Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 870
Hei!

Jeg har et ønske om å kjøpe en PSP 3k og modde den, men er det mulig for øyeblikket? Hvis ja, hvordan gjør man det?

Og hvor kan man kjøpe en PSP 2000?
Ja du kan modde PSP 3k. Har du opptadert den? Nei da kan du modde den. Viss du har høyere en Frimeware 5.03 kan du ikke modde den. http://www.youtube.com/watch?v=4yuo1...eature=related Her kan du se den i action.. Husk å lese description..Gir deg lenker til guides osv..
Trådstarter
4 0
Sitat av buklao Vis innlegg
Ja du kan modde PSP 3k. Har du opptadert den? Nei da kan du modde den. Viss du har høyere en Frimeware 5.03 kan du ikke modde den. http://www.youtube.com/watch?v=4yuo1...eature=related Her kan du se den i action.. Husk å lese description..Gir deg lenker til guides osv..
Vis hele sitatet...
Så hvordan kan jeg vite at den er max 5.03 når jeg kjøper den?
Sitat av BR0N1U5 Vis innlegg
Så hvordan kan jeg vite at den er max 5.03 når jeg kjøper den?
Vis hele sitatet...
spør den du kjøper den av..
Trådstarter
4 0
Sitat av tysje Vis innlegg
spør den du kjøper den av..
Vis hele sitatet...
Tenkte på å kjøpe en fersk en i en butikk... de kan man sikkert ikke spørre. Hadde likt om noen kunne hinte meg hvor jeg kan kjøpe en 2k.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Kjøp brukt på finn.no? Ingen vits i å kjøpe ny, om du får en brukt med litt riper, så kan du bare bytte dekslene, koster en snau hundrelapp for deksel, alle delene er uansett lette å bytte
Trådstarter
4 0
Sitat av Fleff Vis innlegg
Kjøp brukt på finn.no? Ingen vits i å kjøpe ny, om du får en brukt med litt riper, så kan du bare bytte dekslene, koster en snau hundrelapp for deksel, alle delene er uansett lette å bytte
Vis hele sitatet...
takk for tipset