Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 7036
Hei.
Jeg har gått på oxycontin k ett år. 30mg i døgnet, men noen utskjærelser her og der med høyere dose. Har røyka shit i 4 år og imovane hver natt. Nå for 5 dager siden slutta jeg cold turky med oxy og shit. Imo/zop har hjulpet noe for søvn, men dosen er dobbel og noen dager trippel. Hvor lenge skal jeg spy,drite,svette,fryse og sjelve?? Fy f...
Har en full 98 pakning her men den gidder jeg ikke og ta av.
Men det er fristende.

Someone!!!

(Sorry for dårlig grammatikk)
Kan hjelpe deg med de oxy. Bør ikke ha sånt liggende rundt i din tilstand, stakkars

5 Dager så nærmer det seg nok. 30 mg er en veldig beskjeden dose; hva mener du med "røyka shit"? Om du mener smack, og du i tillegg aldri har vært av på 4 år, da er det dog mer forståelig. Uansett vil det ikke være lenge igjen nå; du fikser det der.
Bønne hasj rev

Takk for svar. Fant en pille i jakka i går mårres som jeg tok. 10mg depot. Det var så deilig og få noen timer iten maur i kroppen. Men jeg er veldig sta. Ja, har helt ny "100" pakning liggende rett forran trynet mitt på stuebordet.
Sist endret av Jupp_bare_meg; 14. september 2016 kl. 03:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Jupp_bare_meg Vis innlegg
Bønne hasj rev

Takk for svar. Fant en pille i jakka i går mårres som jeg tok. 10mg depot. Det var så deilig og få noen timer iten maur i kroppen. Men jeg er veldig sta. Ja, har helt ny "100" pakning liggende rett forran trynet mitt på stuebordet.
Vis hele sitatet...
Hmm..

Du fant en pille i lommen, så du trøkket den i trynet umiddelbart - glad for litt relief; men du har enda hatt 100 stk rett foran trynet ditt hele tiden?

Ikke at jeg bryr meg, måtte bare kommentere det. Guddnite.
Den pakka spylte jeg akkurat i dass. Ferdig. Men fristelsen var for stor i går da jeg fant den. Uff. Så om jeg ikke er verdig og svare så forstår jeg det.
����
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
For å svare på spørsmålet i topic;
De fysiske symptomene du beskriver gir seg typisk iløpet av et par dager -- typisk under en uke -- med dag 3 etter siste dose som den typisk verste dagen. Å "trappe ned" vil nok bare forlenge lidelsen.
Sist endret av nso; 14. september 2016 kl. 03:33.
Takk.. Takk og pris. Så da snur d seg snart da.
Dette er kombinasjon av hasj og oxy cold turkey. 4 år sammenhengende på bongen og 1 år m oxy. Er dritt lei. Gidder ikke mere. Det bestemte jeg meg for i forrige uke etter jeg var på butikken og appoteket. Ferdig. Men det har ikke vært no dans på roser.
Takk for svar.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Gratulerer så mye for å ha tatt steget, du vet vel bedre enn alle andre at det er umulig å stoppe uten at du har bestemt deg for det selv.
Lykke til!
Sist endret av nso; 14. september 2016 kl. 03:37.
Den pakka gjorde ikke meg no. Den var ny og skulle ikke åpnes. Men den jeg fant i jakka i går tok jeg. Nye dager fra hælvete nå da eller? Lurer på om harsjen føkker med hue mitt eller oxy'n

Oxy var fra legen og det samme med imovane, og de har jeg lov og kjøre på. Når har jeg "lov" til og kjøre bil igjen med tanke på hasjen?

Jeg mener med det att om de finner oxy eller imovane så er det innafor pga resept. Men ikke thc akkurat.
Sist endret av Jupp_bare_meg; 14. september 2016 kl. 06:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har ikke noe erfaring med skikkelig oxy-abstinenser, men opplevde å bli temmelig emosjonelt ustabil etter snaue 2 uker med daglig inntak. Vil tro at det er det som "fucker" med hodet ditt. Det kan godt hende at hasjen også gjør ting verre.
He he.. Det har vært en heftig tur i 2 uker nå ja. Første uka var værst. Litt kribling i bena og armene enda. Har hatt ett par utbrudd og føler meg ustabil. Men er klar over det, og mine nermeste venner gorstår greia. Svettinga om natta og drømmer gjør att søvnkvaliteten er ræva. Tingen er att jeg har rygg og nakke skade. Vil være herre over min egen kropp. Så ved extrem smerte, er jeg ikke redd for og ta ei pille, men gidder ikke være så bunnet fast til de. Så nå har jeg revet meg løs fra de. Hasjen gidder jeg heller ikke mere. Følte att jeg aldri tørte og kjøre bil. Tok bussen overalt og hadde samme følelsen som att jeg kjørte uten lappen.
Så jeg ser meg ferdig med alt, men om jeg får jævelig vondt, så kommer jeg til og ta en ved behov isteden for og gå på det fast
Takk for svar allesammen.
Rock on!! ��������
Att folk tør og spøre meg om jeg vil kvitte meg med de, er helt på trynet.
Svaret er NEI.
Det som er til overs blir levert tilbake på apoteket.
Jeg var bare ute etter svar på hva jeg hadde i vente. Så IKKE spør.
Gidder ikke svare på slike meldinger.
Mvh
Glem Det.
▼ ... over et år senere ... ▼
Har tatt en "coold turkye" fra oxycodonen. Er på 4 dagen etter heavy forbruk av oxycodone i ett par år. 3 dagen er ikke verst, d er de første 48 timene etter at rusen har gått ut! Skjelvinger og syren i føttene og armene synes jeg er værst. Diaré og hodepine er lett i forhold. Motgift mot det er spinningsykkel og gå trapper til du kjenner musklenes egen syre... det lindrer en stund. Har bare hatt paracet og ibux til hjelp... pluss imodeum. ...Ja og innsovningstabletter, men de funker ikke godt, er nok imun mot små doser på 7.5 mg. 1 dagen er helvete, litt den andre også....så går d bedre dag for dag... Spørsmål så svarer jeg gjerne.
Sist endret av Wolf69; 25. november 2017 kl. 07:58.