Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 4096
Hei

Har tenkt å kjøpe meg en fitness klokke av noe slag.
Noen som vet om noen bra klokker dom teller antall brente kalorier o.l uten den jææævla "tråden" på brystet?
Den helt nye polar klokka ser fin ut?
https://www.polar.com/nb/produkter/s...-med-pulsmaler

Skal shoppe den selv.
Jeg har hørt mye bra om Fitbits pulsklokker, så disse kan være noe å se på. Ellers er vel Polar go-to-merket for treningsklokker og lignende.
Har Fitbit Charge 2 nå, meget fornøyd. Mellomting mellom smartklokke og treningsklokke, min bror har den noe større Blaze som han er veldig fornøyd med. Den ser mer ut som en vanlig klokke. Hadde jeg skule kjøpt i dag hadde jeg gått for Blaze da denne tar seg litt bedre ut til mitt arbeidsantrekk og midlertidige virke.
Kjøpte meg Garmin Vivoactive klokke for to år siden, og er kjempe fornøyd med den. Har alle funksjoner som eg trenger, kan laste ned apper om eg vil ha noe ekstra. Følger med pulsband om vil ha full oversikt over treningsøkt eller på tur. Synker med mobilen, så har du historikk, og beste av alt, får meldinger og varsler fra mobilen til klokken. Batteriet har lang holdbarhet, om man ikke bruker gps hele tiden.
Kjempe fornøyd og kan anbefale den varmt!
Trådstarter
20 1
Takk for alle svar!
Trådstarter
20 1
Kjøpt meg en fra Polar. M400