Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 788
Hei! Tok nettopp 4stk paraglin forte, noe jeg aldri har prøvd før (null toleranse)

På rundt 4-5 timer tok jeg også 2mg Xanor, 10mg Apodorm og 3-4 vival 5mg (har brukt sistnevnte benzodiazepiner i mange år, og har toleranse til det).

Spørsmålet mitt er: er dette farlig? Noier litt over ParaglinF ser dere.

Tok 3stk paraglin for rundt 3 timer siden, og 1 PF for ca 1 time siden.

Så alt i alt har jeg tatt 2mg xanor, 10mg apodorm, 4 vival x 5mg og 4stk Paraglin i løpet av 4-6 timer.

Er dette noe jeg burde oppsøke lege for? Er det en forgiftning? Er det en farlig blanding?

Har ikke fått noe særlig bivirkninger utenom døsighet og minimalt tung pust.

Setter stor pris på svar.

Bruker PF ettersom jeg nettopp knuste kneskålen og 1 ribbein.
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ikke farlig. Du har fått i deg 90mg kodein som ikke er enn så stor dose, men uten toleranse vil jeg si man får en merkbar rus.
Slapp av og nyt rusen.
Trådstarter
22 2
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er ikke farlig. Du har fått i deg 90mg kodein som ikke er enn så stor dose, men uten toleranse vil jeg si man får en merkbar rus.
Slapp av og nyt rusen.
Vis hele sitatet...
Åh! For en lettelse ! (Er 4 PF, så 120mg kodein)

Tusen takk for svar, da skal jeg nyte rusen å trekke pusten

Og det er ingen fare med blandingene? (Benzodiazepinene)?

Mvh, Abruzzi
Sist endret av Abruzzi; 20. oktober 2020 kl. 14:52.
Det er absolutt en farlig blanding, men siden du har toleranse for benzoen så vil du ikke få overdose av nemte mengde.

Neste gang, så spør på forhånd. Så slipper du å ha noia.

Mange har dødd fordi de ikke vet att det ene stoffet forsterker det andre.dette er ofte folk som har stått på opiat/opioid en stund og som hiver innpå 5-10 rivotriler/xanorer fordi dem ser att andre gjør det.

Eller andre veien slik som du.
Sist endret av Alf; 20. oktober 2020 kl. 15:02.
Trådstarter
22 2
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er ikke farlig. Du har fått i deg 90mg kodein som ikke er enn så stor dose, men uten toleranse vil jeg si man får en merkbar rus.
Slapp av og nyt rusen.
Vis hele sitatet...
Sitat av Alf Vis innlegg
Det er absolutt en farlig blanding, men siden du har toleranse for benzoen så vil du ikke få overdose av nemte mengde.

Neste gang, så spør på forhånd. Så slipper du å ha noia.

Mange har dødd fordi de ikke vet att det ene stoffet forsterker det andre.dette er ofte folk som har stått på opiat/opioid en stund og som hiver innpå 5-10 rivotriler/xanorer fordi dem ser att andre gjør det.

Eller andre veien slik som du.
Vis hele sitatet...

Har brukt Tramadol fast i noen år, men det er vell en forskjell på dem. Vet ikke om dette er en god ting? Alle nevnte medisiner har jeg brukt fast veldig lenge, eneste som er nytt er Paraglin Forte. Så håper dette går bra.
Sitat av Abruzzi Vis innlegg
Har brukt Tramadol fast i noen år, men det er vell en forskjell på dem. Vet ikke om dette er en god ting? Alle nevnte medisiner har jeg brukt fast veldig lenge, eneste som er nytt er Paraglin Forte. Så håper dette går bra.
Vis hele sitatet...

Du er trygg.

Det er null toleranse for opiat/opioid eller benzo som er skummel.

Det er også skummelt å finne hvilket potensial som ligger i disse komboene, men jeg skal ikke starte noe moralsk skremselspropaganda