Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2228
Heisann freaks!
Har nylig fått en ny HDD til laptoppen min, og reinstallerte Windows 7 m.m (Drivere o.l)
Touchpadden har fungert hele tiden, helt til for 2 dager siden, hvor den plutselig ikke fungerete etter at jeg skrudde på PC'en.
Mistenker at det er driverne, men får ikek avinstallert Synaptics driverne via "Programmer og Funksjoner" på kontrollpanelet ettersom at de ikke vises der.
Jeg bruker en Logitech G600 akuratt nå, for å kunne bruke den i det hele tatt, og hver gang jeg går inn på kontrollpanel>Mus kommer bare instillingene til PC musen, og ikke touchpadden.
Jeg har prøvd flere ganger å installere de nyeste driverne til Synaptics, og hvis jeg trykker på "Mus" på kontrollpanelet da, kommer denne meldingen.

Drar på sommerferie til familien min i Porsgrunn om noen dager, så hjlp hadde vært fint
Fn+F7
Titegn
Fn + F7 Gjør bare skjermen svart.. :P
Men jeg vet at Fn + F9 KAN fungere, men det gjør det altså ikke..
her er drivere til touchpad på pcen din

http://support.asus.com/Download.asp...Touchpad&os=30

installer og oppdater til nyeste versjon.

Anbefaler også at du installerer ASUS Smart Gesture for flere funksjoner via tuchpad
Sist endret av knutazz; 9. juli 2013 kl. 07:12.