Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1153
Trumf gir 1% bons ved alle varekjøp. Kan man da kjøpe store mengder elektronikk på elkjøp for så å "angre" på kjøpet og få tilbake pengene i cash?

Kanskje litt dårlig stemning på elkjøp om du kjøper TVer for flere hundre tusen kroner og kommer tilbake etter 20 minutter for å heve kjøpet?

https://www.trumfvisa.no/trumf-visa-...om-trumf-visa/
Vil selvfølgelig bare gjøres en mot regning på kortet ditt mestersvindleren.
Hvordan i all verden får du dette til å bli gratis penger? Du er jo fremdeles nødt til å betale tilbake pengene du brukte med kredittkortet.
Sitat av Dimergon Vis innlegg
Hvordan i all verden får du dette til å bli gratis penger? Du er jo fremdeles nødt til å betale tilbake pengene du brukte med kredittkortet.
Vis hele sitatet...
Jeg betaler selvfølgelig inn de 100.000 kronene jeg får tilbake fra elkjøp til kredittkortet igjen. Profitten er de tusen kronene jeg får pga 1% bonus. Dette er "gratis penger" i boka mi.

Har du 30 dager rentefrihet på lånet så kan du jo sette dem i banken og tyne ut enda noen hundrelapper i rente
mye stress for lite penger?...
M72
Ambivalent bruker
M72's Avatar
Personlig mener jeg at dette er for mye styr i forhold til hvor mye man kan tjene på det...
Og du vil heller aldri få ut så mye i kontanter som mot regning for kredittkortkjøp. De som jobber i bransjen er ikke idioter.
Sitat av Omaha Vis innlegg
Og du vil heller aldri få ut så mye i kontanter som mot regning for kredittkortkjøp. De som jobber i bransjen er ikke idioter.
Vis hele sitatet...
Hmm.. står vel ikke noe på kvitteringen om du har betalt med kreditt eller debetkort vel? Årevis siden jeg har brukt den angrefristen til elkjøp, men da tror jeg at jeg oppgav et kontonummer?

Sitat av tvp Vis innlegg
mye stress for lite penger?...
Vis hele sitatet...
Definitivt
De 1000 kronene kommer til å ta deg mye mer arbeid enn å jobbe ærlig for pengene.
Og det vil bli merkelig etterhvert, du må kanskje bytte butikk pr "runde", etterhvert vil nok sjefene se at det foregår noe merkelig.

Skaff deg heller noen "familiekort" og del ut til venner/kjente/randome folk på gata.
Sitat av petterpan2 Vis innlegg
Hmm.. står vel ikke noe på kvitteringen om du har betalt med kreditt eller debetkort vel? Årevis siden jeg har brukt den angrefristen til elkjøp, men da tror jeg at jeg oppgav et kontonummer?
Vis hele sitatet...
Da er det ikke verre enn å oppgi kontonummeret til kredittkortet.
Sitat av petterpan2 Vis innlegg
Hmm.. står vel ikke noe på kvitteringen om du har betalt med kreditt eller debetkort vel? Årevis siden jeg har brukt den angrefristen til elkjøp, men da tror jeg at jeg oppgav et kontonummer?



Definitivt
Vis hele sitatet...
Hva er det egentlig med noen folk. Så klart det står på kvitteringen som også kreves for at du skal få penger i det hele tatt.