Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4188
Hei folkens!
Lurer på om litt catnip fra eBay kommer seg gjennom tollen? Lurer også på om det er lovlig i Norge.
Visste ikke helt hvirket topic det her passer hjemme hos, så legger det fra meg her jeg

Lenke finner dere her: http://ebay.to/2lZKyDT
Catnip er lovlig, det selges jo rundt i forskjellige dyrebutikker.

Edit; burde være lovlig*
Sist endret av Slæsken; 7. mars 2017 kl. 22:31.
four4's Avatar
Trådstarter
25 1
@Slæsken Dope! Da blir'e blaze night med katta da haha Takk for svar
Hehe, kattene til en kompis digger catnip, min egen ser ikke ut til å være så fan
Haha nå måtte jeg le, catnip i rusmidlerforumet Vel, mens vi er innpå det så kan jeg like så greit skrive en mini triprapport for kattene mine fra min point of view.

Katt 1:
Reagerer sterkt på lukten av catnip i det jeg åpner flaska. Ser at hun lukter intenst etter catnippen og prøver å oppsøke kilden mens jeg står og holder i flaska. Tømmer noen dråper catnip på pleddet hennes, og hun lukter på det. Ender opp med at hun slikker på det, og kort tid etterpå så legger hun seg på pleddet og ruller fram og tilbake og er generelt dritfornøyd. Lar hun lukte på hele catnip flaska og øynene hennes ruller rundt fordi dette var heftige greier.

Katt 2:
Dette ble en badtrip. Hun ligger øverst i klorestativet sitt og jeg drypper noen dråper catnip på liggeområdet hennes. Plutselig ble hun styrtvill i blikket. Normalt er hun en veldig rolig og snill katt, men når jeg prøvde å klappe henne slo hun til og prøvde å klore meg. Reagerte rett og slett med sinne. Virker egentlig som om hun ble direkte redd, så jeg kan konkludere med at dette likte hun ikke.

Så katt 1 fikk en god tur, katt 2 ikke fult så god. Ønsker katten(e) din(e) lykke til!
Sist endret av Rekabeka; 8. mars 2017 kl. 05:20.
Hehe catnip i rusmiddel forumet er ikke så fjærnt som det kanskje høres ut som, da dette faktisk til en viss grad fungerer på mennesker også

Skal vist være en mild avslappende high som kan minne om å røyke cannabis dog svakere.
Noen som har prøvd dette? Skal vist være en del bedre å brygge te på det enn å røyke det

En ting jeg har lurt litt på. Blir katter fjærne bare av å lukte på catnippen?

Kul tripprapport btw
Kan man ruse seg på dette altså? Interessant om en av dere katteeiere prøver stashet deres og kommer med en rusrapport.
Helt OK urt. Enkel å dyrke. Brukte det til raskere innsovning nettene etter weedslutt, funka bra. Litt lignende muskelavslappende effekt, men selvfølgelig langt fra the real thing. Brukte endel mer enn anbefalt dose siden det ikke gjorde mye. 5-15g i en kopp, så røyka jeg en feit kattejoint mens teen trakk.

Smaken er helvetes bitter, honning og sitron hjelper. Vente meg til smaken raskt. Smaken på røyken er decent, mildt å trekke ned. Katter dukker fort opp når de lukter røyken, haha!

Skulle prøvd te på grensen til gugge og dragehits fra bong for å teste større doser, tror det kunne gitt grei avslappende buzz. Jo, og så husker jeg det virkelig fikk gang på fordøyelsen! Dreit og spiste mye mer enn vanlig.
Sist endret av anon348863510; 9. mars 2017 kl. 16:02.
Tror det var gjennom Ebay jeg kjøpte highgrade catnip til mine puser
Ingen av dem liker catnipshiat, prøvd uttalige leker å ting fra dyrebutikk.
Boksene var åpnet i toll, men kom igjennom. Var god tè faktisk billig også