Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1719
Har fått noen nye syrelapper av en venn. De er vekselvis grønne med en lilla alien og lilla med en grønn alien. Kan godt hende det forestiller et spøkelse i stedet for en alien også. Er det noen som vet styrken på disse, eller må jeg bare prøve meg frem som vanlig?

https://imma.gr/92987xce3aa

Sist endret av Relevant; 14. august 2020 kl. 05:25. Grunn: Fikset bilde
Har noen av de der i frimerkesamlingen min

Ca 150mic, god tur!

https://www.drugsdata.org/view.php?id=7375&mobile=1
Ville fortsatt testet med Erhlic-test først for å være på den sikre siden
Anonym bruker
"Lettet Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har vært borti disse som var annonsert til 200uG også, men effektene var vel nærmere 150
Trådstarter
11 7
Hjertelig takk for svar. Da tipper jeg kona og jeg prøver oss på 2,5 lapp hver. Vi disponerer et flott og avsidesliggende sommerhus med svømmebasseng i helgen.
Sist endret av Adega; 14. august 2020 kl. 19:46.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Høres megachill ut. God tur!
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Annonsert som 200ug der jeg har kjøpt de. Er ikke erfaren med lsd men en halv slik lapp sender meg på en bra trip tilsvarende ca 3gram cubensis. Og som microdose 1/20 del (10ug) kjenner jeg godt! Så jeg vil si, hvertfall de jeg har fått av disse, at de er minst 200ug
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
2,5 lapp har jeg aldri hørt noen ta uten om en som gikk på Ssri og ikke merka noe pga medisinene. Ville heller holdt meg til 1-1,5 lapp de pleier å ligge på mellom 150-200
Trådstarter
11 7
Vi har hatt en fantastisk flott tripp. All bagasje forsvant raskt og det ble en billettløs og befriende tur. All persepsjon av tid og sted, våre livsoppgaver, navn, erkjennelse av hvorvidt vi var i live eller døde. Alt gikk kjempemykt lett å bearbeide frem til en alldeles nydelig tripp. Har en ekstremt god følelse av lykke og ro i sjelen etter denne stressfire turen. Kona imponerte stort. Hun hadde ikke behov for noen slags støttekontakt, og jeg ditto