Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 647
Heisann!

Jeg har laget et par videoer, og det skjer med dem alle. Jeg bruker fraps til å recorde gameplayet også tar jeg det over på Sony Vegas, renderer det også laster jeg det opp på YouTube (med sony vegas pro 12). Når videoen er lastet opp, også jeg ser på den - så er det noen steder grafikken blir helt fucka opp. Om du er for eksempel her: http://youtu.be/jKApSee9-Gs?t=1m5s [COLOR="Red"](HUSK 1080p ellers vil det ikke være så synlig)[/COLOR] så ser du etterhvert at grafikken eller alt bli så "messy" om du forstår meg. Hva kan det være? Det skjer jo ikke når jeg spiller, og heller ikke på fraps klippet.

Noen som har noe peiling? Har ikke anelse om jeg postet dette på feil sted eller ikke, beklager.
Sist endret av JacobW; 12. juli 2013 kl. 12:08.
Det kan ha noe med render settings som roter litt.
Er ikke veldig kjent med Sony Vegas men det ser ut som det er noe feil med exporterings innstillingene du bruker. Kunne du ha postet dem her i tillegg til innstillingene til det originale klippet?