Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 489
Hei

Fikk inspirasjon av filmen "Gone in 60 Seconds" jeg så igår, så jeg satt meg ned for å mekke litt musikk idag. Jobbet nesten 3 timer på den, så det hadde vært veldig greit med noe feedback. Dette kan vel kalles for en mashup egentlig. Chill (?)

Samples:
Moby - Flowers
Dj Shadow - Six days

Kan godt henne jeg bare har blitt helt uthørt, som jeg kaller det. (at du hører det samme hele tiden, så til slutt vet du ikke hva som høres bra ut)

Losurdo - Six Flowers.mp3

http://www27.zippyshare.com/v/37389792/file.html

Feedback hadde vært bra!

Må nevnes at jeg ikke er ferdig. Har ikke mastret og gått over for småfeil.
Men utenom småfeil her og der.. Liker dere konseptet?
Det hadde vært supert med tilbakemeldinger, negative og positive!
Sist endret av Taperdukke; 27. september 2009 kl. 19:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
skal ikke kalle meg noen ekspert her, men..
du kunne fada moby helt ut på noen steder. eks rundt 0.51 ??
og ellers, gjør det litt roligere? litt mindre miks med rytme/takt, hold det litt mer... clean/flatt/standard? hadde vært greit med noe som binder det hele sammen i bakgrunn..
husk, personlige meninger, noen digger det sikkert, jeg syns det kan bli slitsomt med så mye gjennom 3min..
men, syns du kan ha noe fett liggende et sted inni der, men jeg syns det trengs litt mer jobb..
Ja, veldig godt poeng! At jeg ikke har tenkt på det selv, hehe
Ja, jeg tror jeg har lagd det med vilje at det skal være litt sånn justice stil... Hvis dere vet hva jeg mener.. Hardt og treigt tempo på en måte.

Her har jeg fikset på litt ting..

Losurdo - Six Flowers (Utkast 2).mp3

Men har den potensiale/liker dere konseptet ellers, egentlig det jeg lurer på mest, iom at den ikke er ferdig?
joda. jeg liker sangen jeg syns den er kul.
du er absolutt inne på noe. jeg liker konseptet og syns du skal fortsette å finjustere litt så blir det en fet låt
keep it up!