Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1222
Hei, Freaks!

Noen som har vært borti LSD på disse flaskene som kan si noe om styrke, eventuelt renhet? Flasken rommer 3.2 ml

Kan såklart være andre batcher og substanser på slike flasker også men. Tenkte å gjøre et forsøk for å høre her inne hvertfall.

Bilde av tilsvarende flaske : https://imma.gr/101354x11435
Det er veldig normalt med syre på disse flaskene, så er vanskelig å si hva styrken på akkurat din er. Etter min erfaring bruker det å ligge på ca 100ug per dråpe.
Sist endret av Polkos; 27. januar 2021 kl. 12:06.
Takk for svar, Polkos!

Regnet egentlig med at de var populære til det formålet
Det kjentes ut som rundt 100uq per dråpe på noen forskjellige flasker, men det har vært en del variasjon mellom de, det er en veldig vanlig pakning for flytende LSD og flere aktører som benytter de. Du kan enten teste de, ville bare holdt meg til en dråpe (IKKE sprut rett fra flaska, bruk en skje eller en blotter, er litt kjipt hvis du med et uhell doserer 10 dråper f.eks.) eller sende inn en prøve til lab for å finne ut akkurat hvor sterk den er. Ville kjøpt testkit og testa at det faktisk er LSD før du tar det (Erlich og hoffmann test).
Sist endret av Vasken; 27. januar 2021 kl. 12:18.
Takk for svar, EvilSink!

Har bestilt Testkit. Og hørt at folk som har tatt i fra samme parti har anbefalt 2 dråper for en grei trip. Tenkte i førsteomgang å gjøre et microdoserings eksperiment. Men blir nok En trip eller to etterhvert også
Alltid fint å begynne sakte med LSD. Bedre å jobbe seg sakte oppover enn å få en skikkelig bad trip. Har en kompis som tok litt for mye LSD og endte opp på glattcella og akutten. Jobb deg sakte oppover Happy tripping!
Sitat av HelpMePlz Vis innlegg
Takk for svar, EvilSink!

Har bestilt Testkit. Og hørt at folk som har tatt i fra samme parti har anbefalt 2 dråper for en grei trip. Tenkte i førsteomgang å gjøre et microdoserings eksperiment. Men blir nok En trip eller to etterhvert også
Vis hele sitatet...
Kult! Har du tenkt til å legge ut noe om det her?
Sitat av JEHB Vis innlegg
Alltid fint å begynne sakte med LSD. Bedre å jobbe seg sakte oppover enn å få en skikkelig bad trip. Har en kompis som tok litt for mye LSD og endte opp på glattcella og akutten. Jobb deg sakte oppover Happy tripping!
Vis hele sitatet...
Har bare hatt en trip på LSD foreløpig. Er noen år siden. Var forsåvidt en god opplevelse for meg.

Leide en hytte ved et tjern, så hadde mulighet til å gå i natur og fiske litt... hehe, ble litt av en utfordring å sette spinner på fiskesnøre. Men etter noe som føltes som en evighet, fikk jeg knytt den fast! Husker det var fascinerende å slenge ut, for synet mitt gjorde så det virket som spinneren fikk en slags grønn hale (tracer).

Vet ikke om jeg hadde etter fisk, eller om jeg var borti bunnen... men dæven for en konge følelse når det ristet i stanga. Haha

Kompis som var med, måtte ta et oppgjør med noen demoner, så for hans del var nok ikke opplevelsen så ålreit. Prøvde å få han på andre tanker. Men det var forgjeves. endte med at han satt for seg selv, mens jeg lå å så på skyene og det ellers flotte naturlandskapet.

Kjente at hans bad trip påvirket min til en viss grad, men klarte å kose meg noenlunde likevel. Heldigvis..

Tok mange timer før han kom seg ut av det negative tankekjøret og vi kunne kommunisere igjen..

kommer til å starte rolig, ja og takk for tipset

Sitat av EvilSink Vis innlegg
Kult! Har du tenkt til å legge ut noe om det her?
Vis hele sitatet...
Hadde i utganspunktet ikke tenkt til det. For jeg er så jævla dårlig til å skrive

Men tenkte jeg skulle føre en liten logg uansett. Så kanskje jeg legger ut noe her også?
Sist endret av HelpMePlz; 27. januar 2021 kl. 13:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av HelpMePlz Vis innlegg
Hadde i utganspunktet ikke tenkt til det. For jeg er så jævla dårlig til å skrive

Men tenkte jeg skulle føre en liten logg uansett. Så kanskje jeg legger ut noe her også?
Vis hele sitatet...
Er kun 1 måte å bli bedre på, og det er å øve seg!
Jeg er ikke noe flink til å skrive noe særlig føler jeg selv. Noe som hjelper meg er å skrive litt å legge ned sida og gjøre noe annet. Plutselig kommer jeg på noe jeg kunne lagt til, da gjør jeg det og leser gjennom alt jeg har skrevet, kanskje jeg kommer på noe mer? ikke? nei, da gjør jeg noe annet igjen. Det gjør jeg helt fram til jeg føler jeg er fornøyd nok til at jeg vil legge det ut.

Man lager først en ide og bygger videre på den, ord for ord. Man trenger ikke å sitte og skrive ut en hel novelle for hver gang du skal skrive litt heller, ting tar litt tid og det er faktisk helt greit!

Du kan jo eventuelt ta litt notater om hva du føler, hva du føler om en opplevelse gjennom dagen eller skrive ned objektive effekter for eksempel. Det er kun fantasien som setter grenser, du kommer 100% til å klare og skrive litt hvis du bestemmer deg for det. Håper du bestemmer deg for å legge ut litt om det etterhvert (Jeg selv er veldig nysgjerrig ihvertfall )
Hehe, takk for gode råd!
Skal ta det med meg

Er nysgjerrig jeg også! Har såvidt dyppet tåa i det før. Men da delte jeg bare opp noen lapper, og nå har jeg liksom mulighet til å få testet det over en litt lengre periode en sist.

Blir nok litt "trial and error" for å finne sweetspot på dosering mtp. At jeg ikke vet nøyaktig styrke men.