Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 4475
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
er det farlig å ta stilnoct mens man er våken? noen erfaringer, er bare en 5 mg tablett
hva mener du med våken? de fleste tar vel medisiner når er er våkne. ikke når de sover?
Sist endret av plater; 2. november 2017 kl. 16:32.
Sitat av plater Vis innlegg
hva mener du med våken? de fleste tar vel medisiner når er er våkne. ikke når de sover?
Vis hele sitatet...
Jeg tror det han prøver å si er at om han holder seg våken etter å ha tatt en sovepille, om han vil merke noen rus av det.

Til TS nei det er ikke farlig å holde seg våken, det værste som kan skje er at du sovner. Hvis det er hallusinasjoner du er ute etter tror jeg neppe at 5 mg er nok.

Bruk heller pillen som den er ment å brukes, til å sovne.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har tatt imovane som er så og si det samme..7,5 mg våken.. helt merkelig følelse.. sa ting jeg vanligvis ikke vil si til folk og veldig svimmel... helt tiljeg ble døutrøtt ogbare ville legge meg å sove
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Stilnoct (Zolpidem) har jeg lang erfaring med. Normal søvndose for en voksen er 10mg.
I starten klarte jeg såvidt å holde meg på bena når jeg skulle gå etter inntak,sjanglet som en full mann, men denne effekten har avtatt nesten fullstendig, selv etter mange måneder pause. Du kan derimot bli helt idiot i hodet av det, og da mener jeg verre en benzo. Kan få de sykeste tanker og du føler deg ikke nevneverdig rusa.

Det er ikke farlig å ta 5mg stilnoct på dagtid nei, men i større doseringer kan du finne på mye dumt.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det går helt fint å holde seg våken på 5mg. Synes det er en fin rus. Man slapper av. Tenker mye. Men tar du for mye kan du helt sinnssyke halliser. I starten fikk jeg halliser av 10 mg. Nå kan jeg blande dem med alkohol og holde meg på beina. Og være helt ape på samme tid.