Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3746
Jeg var uheldig som glemte lommeboka mi (med 600 kroner) på Petters Pizza (Petters, ikke Peppes) søndagen som var. Jeg gikk innom pizzaresturanten mandagen etter der en annen ansatt ringte opp den deltidsansatte som jobbet på søndagen. Den deltidsansatte fortalte at noen hadde ringt og etterlyst en pengebok, det stemmer ikke, jeg hadde ikke ringt noen, men jeg ser at noen hadde prøvd å ringe meg med skult nummer. Jeg antar at det var den deltidsansatte som prøvde å ringte meg, ikke jeg som ringte han. Det han sa virker meget usansynlig og virker som en dårlig unskyldning i en stresset situasjon. Han nektet for at han hadde sagt dette når jeg tok kontakt med han i dag. Altså han endrer på forklaringene og kommer med usansynlige og dårlige unskyldninger.

Er det noe jeg kan gjøre for å få fortgang i dette? Eller er det best å bare akseptere tapet, og komme seg videre?
Jeg ville henvendt meg til ledelsen hos den aktuelle Pettersen. Fortell det du har sagt her og se hva de ønsker å gjøre med saken. De vil vell neppe ha på seg at de har ansatte som stjeler og dermed forsøke sitt ytterste for å finne en løsning
Jee
Trådstarter
Jeg fant pengeboken. Falsk brannalarm :O ;(
Så må du ikke glemme å gi beskjed til Pettersen om at du har funnet den, samt ringe den deltidsansatte det er snakk om for å beklage dine anklagelser. Sistnevnte er en ekkel en, men svelg stoltheten din og stå for det som er rett og redelig =) Flott at det ordnet seg til slutt!

Ninja'ed by #Saerdna, åpnet tråden før jeg hoppet i dusjen.
Sist endret av SoppVandreren; 1. juni 2016 kl. 23:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.