Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2640
Fant ikke noe forum som passet bedre enn dette, selvom det er radio det er snakk om. Jeg er på leting etter podcasts fra programmet Mina Hadjian hadde på NRK P3 for en del år siden. Har hatt lite hell med å finne disse på nett så langt.

På forhånd takk for hjelp
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Trådstarter
Sendte mail til NRK. Legger ved en kopi av mailen og svaret. Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg å tolke hvorvidt de mener 500kr per sending, eller 500kr for alle sendingene? Jeg er kanskje litt dum. Jeg tror de mener 500kr for alle sendingene totalt, altså hele "programmet", men kan jo spørre nrk igjen. Bare mye kjappere å få svar her, kanskje jeg hjelper noen andre som lurer i samme slengen.

Mail fra meg(prøver å smiske bittelitt :P)
Heisann! Jeg er en fast lytter til mange av deres radioprogrammer på forskjellige kanaler og har vært det over lenger tid. Jeg begynte å høre på rundt 2006-2007, og har meget ofte hørt det har blitt referert til programmet Mina Hadjian hadde på P3 før hun fikk sparken,. Jeg synes Mina er en morsom karakter og har et sterkt ønske å få høre radioprogrammet hun lagde, noe jeg aldri rakk. Nå som Radioresepsjonen er tatt av lufta for en stund og jeg snart har hørt alle episodene deres innbiller jeg meg at markedet i Norge nærmer seg tomt for radioprogrammer som er litt "på grensen", hvis dere skjønner hva jeg mener. Jeg er en ung lytter som trenger litt kontrovers! Mitt spørsmål er selvfølgelig om det er mulig å få tilgang til en Mina Podcast på en eller annen måte? Takk for oppmerksomheten og eventuelt svar! Mvh. NRK radio fan!
Vis hele sitatet...
Svar fra NRK
Hei, og takk for henvendelsen

Det finnes dessverre ingen podkaster tilgjengelig av Mina.

Det er imidlertid mulig å få kjøpt kopi fra radioarkivet til privat bruk, så fremt det ikke foreligger rettighetsbegrensninger. Det blir i så fall med musikken redigert bort.

Prisen er kr 500,- per program, inkl. mva., administrasjonsutgifter og porto.

Vi gjør oppmerksom på at kopier leveres i redusert kvalitet.

Svar på denne e-posten hvis du ønsker å kjøpe kopi til disse betingelsene. Oppgi adresse for levering og faktura.
Vis hele sitatet...
Noen som har noe kommentarer? Noen som har gjort dette før? Hvor redusert vil kvaliteten være mon tro?
500,- per sending, var ihvertfall det jeg måtte betale for et program der kona mi ble intervjuet på P2 (ville ha kopi) . Dette er ca. ett år siden.

God kvalitet, litt usikker på antall bits. Omtrent som P3Morgen-podcasts o.l.