Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 732
Jeg har kjøpt en bærbar PC som stinker røyk. Er det mulig å bli kvitt lukta innen rimelig tid og er det noen som har noen gode forslag i så måte?
ny pc som stinker? da ville jeg kanskje levert den inn...
Lukten sitter sterkest i vifta og kjøleribbene så det er nok de du må angripe først eventuelt bytte ut ville jeg sagt, ville kanskje prøvd elektronikk rens og sett om det hjalp?
Gamle gubben's Avatar
Trådstarter
7 0
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
ny pc som stinker? da ville jeg kanskje levert den inn...
Vis hele sitatet...
Brukt - og usedvanlig godt innrøykt.

Skal prøve. Det er verdt et forsøk i alle fall.

Siste kommentar havnet feil plass. Går det an å redigere innlegg? I så fall hvordan?

Skal prøve. Det er verdt et forsøk, i alle fall.

Nå husker jeg hvorfor jeg sluttet å bruke forumet etter kort tid for to år siden; det går ikke an å redigere innlegg.

Takk for de svarene jeg har fått og takk for meg.
Skru opp maskina, rens vifter/kjøleribbe godt, bruk trykkluft (og event, børste(tannbørste?) på det som sit mest fast på kjøleribba og vifta.
Blås reint tastaturet og eller alle krikar og krokar du kjem til med trykkluft.
Komprimert luft på boks (eventuelt olje/kondens fri kompressor) annbefales, bare ikkje snu boksen på hovudet når du bruker den :-P