Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1898
Hei jeg har/hadde tv2 sumo abonnoment, men har sagt det opp for ca 4mnd siden. Det som er litt rart er at jeg har fortsatt full tilgang, har skjekka kontoen osv jeg har ikke blitt trekt. Når jeg går inn på abonnomentet så står det "Sumo Premium 5år", Gyldig til 31.01.2015.

Har ikke kontaktet kundeservice, siden det er veldig greit med gratis sumo
Opprettet du denne tråden i håp om at noen der ute kunne bekrefte at du ikke vil få noen represalier for å bruke en tv2 sumo konto etter at du formelt har sagt opp abonnomentet?

Det har åpenbart skjedd en teknisk feil fra deres side, tviler på at du må etterbetale for dette.

Men hvis du vil være helt sikker, kan du kjøpe deg en VPN og se tv2 sumo igjennom den.
Om sumo kontakter deg da, sier du bare at du ga bort en gammel maskin du brukte som media-center til loppis, og du aner ikke hvem som har kontoen din nå. Det ikke noen sensitive data på maskinen, så du gadd ikke reformatere den. Dessuten hadde du jo deaktivert alle abonnomentene som ble brukt på maskinen!
Er du sikker på at du har "full" tilgang? Du kan fortsatt logge inn på din sumo-konto selv om abonnement er sagt opp. tilgangen til innholdet er bare begrenset.