Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2044
Hei! Er ny på forumet her, så vet ikke om det finnes en sånn tråd fra før.

Jeg har en: Efexor og amfetamin. Fikk en mild form for Serotonergt syndrom med muskelsmerter og feber

Burde sikkert ha vist det før jeg gjorde det, men noen ganger så tar man først å leser etterpå
Ull og fleece kan i værste fall føre til overoppheting, spesielt nå på sommeren.
Rizla83's Avatar
Trådstarter
18 7
Vil bare legge til at jeg har gått på mange forskjellige antidep, men ikke hatt noe dårlig erfaring med pepp. Kun Efexor
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Speed + alko
Benzo og alkohol
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som vet om en blanding av benzo, elvanse, seroxat og hasj er en dårlig kombo?
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg som skrev over.. står at jeg er trådstarter, men det er jeg ikke..
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Les deg alltid opp først! Noen kombinasjoner kan være fatale!

Antidepressiva og exstacy, mdma, sopp, syre, kokain

Går man på antipsykotika pga psykotiske symptomer bør man også holde seg unna all rus fra hasj til amf.

Beroligende, søvn tabletter, angsdempende, epilepsi medisiner, opiatholdige smertestillende bør ikke blandes med alkohol eller andre medisiner eller rusmidler i samme klasse.

Personlig syns jeg også det er jævlig dårlige ide å blande amfetamin eller kokain med beroligende piller, mange får psykose og gjør forferdelige ting til skade for seg selv og andre i den kombinasjonen.
Rizla83's Avatar
Trådstarter
18 7
Det viktigste er å sove hver dag. Når du begynner å være oppe i flere dager, så komme psykose. Får du ikke sove, ta benzo på kvelden virker som «motgift» på sentralstimulerende stoffer
https://imma.gr/92840x61858

Sist endret av Gizzard_Lizzard; 9. august 2020 kl. 19:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
https://wiki.tripsit.me/images/3/3a/Combo_2.png

høyere oppløsning så det faktisk går an å se hva som står
Sist endret av RayMonk; 10. august 2020 kl. 08:48.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sovemedisin og avføringsmiddel
Med mindre du har god erfaring med psykedelia, skal en aldri blande hasj med lsd, molly etc. Thought loops er noe av det verste en kan oppleve.
Sitat av Alexed12 Vis innlegg
Med mindre du har god erfaring med psykedelia, skal en aldri blande hasj med lsd, molly etc. Thought loops er noe av det verste en kan oppleve.
Vis hele sitatet...
Må si meg sterkt uenig. Men igjen, De værste bivirkningene kan selvfølgelig være subjektive.
Husker en liten regle jeg lærte på ungdomsskolen også: «vann i syre er uhyre, syre i vann det går an»