Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1477
Må komme meg gjennom helgen. Har gått i hasj neurontin og apodorm den siste uken. Nå må jeg bare komme meg gjennom helgen. Har ikke råd til alt... må prioritere. Neurontin har jeg men må roe. Dempe. Trenger å bare ha det litt godt i helgen
Men hva skal jeg da prioritere på lite penger???
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Benzo!
Balsam for sjela, baby!
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bibelen hjelper meg ofte gjennom tunge helger..
Trådstarter
5 3
Finner ikke no svar om det i biblen min... står noe om vann og vin der, men ikke no om benzo og hasj...
Derimot står det mye sprø ting der som tyder på ett ganske stort forbruk av sopp...
Sist endret av Lille ly; 15. august 2020 kl. 18:57. Grunn: Skrivefeil
New generation
colakork's Avatar
I bibelen står det at du skal nyte vinen din og leve dine dager som du vet best. "slapp av, drikk vin og kos deg. For det er sikkert at du en dag skal dø!"
Trådstarter
5 3
Står mye bra i biblen, men ikke helt min bok. Jeg går litt mere for Ole brumm jeg.
Ja takk! Begge deler!
(Eller alle tre da...)
Sist endret av Lille ly; 15. august 2020 kl. 19:07.
Sitat av Lykkestjerna Vis innlegg
Valium
Vis hele sitatet...
det er dyrt. hva med rivotril.
sjekk ut forskjellige prank calls på youtube i tøffe tider hahah

beste rusen imho er runners high... hasj ser jeg ikke på som et rusmiddel. som med kaffi så er det til stor hjelp til jobb/studie

benzo og alkohol, tar jeg det ene vil jeg også ha det andre. aldri, ALDRI har jeg tatt de der greiene uten at jeg har drete meg skikkelig ut og ødelagt forhold. blir så dum i hodet at det er glemmesak å gjøre noe som krever høyere tenking. bortkastet tid, pluss tar evigheter å få alt ut av systemet så jeg kan være meg selv 100% igjen..
Trådstarter
5 3
Har ødelagt foten så løping er uaktuelt ��
Der problemet startet. Fikk nerveskade i arm og fot for 3mnd siden. Ble pakka full av smertestillende. Hadde vert nykter i 6mnd men mista litt grepet etterhvert... du kommer til ett punkt hvor du aksepterer at du tar de for rusen og ikke så mye for smertene lengre.
Prøver å roe ned igjen men det er vanskelig.