Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1217
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har inntatt 110mg diazepam , merker ingenting Eller jo , men hvorfor har jeg ikke sovnet Er toleransen fortsatt høy etter 5 måneder pause?

Og om jeg inntar 110mg en dag , KUN EN DAG og ellers 20-30mg , vil jeg få noe merkverdig toleranse av å bare ta 110mg en dag?
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Noen som vet?
Sikker på du ikke har knasket noe bøff?
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
"merker ingenting"
Skal man merke det?
Sist endret av meaculpaUIO; 14. august 2020 kl. 14:39.
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det kan være bøff , dette er fra vendors med over 1000 positive vurderinger , er snakk om Bensedin og Apaurin Begge er 10mg diazepam , jeg merker jo såklart noe men burde jeg ikke være litt mer fucked up etter å ha inntatt nesten 200mg diazepam på 24 timer Like wtf , kan jo ikke ha så høy toleranse.


Men det jeg lurer på , vil jeg få skyhøy toleranse av å bare ta store doser noen dager , og så ta det rolig? Har hatt en selv stress i det siste , så vil bare slappe av litt og ikke bekymre meg om noe.

De funker , fordi tankegangen blir sånn her ( En til går fint , og så en til , plutselig har du tatt 15 blåvalium
du får økt toleranse dagene etter du har tatt høy dose
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Mefibon Vis innlegg
du får økt toleranse dagene etter du har tatt høy dose
Vis hele sitatet...
Okei , så jeg kan ta høye doser en dag , KUN EN DAG og ellers lave doser uten å få noe merkverdig toleranse?
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Eller?
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er fake piller, hvem vet hva du nettopp har spist. Lykke til.
Hvis du har vært helt av dette i 5 måneder så synes jeg det er rart at du ikke merker noe.

Men når du forteller oss at du kaster i deg 110mg uten toleranse, så tror jeg det er litt mer til historien her.

Tar du 20-30mg daglig så vil jo du absolutt merke 110mg. Merker du kanskje ikke at du tar de 20-30mg til daglig? Er det rusen du chaser?
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det jeg spør om, jeg tar ikke benzo til vanlig lenger, og om jeg inntar 200 mg på en eller to dager, bare en til to dager, vil jeg få noe nevneverdig tolleranse jeg trodde bare var inte 200 mg en til to dager?
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Om jeg bare tar det 1-2 dager bare!
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Går det fint å ta 250 mg på 2 dager uten å få nevneverdig toleranse Går ikke på det fast
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tar du mye i to dager er du mer tolerant og vil ikke merke små doser like godt den tredje og fjerde dagen som hvis du hadde tatt lav dose dag en og to
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Men du blir ikke mer tolant over lang tid om du ikke bruker det til vanlig
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men du blir ikke mer tolant over lang tid om du ikke bruker det til vanlig
Vis hele sitatet...
Takk for svar !! Endelig noen som kunne svare på spørsmålet
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Stjeler tråden litt, sorry. La oss si at jeg har spist 30 mg Valium og 4 mg Rivotril ila ei uke, vil jeg få noen nevneverdige abstinenser? Det gikk som regel i 5-10 mg Valium eller 0,5-1 mg Rivotril per dag.
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Stjeler tråden litt, sorry. La oss si at jeg har spist 30 mg Valium og 4 mg Rivotril ila ei uke, vil jeg få noen nevneverdige abstinenser? Det gikk som regel i 5-10 mg Valium eller 0,5-1 mg Rivotril per dag.
Vis hele sitatet...
Vet ikke , har klart å spise 300mg diazepam på 48 timer lurer på om jeg får nevneverdig toleranse etter dette
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Stjeler tråden litt, sorry. La oss si at jeg har spist 30 mg Valium og 4 mg Rivotril ila ei uke, vil jeg få noen nevneverdige abstinenser? Det gikk som regel i 5-10 mg Valium eller 0,5-1 mg Rivotril per dag.
Vis hele sitatet...
Kanskje litt ubehag , ikke mye