Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2015
Heyo.
Bruker i all hovedsak speed, men tidvis heroin i tillegg. Nå har jeg vært noen uker på hospits og kan trygt si det har blitt nok av begge deler. Skyter forresten.

Skal inn på avrusning i morgen, og lurer litt på hva jeg har å forvente av abstinenser. Satte siste dopskuddet for litt siden, men fortsetter med makkaen frem til innleggelse i morgen tidlig.

Har drukket og røyker en del i tillegg samt noe benz ved siden av, men langt ifra noe stort bruk.

Vet godt hvordan abstinensene er på heroin og amfetamin hver for seg selv, men har sjeldent kombinert de noe særlig, så lurer litt på hva jeg har i vente
Det spørs helt ann på toleransen du har ovenfor stoffet. Kan du utdype hva du mener med tidsvis bruk?
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
Det spørs helt ann på toleransen du har ovenfor stoffet. Kan du utdype hva du mener med tidsvis bruk?
Vis hele sitatet...
For å forklare så har jeg brukt som et par år nå, men aldri blitt ordentlig hooked. Begynte i det små hvor jeg kunne bruke det, for å så få flere mnd før nytt bruk. Hvor lenge jeg sammenhengende har brukt det har variert. Siste månedene derimot har det blitt hyppigere og hyppigere, og siste mnd har det vært mere på enn av for å si det sånn. Nå har jeg sammenhengende brukt det ca to uker.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Det går nok bra når det gjelder Amfetamin, o.l. Men du kommer virkelig til å få gjennomgå mtp bruken av Alkohol, Benzodiazepiner og Heroin/Opiater, spesielt siden du kombinerer alt dette. Det er viktig at du opplyser hva og hvor mye du har brukt til helsepersonellet dit du skal innlegges. Alkohol abstinenser kan i verstefall være dødelige, iallefall på toppen av alt det andre du bruker.
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Det går nok bra når det gjelder Amfetamin, o.l. Men du kommer virkelig til å få gjennomgå mtp bruken av Alkohol, Benzodiazepiner og Heroin/Opiater, spesielt siden du kombinerer alt dette. Det er viktig at du opplyser hva og hvor mye du har brukt til helsepersonellet dit du skal innlegges. Alkohol abstinenser kan i verstefall være dødelige, iallefall på toppen av alt det andre du bruker.
Vis hele sitatet...
Pepper'n og bønna tenker jeg fint lite over, det er "null stress". Psykisk er en annen sak, men jaja

Lurer dog litt mer konkret på hvordan abstinensene kommer til å utarte seg, skjønner det er forskjellig fra person til person osv men ganske generelt sett.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har gått gjennom hva du tenker å gjøre et par ganger, dolc/oxy xanor speed og hasj. det jeg enda aldri har klart og slutte med er Hasj og speed.. hver gang jeg har forsøkt å slutte med alt ender jeg opp med lite livslyst når jeg blir nykter og klar i hodet får jeg tankekjør om alt jeg har gjort og ikke skulle gjort. Vender da tilbake til hasj for og slippe tankekjøret å speed for og føle meg levende. Har innsett at skal jeg leve noen år til må jeg ha profesjonell hjelp med medisinsk behandling
Heroin abstinenser med en svakere psyke å håndtere det med.
Du får nok maur i beina, kanskje diare og oppkast, vanskelig for å sove og spise, nettene blir laaaange og harde. Men psyken er værst syns jeg, ingen motivasjon eller glede. Må sikkert ha en del apedop for å få roen noenlunde der inne. Ikke ha for mye penger liggende for da flyr du rett til dealer etter noen dager, det gjorde jeg, rett i parken mange ganger fra skuteviken. LYKKE TIL!

s