Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1867
Hei, jeg snublet litt over dette tilbudet idag.
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=746219#extra

Det er vanskelig å finne noen god omtale av produktet, og personelig sier ikke alle disse tingene her meg veldig mye:
1000W, 5.1 3D system, Smarthub, Bluetooth, Wifi, HDMI in x 2, Optisk inn

Det jeg i hovedsak lurte på er om 4000,- er en fin pris for disse høytalerne? takk for svar
Jeg ville ikke kjøpt en ferdig løsning som dette. Selv om lyden er grei så er det så lite valgmuligheter for tilkoblinger, og senere oppgraderinger om det skulle forekomme.

om 4000 er makspris ville jeg sett meg etter et 5.1 reciver og to front-høyttalere.

mvh Samiboy
Det finnes mye finfine "ferdigpakker" til rundt 4K.

Hva gjelder samsung sine høyttalere er det bare å styre langt unna, uansett pris. Samsung har brukt de samme plastbøtteelementene i flere år nå og det låter (fremdeles) søppel. Helt horribelt! Skal du ha en hjemmekinoløsning som dette så gå for Philips eller LG, men ennå viktigere, gå i en butikk å lytt før du kjøper.
Sjekk også ut www.lydogbilde.no for å finne tester, også på slike ferdigpakker.