Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 4141
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tenkte å lage meg en drink med cola og rødsprit (Tar da ca oppi 1 shotglass med rødsprit oppi drinken med cola). Vil brekningsmiddelet gjøre at jeg kaster opp av det lille?
Fra det jeg vet er hangoveren helt for jævlig. Appåtil er det vistnokk blødningsfare fra slimhitter etc. Smaker passe dritt også
Dårlig likør bror.

Håper du kødder.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kødder ikke, lurer helt oppriktig på om det er mulig.
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mulig er det. Men du risikerer å bli ganske dårlig og potensielt skade det indre. Men da tror jeg det må litt mer til enn én drink.
Anonym bruker
"Såret Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Se hva annet din rødsprit inneholder, bortsett fra etanol. Biltema sin rødsprit har propan-2-ol (isopropyl), den blir omdannet til aceton i kroppen, derved kjip allmenntilstand som følge. Du dør ikke, men kommer til å ha det ganske uggent.
Er du 12 år eller? Helt ærlig kjøp nå heller sprit. Om du ikke er gammel nok stjel nå heller fra din far eller noe man kan jo alltid stjele en 6-pakning Med sider på butikken (oppfordrer ikke til det men det er bedre enn å drikke rødsprit)
Sist endret av spider_man; 8. august 2020 kl. 04:05.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Skal man ikke helle den gjennom en loff først?
Den eneste måten man i det hele tatt kan klare å drikke en drink med rødsprit er om man har årelang fartstid som alkoholiker som drikker sprit hver dag. Du må være desperat spritsjuk. Så hvis du ikke er det?
I alle fall, hvis dette ikke er trolling, noe jeg tror det godt kan værre anbefaler jeg deg å skaffe deg noe beroligende. Alt annet enn rødsprit.
Begynner man å drikke rødsprit og man blir en av de som takker nei til polsprit til fordel for rødsprit har man kun noen få år igjen å leve.

En temmelig random youtubekanalene BigCliveDotCom (for det meste elektronikk relatert, men ofte veldig random) smakte på rødsprit, bare for å se hvordan det smaker. Helt for jævlig hørtes det ut som.
https://www.youtube.com/watch?v=ep2I3Gf3Sec
Sist endret av Arex_x; 8. august 2020 kl. 06:21.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jobba på et verft en gang med en gjeng som var skikkelig løsemiddel skadd og skikkelig alkiser. På kvelden satt de på stoler rundt ei kokeplate med en åpnet tynnerdunk som stod og dampa. De filtrerte også rødspriten gjennom kullfilterene til gassmaskene og drakk det.
Vi skulle bare ta en liten slurk for og smake. Å fytti... for en smak, spydde opp middagen fra en uke tilbake i tid. Vet ikke om det var pga smaken eller pga brekningsmiddelet siden de gammelgutta drakk det som det var litt sterk sprit. Anbefales ikke
Så lenge det bare er Etanol og Isopropanol så bør det gå helt fint, men rødsprit har ikke de samme produksjonsprotokollene som matsprit må følge og derfor kan det oppstå feil som gjør at de som drikker det kan risikere å få fatale konsekvenser. Det var en trønder som døde for noen år siden fordi han drakk rødsprit, og ved en feil så var det da altså metanol i rødspriten. Jeg vet ikke hvor vanlig det er, men det er etter min mening ikke verdt å risikere livet sitt for en drink.

Lenke til artikkel: https://www.dagsavisen.no/nyheter/in...ltema-1.838169
Sist endret av Relevant; 8. august 2020 kl. 07:43. Grunn: skrivefeil
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tenkte å lage meg en drink med cola og rødsprit (Tar da ca oppi 1 shotglass med rødsprit oppi drinken med cola). Vil brekningsmiddelet gjøre at jeg kaster opp av det lille?
Vis hele sitatet...
Ja du vill få brekninger etter en liten slurk , du kommer til å brekke deg enda mer hvis du tar en slurk til, og smaken er grusom!

Rødsprit er jo tilsatt brekkningsmiddel, hvorfor ønsker du å teste ut nettopp dette når du vet at man blir dårlig av å drikke det?
Blå drink er fett da, kan ta spylevæske med den andre hånda så har du en rød og blå
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Blå drink er fett da, kan ta spylevæske med den andre hånda så har du en rød og blå
Vis hele sitatet...
Blir det pink dank da?
Er ikke bensin et like dårlig alternativ da(?)
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Er ikke bensin et like dårlig alternativ da(?)
Vis hele sitatet...
Man kan ikke bli ruset på bensin det er lagt til stoffer som gjør at man spyr.
R.i.p 23.04.2021
Sitat av spider_man Vis innlegg
Man kan ikke bli ruset på bensin det er lagt til stoffer som gjør at man spyr.
Vis hele sitatet...
Åsniffe bensin damp gjør deg meget beruset
Sist endret av Tarm; 8. august 2020 kl. 13:42.
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal lete lenge etter rus som er like skadelig som å sniffe bensin
Sitat av Tarm Vis innlegg
Åsniffe bensin damp gjør deg meget beruset
Vis hele sitatet...
Å sniffe bensin damp er meget IDIOTISK.

Man kan skaffe billig benzo rus helt ned til 10-25kr, så hvorfor sniffe bensin?
Sist endret av spider_man; 8. august 2020 kl. 14:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Man kan lage en "flaske bong" med alu folie osv. Tøm noen dråper bensin på folien og tenn på. Så drar man inn den varme bensin dampen nede i flaska. Skal love deg man kan bli rusa på bensin. Mister følelse i hele trynet og kroppen og mister også synet i noen sekunder. Kanskje sunnere og sniffe bensin selvom ikke det heller er sunt i det heletatt.
R.i.p 23.04.2021
Sitat av spider_man Vis innlegg
Å sniffe bensin damp er meget IDIOTISK.

Man kan skaffe billig benzo rus helt ned til 10-25kr, så hvorfor sniffe bensin?
Vis hele sitatet...
Det var bare et eksempel på dit svar at det var umulig og ruse seg på bensin..
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette er kanskje upop men kjøp heller antibac Utstyrsdesinfeksjon på Apoteket. Kun etanol og isopropanol (som Relevant også nevner som "trygt" over). Ca 100kr/L for 96%!
Jeg delte rødsprit med en uteligger og har ved flere anledninger banka neppå spylevæske uten noe spess ubehag da eller dagen derpå. Ikke store mengder heller da men..
jeg vil oppfordre deg til å vente til kl. 10.00 på mandag. da åpner polet!
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan er det med sterk kondensfjerner? noen som ha prøvd å drike?
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror ikke det er superfarlig jeg ser at det har to faretegn fra databladet altså brann farlig og irriterende. så det kan feks gi deg problemer med øynene om du søler det der. så kanskje det smaker som en hard sprit? jeg vet ikke. Jeg tror virkelig ikke det er lurt altså. men jeg tror heller ikke du dør.

sånne ting burde du søke opp datablad for
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Blå drink er fett da, kan ta spylevæske med den andre hånda så har du en rød og blå
Vis hele sitatet...
Blir litt som å møte Morpheus i the matrix dette
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan er det med sterk kondensfjerner? noen som ha prøvd å drike?
Vis hele sitatet...
Kondensfjerner er omtrent ren isopropanol. Det metaboliseres som nevnt til aceton i kroppen, så det er ikke noe du vil ha i deg. Det medfører kjip sykdom eller død selv ved små doser.

Sitat av https://blog.gotopac.com/2016/01/06/the-dangers-of-isopropyl-alcohol/#What_Happens_if_You_Ingest_Isopropyl_Alcohol
Ingesting isopropyl alcohol has an immediate effect on the central nervous system, which controls the involuntary actions of the body, including heartbeat, breathing, and gag reflex. Isopropyl alcohol slows these functions and may shut them down altogether. IPA is so strong that it can induce hypothermia and subsequent cardiac arrest. The blood’s thinning also causes blood sugar levels to fall so sharply that seizures may result.
Vis hele sitatet...
Sitat av https://www.recoveryfirst.org/alcohol-abuse/rubbing-alcohol/
Bleeding, nausea, and other damage from consuming rubbing alcohol may cause dehydration, which can lead to seizures. It can also cause low blood pressure from internal bleeding and the effects of the alcohol as it is metabolized. A person who consumes rubbing alcohol may go into shock.

Isopropyl alcohol is metabolized very quickly, so the effects will impact the central nervous system all at once. Since alcohol is a depressant, involuntary actions in the body may slow down or stop. Heartbeat will slow, breathing will become depressed or irregular, and the gag reflex may not act. This can lead to oxygen deprivation or choking on vomit. Poor circulation from heartbeat changes can also cause damage to organ systems.

Since this chemical is extremely potent, it can cause internal burns. Mucous membranes in the mouth and nose, the back of the throat, the esophagus, and the upper respiratory area can all receive chemical burns on contact. For a person who has consumed rubbing alcohol, symptoms of these burns will include intense pain and cramping.

If a person ingests a lot of rubbing alcohol all at once, they may experience pulmonary swelling, or inflammation of and excess fluid in the lungs. This can make breathing difficult and cause oxygen deprivation.
[...]
People who experience an overdose on rubbing alcohol may pass out very quickly, so they cannot relate symptoms as they get worse.
Vis hele sitatet...
Så, ligg unna!
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Kondensfjerner er omtrent ren isopropanol. Det metaboliseres som nevnt til aceton i kroppen, så det er ikke noe du vil ha i deg. Det medfører kjip sykdom eller død selv ved små doser.





Så, ligg unna!
Vis hele sitatet...
Det er absolutt ikke bra, og det er giftigere enn Etanol og er helt enig i at en bør holde seg unna. Men Isopropanol er ikke så veldig giftig, du må ha i deg et par desiliter gjerne før det dreper deg (ikke så veldig langt unna hva du må med etanol, faktisk). I blandinger med etanol som hovedalkohol og 10% Isopropanol som denatuering så går det fint å drikke seg full på det, men fyllesyken vil bli ganske brutal.

Men som sagt over, så er det altså ikke kontrollert på samme måte som med matsprit, så hva du leser på baksiden er ikke sikkert helt nøyaktig og derfor bør man styre langt unna å drikke seg full på slikt.


Kjørte bak denne her om dagen. Litt åpenlyst, men narko Norge AS slipper vel unna

Åssen får jeg lagt opp bilde da?
Sist endret av Rizla83; 10. august 2020 kl. 04:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.