Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 750
Ok, dette går meg på nervene!! Wææ!

Her er problemet..

Jeg prøver og spille starcraft på battlenet. får logget inn, og joinet gamer, til og med spilt en liten stund, men så helt uten noen forklaring, så lukker starcraften seg totalt helt uten forvarsel eller feil beskjeder. hva kan det være?

jeg har sjekket:
* lukket alle programmer, og prøvd da
* fjernet det jeg kan se av firewaller, og sjekket alt fra programmer som kan være et problem til om det er feil cdkey
*testet med cd og iso, ingenting fungerer
*testet med forskjellige keys
*og mange andre ting, som jeg ikke kommer på i slengen

Kan noen hjelpe meg!!! PLEASE. jeg er avhengig av starcraft, og jeg takler ikke at jeg ikke får spilt det..

Noen som har samme problem? forslag til løsning (helst med forklaring)
eller lignende?

takk på forhånd!
hvis du spiller med protos må du ta av musikken ellers klikker det...
EagleNest's Avatar
Trådstarter
i bruke ikkje musikk....

men takk for forslaget
prøv og reinstall hele spillet kanskje.... jeg har samme problemet med red alert 2... det klikker hele tida kjedelig... det kan være at pcc din er litt herpa også da... fordi det er det jeg tror er gærent med min...
Har et lignende problem. Ofte når jeg spiller Counter-Strike så bare avslutter det seg automatisk. Underlig spør du meg. Eneste jeg kan tenke meg er at det er noe med mitt OS, siden jeg aldri hadde noe lignende problem med andre OS. Dette har kun skjedd når jeg har XP. Det er forresten ikke bare CS dette gjelder også, men jeg har aldri hatt trøbbel med Starcraft. Hvis du har winXP så prøv å sette Starcraft i kompabilitets modus med win98 og se om det ikke hjelper.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Før... når jeg hadde Windows me var pc helt grei... så formaterte vi pc og instalerte 98... herpa!