Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1308
Lurer egentlig på hvor det hadde lønt seg å ta ett intensivkurs for å få lappen på bil.

Å da mener jeg ikke hvilke kjøreskoler,
Men hvor i landet er det mist trafikk? (Tenker spesielt på oppkjøringa)
Langt oppi nord. Mener de kjører intensivkurs i brønnøysund. Gjorde det før ihvertfall. Liten gate og 1 rundkjøring.
Sist endret av SkammeligNykter; 13. november 2023 kl. 00:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Langt oppi nord. Mener de kjører intensivkurs i brønnøysund. Gjorde det før ihvertfall. Liten gate og 1 rundkjøring.
Vis hele sitatet...
Takker! Skal sjekkes ut. Blir forsåvidt lett å finne ut av. De har bare to trafikkskoler:
1 Brønnøy trafikkskole
2 Trafikkskolen brønnøysund
Kjenner en som strøyk to ganger i Oslo og dro til Brønnøysund på tredje oppkjøring.
Sist endret av Drugsarebadmkey; 13. november 2023 kl. 01:41. Grunn: Skriveleif
Orkanger kjørte jeg opp. Var veldig rolig å enkelt
Sist endret av Opponent; 13. november 2023 kl. 01:42.
Ta direkte fly til Lakselv så får du intensivkurs som går over ei uke ca, gå turer i fjellet og langs fjorden når du har fritid, veldig greit. fly hjem igjen når du er ferdig

Mener det er Kens kjøreskole og Gunnars kjøreskole som gjelder i Lakselv enda
Nettopp en artikkel på IFINNMARK.NO om det var der flesteparten i landet besto oppkjøring.. Teori var det hakket verre med
Kan gå god for å kjøre opp på Stjørdal.
Notodden tokk jeg andre gang, rett frem gjennom 3 rundkjøringer, snu på en parkeringsplass, samme veien tilbake, inn på stasjon, godkjent prøve
Sitat av thisisfifty Vis innlegg
Notodden tokk jeg andre gang, rett frem gjennom 3 rundkjøringer, snu på en parkeringsplass, samme veien tilbake, inn på stasjon, godkjent prøve
Vis hele sitatet...
Når var dette?
Så det er disse folka man møter i Oslotrafikken som ikke klarer å komme seg ut av Sinsenkrysset, kjører motsatt vei på Ring-3, og blir stående og blokkere for den grønne blå som går på skinner.

Neida (Joda).

Jeg vurderte også det å kjøre opp et sted med elg som største utfordring – veldig glad jeg valgte å ta oppkjøringen i Oslo. Følte det var greit å teste seg selv i trafikken.

Jeg vurderte for så vidt rundt Lunner.
Jeg kjørte opp i Oslo. Var ikke noe problem. Bor du i et trafikkert område? Da mener jeg du gjør deg selv en bjørnetjeneste. For da har du ikke lært å takle trafikken der du faktisk har tenkt å kjører til daglig. Det er veldig lett tå gjøre feil hvis en ikke er vant til trafikken. Men bor du på landet, så bare kjør på... (Blir kanskje litt dyrt hvis du stryker allikevel...)