Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2266
Anonym bruker
"Vred Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har ikke søkt, er såpass på tryne. Men hva mener dere kjennetegner god kokain?
Har en type inne så, god å fin rock, krystaller på den, fenger godt i nesen samt gir en funk av ekstrem våkenhet, vil snakke med alle, snakker vel litt mer med folk i forhold til tema osv som jeg ikke ville gjort annerledes.
Føler meg generelt bra. Blir også litt uggen av å ta en sigg siden det drypper bra i halsen haha. Har drukket litt idag også men følelsen av alkohol ga seg ganske greit ned i første snort.

Hva er deres meninger?
Vel, det du beskriver er jo slik god kokain skal virke og smake/sees ut. Alt etter graden av hvor potent brusen er vil den formen du beskriver være bedre eller dårligere.
Anonym bruker
"Vred Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Når jeg ser over hva jeg har skrevet så tenker jeg what the fuck.
Har testa to typer kokain tidligere som ikke har gitt meg samme funk som denne, det var jævlig med eufori selv ved lave doser. Er det sånn at kokain alltid skal gi eufori om den er god?
Ja. Da har du fått dritt koks tidligere.
Sist endret av A-tillah; 7. august 2020 kl. 01:04.
Anonym bruker
"Vred Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av A-tillah Vis innlegg
Ja. Da har du fått dritt koks tidligere.
Vis hele sitatet...
Det er jo greit nok. Men den jeg har nå er jo god, uten eufori. Hvorfor er det slik?
Åja, så du kjenner ingen eufori? Er sikkert mye som spiller inn. Dagsform, inntak av andre rusmidler, osv. Men føler du velvære er det vel det den koksen skal gjøre. Derfor det er så lett å bli hekta på det. Dratt et par hekto opp i rota gjennom tidene.Bare pass på at det blir med festing, ellers er veien kort til gjeld og drit.
Sist endret av A-tillah; 7. august 2020 kl. 02:40.
Anonym bruker
"Vred Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ikke som jeg har fått av to typer tidligere nei, da var det heftig som en halv knips liksom. Har snorta opp 4000 ila uka allerede så ender vel dårlig tenker jeg
Sitat av A-tillah Vis innlegg
Åja, så du kjenner ingen eufori? Er sikkert mye som spiller inn. Dagsform, inntak av andre rusmidler, osv. Men føler du velvære er det vel det den koksen skal gjøre. Derfor det er så lett å bli hekta på det. Dratt et par hekto opp i rota gjennom tidene.Bare pass på at det blir med festing, ellers er veien kort til gjeld og drit.
Vis hele sitatet...
Amen!
Hold det til festing/drikking med venner, snorting alene blir fort veldig destruktivt og ikke minst veldig dyrt!
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av farligepiller Vis innlegg
Amen!
Hold det til festing/drikking med venner, snorting alene blir fort veldig destruktivt og ikke minst veldig dyrt!
Vis hele sitatet...
Føler det bare er posere som skal ta det isammen med andre mennesker på fest eller ute på byen eller lignende.
Viss du liker ett stoff tar du det selvfølgelig når du er alene!

Anbefaler ingen og bruke kokain med mindre de har verdens dårligste selvtillit.
R.i.p 23.04.2021
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Føler det bare er posere som skal ta det isammen med andre mennesker på fest eller ute på byen eller lignende.
Viss du liker ett stoff tar du det selvfølgelig når du er alene!

Anbefaler ingen og bruke kokain med mindre de har verdens dårligste selvtillit.
Vis hele sitatet...
Noe av den beste følelsen som finnes er og komme hjem etter en slitsom dag, låse seg inne og ruse seg, dra en stripe i nesa og slenge på en fet film med et par halvitere