Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1005
gains,eufhproie,dop
24 0
Har endelig fått pulsen tilbaken i min gamle, utdaterte laptop. Fikk klemt inn win10 på den, så den jobber som en hest om jeg kjør to oppgaver samtig. Jeg har 3 spill jeg ønsker spille: xiii(2003, southpark stick of truth, og så har jeg en nostalgisk drøm om å spille TRIPLANE TURMOIL fra 1996. Med talmodoghet får jeg de to førstnemnte til å fungere smoothish, men selv med "play in win95/win98" modus får jeg ikke startet triplane.. finner heller ingen tilsvarende triplane spill på androide.

Takker fortalt av svar og tips
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Triplane Turmoil ser jo faktisk ut til å vere DOS-basert. Då er det rimeleg grei skuring å emulere det.

Dosbox er grei DOS-emulator, som støtter mange spel, og Triplane Turmoil er oppgitt å fungere perfekt.
gains,eufhproie,dop
Trådstarter
24 0
Skal prøve. Takk for svar

Får opp cmd som sier z: , men er noen år siden jeg har vært i gamet, så skjønner ikke hvordan jeg kommer meg videre. C funket ikke. Cd.. funket ikke cd c:/ funket ikke. Omtrent det jeg kan i dos..
Sist endret av Mindle3ss87; 22. oktober 2017 kl. 12:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
gains,eufhproie,dop
Trådstarter
24 0
Takk igjen