Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1334
Røyka akkurat for første gang hjemme, røyka i pipe og kompis rulla opp brunt etterpå i stua.

Hvor langt vil det sånn ca ta for lukten til å forsvinne fra huset og hva hjelper for fjerne lukten?
Luft godt ut ved gjennomtrekk
åå jeg vil også røyke inne men jeg tør ikke, har noen noe forslag til å skjule lukt noe bedre? eller er det liksom no go å røyke inne på natta og håpe de ikke merker det. pappa har rom ved vegg i vegg..
Hvor lang tid vil det ta før det lukter normalt igjen?
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ingen her kan svare på det, luft godt og håp på det beste.
Anonym bruker
"Sjokkert Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du har foreldre som røyker så hjelper det. Minimerer ikke hasj lukta akkurat, men de som røyker fra før merker det mindre.
Uansett bare ha gjennomtrekk, blås trekket ut av vinduet osv.
Har ikke det, men røyka det inn i peisen som brant. Lurte bare om det kan ta mer enn en dag hvis det er gjennomtrekk i noen timer?
Anonym bruker
"Sjokkert Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av CronenbergA Vis innlegg
Har ikke det, men røyka det inn i peisen som brant. Lurte bare om det kan ta mer enn en dag hvis det er gjennomtrekk i noen timer?
Vis hele sitatet...
Nei. Cannabis er sterkere på lukt enn hasj, vil si det lukter rundt 15-30 min.
Eneste som faktisk funker er kjøkkenvifte eller vedovn med godt trekk, til nøds bordvifte som står i vinduskarm som blåser utover. Funker dårligere nå på vinteren da kald luft har en tendens til å trekke innover. Om sommeren er det mindre temperaturforskjell og dermed mindre trekk.

Mye lettere å bare rusle seg en tur. Ta med tyggis.
Sist endret av Cheese; 5. januar 2024 kl. 19:42.
Anonym bruker
"Lilla Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg vaper både cannabis og hasj inne på et rom med kun vinduet halvveis åpent. Sliter ikke med lukt. Røyker jeg en joint derimot ville det luktet i flere dager.
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Da jeg bodde hjemme røyket jeg under viften når mamsen og papsen var på ferie. Første hun sa var “det lukter cannabis her”
dette var etter 14 dager
Det skal sies min far hadde aldri luktet det, men min mor har nesen til en scheferhund
kjøkkenvifta funker fint, om du bæder max kjøp noen duft pinner eller duft lys.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Knips_sjefen Vis innlegg
kjøkkenvifta funker fint, om du bæder max kjøp noen duft pinner eller duft lys.
Vis hele sitatet...
Ikke begynn med røkelse for å dekke over, det forsterker det bare.
Var noen som begynte med det her(mange små rom som deler samme gang). Luktet en blanding av røkelse og hasj overalt, nærmest som om det blandet seg med røkelsen og ble mye verre.

Det lureste er å stå i ett tett rom sånn som badet for eksempel, da har man mer kontroll, en kjapp dusj og god shampoo tar knekken på lukta veldig fort.
Anonym bruker
"Farlig Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke begynn med røkelse for å dekke over, det forsterker det bare.
Var noen som begynte med det her(mange små rom som deler samme gang). Luktet en blanding av røkelse og hasj overalt, nærmest som om det blandet seg med røkelsen og ble mye verre.

Det lureste er å stå i ett tett rom sånn som badet for eksempel, da har man mer kontroll, en kjapp dusj og god shampoo tar knekken på lukta veldig fort.
Vis hele sitatet...
Røkelse er noe helt annet enn duftlys. Duftlys fungerer utmerket og får ikke leiligheten/rommet ditt til å lukte som en shamanhule.
Massevis av helt normale folk som kjøper duftlys på matbutikken for at det skal lukte bedre i hjemmet, enten det er frukter, vanilje, sjøbris eller annet, lukten er ikke overdøvende.
Røkelse igjen har en mer spesiell lukt som er kraftigere og mer avslørende fordi det lukter Shangri la så fort det tennes.
Det kan nesten sammenlignes med vanlig deodorant og axe spray når det gjelder lukt.
Et godt triks, er å våte hendene,gni såpe i hendene mens du går rundt i rommet du vil fjerne røyklukt fra. Dette funker som bare det,og etterpå lukter det mest såpe. Lærte dette fra en svensk gammel freaker på et tog en gang i tiden. Har brukt det mange ganger siden den gang,på tidlig 90 tallet. Lykke til.
Fuck Mr. Plod!
Jeg er litt usikker, noen ganger har dolk sagt jeg lukter når jeg ikke har rørt det, røyket ut av vinduet og det stinket bare tobakk.

Lipton te er min goto om jeg røyker i vinduet, lukter godt.