Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2623
Har nå jobbet et år, og spart en del penger.
Har slutta med alt av droger bortsett fra psykedelia ettersom jeg ikke ser på det som dop, men mere som noe innsiktsgivende. Og gjør det da mere sjeldent enn da jeg drev med dop (cola, amf, osv osv...)

Jeg har lenge hatt lyst til å prøve ayahuasca og har ved flere annledninger fått muligheten til å oppleve dette, men har takket nei, ettersom jeg vil gjøre det i enn setting som faller mer naturlig inn for meg, Med andre ord, I amazonas, eller i jungelen med en virkelig shaman.

Har søkt en del på google, Kanskje ikke godt nok, men virker som Augustin Rivas er en bra person for meg, ettersom han har over 30 år med erfaring innenfor shaman posisjonen hans.

Det jeg lurer på er om noen her inne på freakforum kan anbefale meg en side hvor jeg kan finne reiser til jungelen med serimonier som gjerne varer over flere dager, Hvor jeg får sett natur, planter og andre ting, i tilleg til sessjon's om ikke bare "en" session med ayahuasca.

Eventuelt kan guide meg fra start til slutt, når det gjelder fly fra norge, reisen, og tilbake igjen til norge.

Jeg vet jeg har nok penger til denne reisen, så økonomisk er det ikke noe problem.

Kom gjerne med egne erfaringer fra reiser du har vært på i forhold til ayahuasca serimonier i utlandet.

Forresten, Hvor mye kan jeg forvente og måtte betale?
høres ut som en heftig reise lykke til og god tuuuur!!
Gratulerer
Det blir sikkert en veldig opplysende reise.

Men, hvis du har ikke lest disse ennå, så da burde du.
Masse om DMT osv.

Ayahuasca Tourism A Cautionary Tale - Veldig bra, akkurat det du leter for
Food of the Gods - Klassik da, må leses
Being outside the Dominion of Time - Veldig enkelt å lese, med bra informasjon som er lett tilgjengelig.

Og Shamans of the Amazon er en ganske interessant dokumentar.
Bare let på internet for alt, jeg ville ha gitt links men...
Det er ikke lov

God tur
I <3 DMT
Trådstarter
Sitat av Crashwangdoodle Vis innlegg
Gratulerer
Det blir sikkert en veldig opplysende reise.

Men, hvis du har ikke lest disse ennå, så da burde du.
Masse om DMT osv.

Ayahuasca Tourism A Cautionary Tale - Veldig bra, akkurat det du leter for
Food of the Gods - Klassik da, må leses
Being outside the Dominion of Time - Veldig enkelt å lese, med bra informasjon som er lett tilgjengelig.

Og Shamans of the Amazon er en ganske interessant dokumentar.
Bare let på internet for alt, jeg ville ha gitt links men...
Det er ikke lov

God tur
Vis hele sitatet...
Vel, Informasjon om DMT har jeg lest tusenvis av sider om, I tilleg har jeg Foods of the goods i bokhylla. Og dokumentaren er også sett.

Spørsmålet mitt var ikke å innhente informasjon om selve Ayahuasca, men anbefaling av reisebyrå, eventuelt om jeg burde dra selv med noen kompiser til peru for å oppsøke mennesker som tilfeldigvis kjenner "shamans", som kan gjøre dette på måten jeg er intressert i.

Men takk for tipset. Skal sjekke ut - Being outside the Dominion of Time =)
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kom nettopp hjem fra Peru. Hadde en helt fantastisk tur. Fikk sett mye natur, dyr, insekter osv. itilegg til mange ubeskrivbelige sermonier. Bodde hos to sjamaner(Jorge og Isabella), familien til begge har vært sjamaner over mange generasjoner. De hadde dessuten stor kunnskap om alt av planter og plantemedisiner. Og var villig til å dele alt de viste, jeg var blandt annet med på å samle inn ingredienser og lage ayahuascan. Jeg var den eneste vestlige der, ellers var det bare folk fra en liten landsby i nærheten som deltok på sermoniene. Det var med andre ord veldig autentisk, imotsetning fra det jeg har sett på div. dokumentarer. Jeg ordnet meg en guide i Iquitos som var født og oppvokst i jungelen, helt fantastisk person som viste meg utrurlig mye og som jeg følte meg trygg med når vi var på div "jungelekspedisjoner". Stor fordel at han kunne engelsk for oss som ikke kan spansk. Hans epost er edmike21 at hotmail.com.
@ mrtf
Høres bra ut! Hvor mye kostet oppholdet? Hvor lenge varte det? Gikk du gjennom en diett?

Jeg reiser selv til Pucallpa i Peru i begynnelsen av Juli for å delta i sermonier og lære mer om kulturen og tradisjonen til de lokale.
WOW.. Det høres HELT FANTASTISK ut med en slik reise.. Det skal jeg også få til om ikke så mange åra.. Du må gjerne fortelle meg om hvordan det var Hadde vært helt utrolig å lært noe fra deg etter turen, du sitter sikkert igjen med en utrolig flott erfaring og kunnskap

Hvis du vil skrive til meg, så finner du meg også på youtube. http://www.youtube.com/user/PsyPuzzleAdventurer