Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1331
Anonym bruker
"Fri Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, sitter nå med både heroin og kokain. Har allerede smelt 0,15G heroin og litt under 0,1G kokain. Tenker å skyte mere snart. Noen som har forslag til doseringer og når det begynner å bli farlig? Er jo alltid en mulighet å overdose og det vil jeg helst slippe.
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heroin og kokain kombo??
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Så denne tråden istad, har ingen erfaring med injisering, men hvis du tenker på overdose som å "sovne" og få respirasjonsproblemer, så vil kolaen "beskytte" mot dette, muligens, på samme måte som amf er en mulig redning
ved GHB overdose. Vær forsiktig uansett.
Heroin+kokain kan gi overbelastning på hjerte.
Vær jævlig forsiktig her. Kokain motvirker noen av effektene av heroin.
Tar du mer nå, og kokainen går ut av kroppen kan du nok fort ende med respirasjonsvikt.
Anonym bruker
"Redd Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Beste komboen jeg visste var en smell med blanda colahest som reiv sjela ut av benmargen.
Dosering avhenger av din tolleranse ? Vet ikke hvor mye tolleranse du har på opioider / heroin eller kokain så blir vanskelig og si.
Jeg pleide og dosere til jeg skjemtes og sånn at jeg tengte at dette overlever jeg kanskje ikke. Men så rusa jeg meg så hardt at det var for og en dag få dø også.

Det er vel både heftig belastning til pumpa og skummelt for respirasjonssvikt når kokainen går ut. Så vær forsiktig!