Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1437
Hei Freaks!


Når jeg vare ute igår, så jeg noen som røykte fra en litt merkelig røyk.
Den var elektrisk! De påstod at den ikke er farlig, det var tydeligvis ikke noe tjære i den. Hva er det!? Lade den måtte du også.

Jeg var på dealextreme, så fant jeg disse

http://www.dealextreme.com/p/quit-sm...-tobacco-53507

http://www.dealextreme.com/p/quit-sm...-refills-45795.

Der står det blant annet :
- No tobacco, no burning, no tar and no real smoke
- No cancerous substances, no ashtrays, no cigarette butts, no horrible smells and no air polluting
- Black color cigarette
-
Hva vil dette si? kommer det ikke noe røyk ut?

Åssen er dette mulig? Jeg fikk prøve den, og jeg fikk mye røyk ut.
Kan noen forklare hva dette? Siden det tydeligvis er så sunnere enn vanlig røyk.
Sist endret av omgomgomg; 26. februar 2012 kl. 16:50.
Det var damp som kom ut, ikke røyk.
Det er nok sunnere å ikke røyke den enn det er å røyke den.
GeirGeirGeir kjøpte en el-sigar, det er som en elektrisk, liten vannpipe. Smaker godt og lager mye "røyk".
Det er en elektrisk sigarett som inneholder nikotin slik at du fortsatt får stoppet nikotinsuget, samt du slipper alt dritten som er i tobakken.
Sist endret av SemiColon; 26. februar 2012 kl. 16:54.
Hvor kommer nikotinen fra? Jeg ser at det er et slags filter også?
Finnes også el-pipe. Sært, men deilig : D
Nikotinen er flytendes, og ligger inni en beholder som du kan fylle opp igjen. Den nikotinen er flytandes.

Det som skjer, er at når du begynner å suge på røyken, er det noe som registrerer det, setter igang en prosess inni "røyken" og varmer opp litt av den flytendes nikotinen sånn at den blir til damp, du puster det inn, og det som kommer ut, er vanndamp.