hvordan er sjansene mine for ikke å bli tatt?
Sitat av Eldarion Vis innlegg
Hi all!
Er det noen som har gått clean for amf kortere enn 7 dager etter inntak?

Droppet 0,2 g for 10 dager siden og tok urinprøve idag. Går ut ifra at det er snakk om en screening test etter som jeg får svar innen en uke. Har ikke tatt noe på 3 mnd før dette. Hvordan er sjansene mine for ikke å bli tatt?
Vis hele sitatet...
Tror det blir å gå helt fint, spesielt siden du ikke har tatt noe på 3 mnd. Amf vises ikke så lenge i urin, i følge erowid er det 1-3 dager, og 3-5 for mye bruk. Lykketil
Hei, lurte på om subutex slår ut på opiater på en standard urinprøve hos politiet? Altså ikke en lab test men sånne hurtigtester de har på stasjonen.

Har prøvd å søke litt rundt på nett men fant ikke noe sikkert svar
ArbeidsledigProletar
Sitat av Wrongdirection Vis innlegg
Hei, lurte på om subutex slår ut på opiater på en standard urinprøve hos politiet? Altså ikke en lab test men sånne hurtigtester de har på stasjonen.

Har prøvd å søke litt rundt på nett men fant ikke noe sikkert svar
Vis hele sitatet...

Neida, de tester selvfølgelig ikke etter en av de mest misbrukte opiatene.
Er nok ganske vanlig at de tester for Buprenorfin (subutex,subuxone) hos politiet siden det er blandt det mest misbrukte syntetiske opiode som det blir sakt før meg her.
De tester for buprenorfin på hurtigtester ja, husker det fra da jeg tok pisseprøver hos de.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Nå har jeg vært nykter i et år, forrige helg var jeg på en fest i hjembyen og klarte å røyke meg passe skeiv på 14 gram. Jeg bor på en avrusningsklinikk med så og si ganske frie tøyler. Men etter som at jeg brøt en avtale ville de ta pissings av meg, jeg innrømte i forkant at jeg hadde røyka og t det ville slå ut på prøven. Senere sa de at fe ville begynne regelmessig med pissings etter hjemmebesøk, dette er hjemmetester og måler derfor ikke verdiene... Nå skal eg hjem i vinterferien og tenkte å nyte en uke (siste uke) med røyking.

Først idag sa de at de ville ta en pisseprøve hos legen for å måle verdiene. Jeg er redd jeg da vil bli busta for å ha enda sterkere verdier neste legebesøk som mest sannsynlig vil gi utslag på sterkere verdier enn forrige prøve.

Er det noen ERFARNE her som kan hjelpe meg med å minske verdiene eller muligens gjøre slik at eg får svakere utslag på pissings hos legen til neste gang? Eller tips til å utsette prøvene? Unnskyldningen om at je ikke må tisse er ganske oppbrukt og tørr nå så fyr løs.
Røyk mye før du drar til legen, så du sørger for at du har høye verdier. Og under ferien så prøver du bare å drikke mest mulig. Har hørt at kulltabletter kan hjelpe, men har ikke noe erfaring med det selv.
Har ikke muligheten til det, tar prøven idag innen de to neste timene. Takker uansett! må hvertfall ha svakere verdier neste prøve enn det jeg får nå. Og så lenge jeg ikke har helt ren nå (noe jeg tviler på) trenger jeg bare å "blanke" verdiene litt.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har et kjapt spørsmål her. For rundt 16-17 dager siden, tok jeg 3 trekk av en joint blandet 50/50 med tobakk når jeg var i utlandet. Problemet er at jeg går på ruskontrakt.
Jeg tok en hjemmetest i dag, fordi jeg skal pisse i morra, og den viste positiv. Er jeg virkelig ikke clean etter 16 dager? Er det mulighet for at hjemmetesten gir feil resultat? Jeg har en normal oppbyggning, trener hardt 1 gang i uka bare.

Jeg har testet før for å se hvor lang tid det tok før jeg var clean, og da tok det kun 9 dager før hjemmetesten var negativ igjen. Dette var til og med røyking over flere dager. Viser testen feil, eller er jeg virkelig ikke clean?
(har ikke fler muligheter til å teste hjemme)
kan hende du klarer å tynne det ut litt ved å drikke masse vann en stund før pissinga. :s bare en måte å finne ut det på nå!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hei, har veldig lite peiling angående mdma og urinprøve. Jeg har tatt 0.4g mdma iløpet av helgen. Og det eneste som beskymrer meg er at urinprøven min viser ikke mdma, men den viser meta. Kan jeg da slå ut som META på urinprøven, eller kan jeg slå ut som amfetamin? kan det i det heletatt påvises på urinprøven så lenge den ikke viser mdma? så vidt jeg vet så var det ren mdma

Tusen takk for alle svar
Om jeg ikke husker helt feil, så kan den slå ut på amfetamin ja
Var det krystaller? om ikke kan du ikke være sikker på at det var "ren" mdma, forøvrig skal mdma slå ut på xtc på prøver, i allefall de jeg har tatt.
For ett drøyt år siden skjedde det som har gjort livet surt siden.
Kort sagt, satt i bilen min med noen kompiser sent en natt og var på tur hjem og klar for å fyre opp nattings, men i det vi skal kjøre hjem ringer en annen kompis å spør om jeg kan plukke han opp og kjøre han hjem først for noen lapper, tja why not... Men på tur til han svinger purken bak oss fra ett veikryss og vi blir stoppet grunnet bilen var anmeldt.. De finner noen gram hasj samt synt. og vi blir tatt med på stasjonen der vi tilbringer natten i vær vår lille celle. Der vi først blir hurtigtestet med urin prøver, ene kompisen slapp pga han ikke klarte å pisse(lol)... Han andre ble positiv, jeg klarte først ikke pisse grunnet rett før vi ble tatt slo jeg lens. Men etter noen kopper vann fikk jeg presset ut litt urin, de fant spor av thc men utrolig nok så små mengder at saken med å ha kjørt i ruset tilstand ble henlagt, luck der for hadde røyket daglig lenge da. Jeg måtte også avlegge blod prøver, men dem kom det aldri noen svar på..

Jeg hadde enda ikke fått lappen tilbake, fordi etter saken med å ha kjørt i ruset tilstand ble henlagt, hadde dem opprettet ny sak der dem gikk etter avhøret. Der i avhøret hvor jeg hadde hvert våken i over 2døgn, så hadde det kommet frem at jeg hadde røyket 3-4ganger i mnd i en periode av 1år. Noe som ikke stemmer, var snakk om noen månder ikke ett år. Men uansett om det ikke var noen sammenheng med bil, og bare røyking på fritid valgte de å beholde lappen. Noe som kostet meg 2jobber, plettfri vandel også borte. + jeg bor der hvor man er ganske avhengig av bil.

Men nå snart ett år etter dette, med advokat og utallige brev og telefoner så står dem på sitt, og jeg må bare bite i det sure eplet.. Får å få lappen tilbake må jeg ha dokumentert rus frihet i 1år, + ikke noe annet tull. Kontakte egen lege å avgi minst 1prøve pr mnd sammenhengende i ett år. Har ikke helt bestemt meg for når jeg skal begynne med prøvene, men egentlig ganske raskt får å få det unnagjort.
Røykte sist for 2 dager siden men da bare 1kveld med kos, og før der igjen var det ca 2uker tilbake der jeg røykte 2 uker i strekk, 2uker pause over en periode.

Så noen forslag på når man kan kontakte lege uten særlig stress på å få den sure positive prøven som svar?
Sitat av ztaale Vis innlegg
Var det krystaller? om ikke kan du ikke være sikker på at det var "ren" mdma, forøvrig skal mdma slå ut på xtc på prøver, i allefall de jeg har tatt.
Vis hele sitatet...
Det var krystaller ja har 2 typer her, en som er litt lysebrun, og en som er helt krystall.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
MDMA (3,4-methylenedioxy-N-methamphetamine)

Burde vell slå ut på amfetamin eller metamfetamin på en vanlig test?
Sist endret av deGrønne Skoger; 17. mars 2013 kl. 21:06.
Jeg vil ha THC'n fort som mulig ut av kroppen, å jeg har spurt mange om forskjellige tips, men jeg får alltid de samme svarene og tips.. men jeg vil vite noe mer enn bare et par ting, å går det virkelig ann å gjøre noe for å bli kvitt det? Det jeg har hørt i alle fall er:
* Drikk mye vann.
* Drikk mye appelsinjuice.
* Få i deg mye C-vitaminer.
* Ta amfetamin.
* Svett mye.
* Sitt i badstue.
* Tren.
* Ta en spise skje med salo dagen før.
* Drikk rein sitronsaft.

hva funker, og går det ann å lage sine egne thc prøver?
Hei har seg sånn at jeg dro på urinprøve i dag på grunn av noe røyking, men da jeg ventet på resultatet av prøven viste det seg at jeg var positiv på amfetamin.
Nå i det siste har jeg trent med "Craze" som ifra det jeg har lest inneholder Fenylpropanolamin. Men slik som opplegget er med politiet vil jeg få anmeldelser på meg hvis jeg tester positivt en gang til.

Spørsmålet mitt er da: Er virkelig en urinprøvene så usikker, og hva ville skjedd om jeg hadde fått i meg dette via medisiner og jeg ikke kunne forklart det? Ville jeg da ha fått anmeldelser på meg?
Sist endret av Tawwnder; 20. mars 2013 kl. 15:48.