Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1682
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det begynte forrige fredag. For første gang på lenge drakk jeg noe annet enn øl, og ble fort fin i formen. Jeg og en venn bestemte oss for å kjøpe det jeg trodde var speed, av en bekjent. Allerede da jeg luktet på det burde jeg skjønt at det ikke var vanlig amfetamin. Det luktet litt som kardemomme, og jeg kunne absolutt ikke kjenne den typiske speed lukten. Pulveret var hvitt, og jeg tenkte jeg kunne prøve et par linere uten at det skulle være et problem.

Jeg inntok et par linere gjennom nesen, men fikk ikke den effekten jeg ventet meg, slik at jeg inntok enda mere. Plutselig var klokken 12 midt på dagen. Da det gikk mot kveld igjen tenkte jeg at jeg skulle ha meg et par øl før vi fortsatte. Jeg har fått fullstendig blackout innimellom og hatt de mest reelle hallusinasjonene en kan tenke seg. Jeg var faktisk på fest med det jeg trodde var personer, men det viste seg å være hallusinasjoner.

Tre dager var plutselig gått, på det som føltes ut som en time. Da jeg tror jeg begynner å komme til meg selv igjen, begynner jeg å "forstå" hva som har skjedd de siste dagene. Jeg var helt sikker på at jeg var blitt kidnappet, vært flere forskjellige steder, blitt voldtatt og lignende. Da kvelden kom fikk jeg plutselig hallusinasjoner igjen, og jeg gikk inn i en psykose hvor jeg var livredd og på vei til å ringe politiet, ettersom jeg trodde noen var ute etter meg. Jeg var helt sikker på at noen var i rommet, og at jeg ble overvåket. Jeg ble også svært aggressiv til tider, og ble en helt annen person.

Dette er desidert den verste opplevelsen jeg har hatt. Nå er det snart gått tre dager siden jeg fikk i meg dette, men jeg opplever fremdeles ubehageligheter som hallusinasjoner, paranoia og stress. Er det noen som har noen tanker om hvilket stoff dette kan ha vært, og har noen tips til hvordan jeg kan komme til meg selv igjen, fortest mulig? Jeg er klar over hvor dum jeg har vært, og angrer som bare det.
Sitat av xyzzy Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Det er nok ikke skopolamin nei.
Sjansene for det er så minimale at det er ikke noe å tenke over engang.
Det er heller ikkenoe en dealer ville solgt til deg som speed.

TS, noe av det dummeste du kan gjøre er å dytte i deg stoffer du ikke vet hva er eller som du ikke er sikker på.
Du skriver jo selv at bare fra lukten så forsto du det men alikevel tok du et par linere... Ikke lurt.

Dette høres mer ut som en amfetaminpsykose.
Amphetamine psychosis can present itself through extreme panic, mania, paranoia, hallucinations, delirium, and schizophrenic-like behaviors. These amphetamine overdose symptoms are not only dangerous to the user, but, to others as well.
Vis hele sitatet...
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Glemte å nevne at pupillene ble veldig små