Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3783
Jeg har holdt meg unna amfetamin i en relativt god periode, og når jeg nå smakte på en type slo det meg at den ikke var helt... Som de andre.

Jeg har vært borti denne tidligere, i fjor, muligens så langt tilbake som for to år siden men da begynner minnet mitt å bli litt grumsete.

Den har en veldig unik lukt. Jeg klarer ikke beskrive lukten, men den minner ikke om noe annen amfetamin enn akkurat den typen. Den har veldig sterke farger: Knæsj oransje, ordentlig gul - ja, til og med blodrød. Den er veldig fuktig og klissen om ikke blandet ut slik den jeg nå fikk var.

I sin reneste form måtte vi bruke enten varmt vann fra springen eller putte begeret i mikrobølgeovnen i fem sekunder for at den skulle løse seg opp. Veldig "flakete" og vil omtrent ikke blande seg med vann.

Som sagt veldig spesiell smak, one of a kind. Er det noen som vet hva for en slags amfetamin dette er? Kompis sier den har vært på markedet regelmessig siden jeg skydde unna markedet.

Følte jeg ble litt uggen av å ta meg denne fordi det brakte frem minner om den fra i fjor. Jeg likte aldri denne typen helt, smaken var for sterk og den overvelmende smaken ødela den første tiden av ruseffekten for meg.

Område: Oslo og omegn.
sikker på det ikke er en høy kvalitets meth du har fått deg da? eller speed som er krystallisert med aceton for og så tilføre farge middel for å ligne på mest mulig høy kvalitet. i polen latvia og østen så finner du grønn, rød, blå, osv. speed og dette kjennetegner som oftest sterk og god amf. hadde litt blodrød meth amf. tok en liten linje og det smalt nesten like sterkt som mdma de første minuttet, aldri vert bort i sterkere speed/meth og jeg er usikker på om jeg vil det igjen for det var, DIGG alt for digg
Var bort noe lignende i sverige. Veldig spesiell emn litt mild lukt og smak. Orange ish, veldig våt
Driver tiggerne virkelig på å selger piller i byen a?
Sitat av 3li-G Vis innlegg
Driver tiggerne virkelig på å selger piller i byen a?
Vis hele sitatet...
i bergen selger rumenerene/tiggerene vertfall piller amf og sigg. har til gjengjeld aldri sett en selge hasj