Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 4428
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For en liten stund siden tok jeg lsd for første gang. Jeg var sammen med bestekompisen min gjennom flere år, og han hadde også en god kamerat på besøk, så vi var tre stykker.

Vi hadde røyka litt god pot før vi begynte, og vi delte en lapp a 120 i 3 biter ca klokken 9 (veldig liten dose med andre ord). Siden kameraten min bor i kollektiv, ble det plutselig bestemt at de skulle ha fest, men vi satt i vårt eget hjørne litt unna resten av fest-folkene. Kjente vel etter en times tid at jeg ikke klarte å la være å røre på meg til musikken. Vi satt og lo, danset og sang alle tre, og vi pratet om løst og fast.

Etterhvert som det kom flere folk, så var det en og annen som prøvde å "komme inn i sirkelen vår", men vi var helt sammensveiset, og enset nesten ikke de andre fest-detalkerne. Jeg så ikke menn, kvinner, asiatere eller afrikanere, jeg så alle som egne individ, med egne historier. Til vanlig er jeg en skikkelig flørt på fest, men denne kvelden her var jeg ikke opptatt av det i det hele tatt. Vi alle tre "connecta" på et helt spesielt plan, og det gikk opp mange, mange lyspærer i løpet av natten. Ting ga mening, og jeg følte jeg fikk innsikt og perspektiv.

Vi røykte ganske mye pot, og jeg ble aldri helt fjern. Vi røyka sikkert 7 jointer ila natten, og plutselig var klokka 6 på morgenen og de fleste hadde gått hjem. Jeg var enda lys våken, men utrolig sliten i hele kroppen. Jeg sov vel i to timer før jeg kom meg hjem klokken 8 på morgenen.

Det som var så spesielt, er at jeg føler jeg har blitt mer glad og tilfreds med livet slik det er. Jeg føler en enorm motivasjon for å klare feks eksamen og utdanning, som jeg tidligere aldri har følt på. Jeg har slitt mye med angst, og jeg kjenner ingenting av det. Jeg føler veldig på behovet å treffe nye folk og bruke hjernen min til noe fornuftig. Jeg kjenner jeg vil gjøre noe hver eneste dag, og dette kommer fra ei som ikke ha følt det slik i det hele tatt de siste årene.

Jeg merker også at jeg leser andre mennesker mye bedre, og jeg har plutselig masse fornuftig å fortelle. Jeg er genuint mer interessert i andre mennesker, og jeg liker å være rundt andre. Før ble energien min sugd ut av meg av ingenting, men nå føler jeg meg faktisk på topp. Med en enorm selvtillit og lyst på livet.

Med andre ord, en av de råeste kveldene jeg har hatt med masse dansing, latterkrampe så innvollene holdt på å daue og mye, mye gøy og spennende å prate om. 1/3 av en lapp, to cidere, masse pot og en halv blåvalium må være den beste cocktailen jeg noen gang har hatt. Aldri følt meg mer chill og tilstedet før.

Jeg har aldri prøvd andre ting før enn weed og alkohol, så det var definitivt en helt ny og unik opplevelse. Neste steg er vel mdma, men jeg kjenner meg ikke helt klar for det enda. Jeg kan leve lenge på den turen jeg hadde for noen dager siden
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg vil legge til at jeg ikke hadde noen form for halliser eller så at vegger og ting bevegde seg. Det eneste jeg la merke til var at musikken, bass og instrumenter ga med en skikkelig god og dyp følelse. (Satt aldri i ro, enten bevegde hendene, armene, beina eller hodet seg) Ting hadde kanskje litt klarere og dypere farger.
Flott å høre at du hadde en fin førstegangsopplevelse med LSD. Som du selv sier tok dere en liten dose ~40µg. Husk at når dere deler en blotter har dere ingen garanti for at den er jevnt fordelt, og styrken kan da være vanskelig å beregne. Vil heller anbefale å dosere volumetrisk, eksempelvis blande ut ~120µg med 120 ml sterilt vann (Tilsett alkohol om blandingen skal stå over lengre tid for å unngå mugg). Da har dere dosert det slik at 1µg tilsvarer 1 ml, og man har større sannsynlighet for å dosere riktig.

Kan og legge til at kombinasjonen cannabis og LSD er meget uforutsigbar. Selvfølgelig vil dette variere individuelt, men det virker som det er en generell konsensus at store mengder LSD ikke bør blandes med cannabis. Prøv å vente med å røyke til trippen er på vei ned om mulig
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
For meg var det en flott opplevelse, da jeg er ganske kontrollfreak. Jeg er ikke ute etter å "ruse meg" og føle meg påvirket i den forstand at jeg får halliser og ser mye rart osv, men er mer ute etter det intellektuelle og det sosiale. Og i den settingen var det helt fint. Gikk også fint å røyke, kjente som sagt ikke noen "fjern" følelse, men jeg var veldig rolig og stabil i både kropp og sinn.
This is bat country!
gregory's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
1/3 av en lapp, to cidere, masse pot og en halv blåvalium må være den beste cocktailen jeg noen gang har hatt. Aldri følt meg mer chill og tilstedet før.
Vis hele sitatet...
For et jævla cocktail-møl. Ikke kom her å si at du har tatt LSD.

Pot, alkohol, og valium hemmer/dreper syra så til de grader at det ikke funker.

40ug har heller ingen overraskende stor effekt. Ja, du vil kjenne at det "er noe".

Menmen, kult at du fikk noe ut av det da.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja jøss, fordi jeg tok så lite så kan jeg ikke ha dannet meg en egen opplevelse av å ha tatt lsd? Som jeg skrev, så funket det fint :P Valiumen ble dog tatt på morgenen.
This is bat country!
gregory's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja jøss, fordi jeg tok så lite så kan jeg ikke ha dannet meg en egen opplevelse av å ha tatt lsd? Som jeg skrev, så funket det fint :P Valiumen ble dog tatt på morgenen.
Vis hele sitatet...
Jo, det kan du absolutt. Jeg skulle bare ønske at du KUN tok LSD, og ikke en cocktail av alt mulig Det kan fort gå til helvete, og det er slike skrekkhistorier man hører i media. LSD er ett stoff man skal ha mye respekt for, og planlegge godt

Beklager om jeg virker som en kverulant i mitt første svar.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av gregory Vis innlegg
Jo, det kan du absolutt. Jeg skulle bare ønske at du KUN tok LSD, og ikke en cocktail av alt mulig Det kan fort gå til helvete, og det er slike skrekkhistorier man hører i media. LSD er ett stoff man skal ha mye respekt for, og planlegge godt

Beklager om jeg virker som en kverulant i mitt første svar.
Vis hele sitatet...
Ja da forstår jeg hva du mener. Beklager at jeg var sånn i forsvarsmodus:P
Sitat av gregory Vis innlegg
For et jævla cocktail-møl. Ikke kom her å si at du har tatt LSD.

Pot, alkohol, og valium hemmer/dreper syra så til de grader at det ikke funker.

40ug har heller ingen overraskende stor effekt. Ja, du vil kjenne at det "er noe".

Menmen, kult at du fikk noe ut av det da.
Vis hele sitatet...
Pot hemmer ikke eller dreper syra, tvert imot.

Sitat av gregory Vis innlegg
Jo, det kan du absolutt. Jeg skulle bare ønske at du KUN tok LSD, og ikke en cocktail av alt mulig Det kan fort gå til helvete, og det er slike skrekkhistorier man hører i media. LSD er ett stoff man skal ha mye respekt for, og planlegge godt
Vis hele sitatet...
Enig med deg på sterkere doser men på 40ug med den "coctailen" tviler jeg på at det finnes noen/mange skrekkhistorier.

Forstår hva du skal frem til men her ble ei fjær til ti høns, på ein måde
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg er ikke ute etter å "ruse meg" og føle meg påvirket i den forstand at jeg får halliser og ser mye rart osv, men er mer ute etter det intellektuelle og det sosiale.
Vis hele sitatet...
Det er nesten som å lese om meg selv for 5 år siden. Etter mye galskap har jeg omsider blitt klokere, mye takket være JoeMolloy på The Shroomery.

Jeg dro den så langt som å si at jeg gjorde menneskeheten en tjeneste ved å ruse meg på psykedelika fordi genene mine ble ekspandert.

Ironien er jo at det stemmer.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg ville bare oppdatere litt her. Føler meg fortsatt som et nytt menneske. Jeg har det mye bedre i relasjoner til andre mennesker, og jeg føler ikke på sosial angst og lite motivasjon lengre.

Kjenner jeg virkelig er glad for at jeg prøvde det :-)
Veldig interessant å lese! Kjente meg veldig igjen i mye du beskrev. Hadde like effekter første gangen jeg prøvde selv. (60µg dose)
Men som Gregory sier så kunne det fort gått til helvete for deg med den cocktailen om du hadde tatt en "normal" dose på f.eks 100µg. Det er ekstremt stor forskjell på en 40µg dose LSD og en dose på 100µg for å si det sånn.

Hvis du skal ta det igjen senere vil jeg anbefale deg å ta en hel tab i en mer rolig setting med en liten gruppe gode kompiser. Og ikke bland det med andre stoffer. Først da vil du kjenne kreftene i LSD ordentlig.
Sitat av NewBreed Vis innlegg
Veldig interessant å lese! Kjente meg veldig igjen i mye du beskrev. Hadde like effekter første gangen jeg prøvde selv. (60µg dose)
Men som Gregory sier så kunne det fort gått til helvete for deg med den cocktailen om du hadde tatt en "normal" dose på f.eks 100µg. Det er ekstremt stor forskjell på en 40µg dose LSD og en dose på 100µg for å si det sånn.

Hvis du skal ta det igjen senere vil jeg anbefale deg å ta en hel tab i en mer rolig setting med en liten gruppe gode kompiser. Og ikke bland det med andre stoffer. Først da vil du kjenne kreftene i LSD ordentlig.
Vis hele sitatet...
"coctailen" TS hadde tatt var 2 cider, en halv valium og weed.

Problemet med alkohol er når fyllesyken treffer inn mens man er påvirket av lsd. på 2 cider ungår man å bli fyllesyk.

En halv valium er ikke farlig å blande med lsd men følelsesmessig er man mer "laid back" enn om man ikke tar det. Det ser jeg som på en ufordel (jeg ser forsåvidt på piller som en ufordel nesten uansett hva det måtte være for)

Cannabis forsterker trippen.

Jeg mener og antar at hvis han bare hadde tatt kun lsd og cannabis hadde det vært en større sjanse for ubehag, i forhold til den "coctailen" han tok. Jeg og mange andre liker å røyke cannabis under (helst mot slutten av trippen) lsd påvirkning, smak og behag.

Ble veldig mye anførselstegn i dette innlegget (og parantes)(er)
Sitat av why_not Vis innlegg
"coctailen" TS hadde tatt var 2 cider, en halv valium og weed.

Problemet med alkohol er når fyllesyken treffer inn mens man er påvirket av lsd. på 2 cider ungår man å bli fyllesyk.

En halv valium er ikke farlig å blande med lsd men følelsesmessig er man mer "laid back" enn om man ikke tar det. Det ser jeg som på en ufordel (jeg ser forsåvidt på piller som en ufordel nesten uansett hva det måtte være for)

Cannabis forsterker trippen.

Jeg mener og antar at hvis han bare hadde tatt kun lsd og cannabis hadde det vært en større sjanse for ubehag, i forhold til den "coctailen" han tok. Jeg og mange andre liker å røyke cannabis under (helst mot slutten av trippen) lsd påvirkning, smak og behag.

Ble veldig mye anførselstegn i dette innlegget (og parantes)(er)
Vis hele sitatet...
Jeg selv liker også å røyke cannabis under en LSD trip, har derimot aldri tatt LSD under påvirkning av andre stoffer enn cannabis så kan egentlig ikke si noe der.

Det jeg mente er at det er forsåvidt "risky" å blande LSD med andre virkestoffer når du aldri har tatt LSD før, siden man vet ikke hvordan kroppen vil reagere på det. Men som du sier så er det smak og behag.
This is bat country!
gregory's Avatar
Vi kan vel være enige om at en cocktail-mix av alt mulig ikke er særlig lurt, når man skal prøve LSD første gang. Gjelder forsåvidt alle stoffer. End of discussion.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
"Høy" mikrodosering er megabra hvis du ikke skal trippe �� Elsket det selv engang i tiden!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
"Høy" mikrodosering er megabra hvis du ikke skal trippe �� Elsket det selv engang i tiden!
Vis hele sitatet...
Hvor mye var det du da mikrodoserte med? Og hvilke effekter fikk du av det?
Sitat av gregory Vis innlegg
Vi kan vel være enige om at en cocktail-mix av alt mulig ikke er særlig lurt, når man skal prøve LSD første gang. Gjelder forsåvidt alle stoffer. End of discussion.
Vis hele sitatet...
end of discussion? Det eneste jeg har skrevet er fakta som motsier dine (og han andre sine) uttalelser rettet mot TS
Sist endret av why_not; 18. mars 2017 kl. 19:25.