Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 557
Hei!

Musa mi har tatt kvelden og har funnet frem min razer naga epic mmo som jeg kjøpte i 2011. Denne har ikke vært brukt tidligere pga noe driverfeil.

Vel prøver nå å få den til å funke men ingenting skjer.

Device manager viser unknown device selv om jeg har installert drivere og prøvd å lagt dem inn manuelt. No go.

Har startet på nytt pc'n rundt 5 ganger i løpet av den siste halv timen.

Har prøvd å updata firmware men Razer sin firmware updater finner jo selvfølgelig ikke datamusa.


Noen som har noen tips å komme med? Frustrasjon på høyt nivå.
Naga Epic? har had noe lignende, tingen var at det var noe feil med ledninga. sendte bare inn musa og hele dritten så fikk jeg tilbake en ny og fin mus. (wow blei ei rar setning...)
Trådstarter
Tror ikke det er ledningen i dette tilfellet fordi den lade når den står i ''docken'' og det er lys noen ganger når jeg kobler den inn i lednings modus.

Tror det er driver feil dette skyldes men skjønner ikke hvorfor jeg ikke får det fikset når jeg bruker programvaren Razer har lagt ut.