Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 10898
Finnest som regel bare tilgjengelig på engelsk hvor noe fort blir borte i oversettelsen/andre produkter i andre land.

Så, noen som kan lage en guide for å vaske stoffer rent for kuttestoffer? Acetone vask f.eks? Oversikt over hvilke stoffer man fjerner, hvilke produkter man trenger for å gjøre det, hvor man får kjøpt det etc etc. Hadde ikke hatt noe imot en forklaring på hvordan man fjerner Levamisole uten å ha fordypning i naturfag
Sist endret av et eller annet; 28. juni 2014 kl. 02:04.
Legg kokainen i et shotteglass, hel aceton over, rist, dra opp veske med pipette, hell over inneholdet i et kaffefilter, la det tørke (24 timer) - Enjoy.
....

Hvor mye kokain? Hvor mye aceton? Hvor lenge skal det stå før man heller det gjennom et filter? hvor kjøper jeg pipette? Skal ikke kokainet tørkest helt i en ovn før man gjør det? Tørke i romtemperatur? Ved siden av en ovn? etcetc...tnx for utfyllendeguide!
All about the money
JaxMackey@420's Avatar
34 4
Er mange poster om dette her, pluss på Bluelight og og andre forum, bare google deg frem så finner du nok det du leiter etter kjappere enn her


Peace
Jada, funnet mange guider. Men tviler på jeg er den eneste som hadde satt pris på en guide på norsk så man slipper og være usikker på man forstår alt+oversikt over hvor man kjøper de forskjellige ting.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Man kan bruke enten aceton eller etyleter. Viktig at acetonen ikke inneholder vann eller alkohol så den løser opp kokaina.

  1. Knus kokainen til så fint pulver som mulig
  2. Ta all kokainen som skal renses i et glass med aceton/etyleter.
  3. Rør blandingen helt ut.
  4. Hell alt innholdet i et kaffefilter og la det tørke.

Innholder i kaffe filteret vil nå være rein kokain.

Det spiller ingen rolle om det er 50ml eller 5l resultatet vil uansett bli liggende igjen i filteret. Bare ha nok slik at det blir rørt ut ordentlig.
Av ren nysgjerrighet til dette med å rense kokain med aceton.
Er kokain en ''konstant''? Fult mulig jeg bruker feil formulering, men er kokain ''kokain'' på lik grad som stein er ''stein''?

Du kan ha en stein som er dekket med sand å vaske den for å få en 100% stein.
Men med kokain så er det vel flere måter som brukes for å framstille kokain som kan regulere kvaliteten på det?

Dersom jeg har 1gram med kokain med 70%buff og 30% ren vare. Jeg renser dette med aceton, og sitter da igjen med 30% helt ren vare som om den kommer rett fra bakgården til han som lagde det 100% rent?

Eller det fortsatt en sjanse for at shitten er dårlig selvom jeg renser den?
Må bare beklage om det ble rotete
Sist endret av wickedfreak; 8. juli 2014 kl. 15:16.
Kokain er konstant. Når du vasker dette med aceton så forsvinner alt bortsett fra rein kokain fordi Kokain hydroklorid ikke er oppløselig med aceton. (Kokain hydroklorid er typen man kan ta nasalt).

Hvis du har 10 gram som er 70% bakepulver(f.eks) og vasker dette så vil du sitte igjen med 3 gram 100% (blir noen prosent mindre i realiteten grunnet oksideringer og div på samme måte som 96% alkohol). Dette vil være topp kvalitet.

Det er som regel koka-bøndene som produserer kokainen selv, og det blir kuttet omtrent hvert ledd etter dette.

aceton er også siste steg i produksjonen fra blader.

PS! Vær forsiktig med rein kokain! Det stoffet er ekstremt potent, og ikke for nybegynnere. Selv ca 70% er ekstremt kraftig og er det kraftigste jeg har fått tak i her i landet.
Er tinger man ikke får ut med acetone-vask, som f.eks levamisole - Noe som er i ca. all kokain..
Å si levamisole er i ca all kokain er vel å skryte på det en hel del. Er sjelden jeg har funnet spor av det i kokainen jeg har testet, som er en hel del.

Resten av caine slekten derimot er et stoff jeg støter oftere og oftere på. (benzocaine, tetracaine +++)

For å vaske ut levamisole så kreves det litt mer avansert teknikk. Men slettes ikke umulig det heller.
Sitat av hideout Vis innlegg
Er tinger man ikke får ut med acetone-vask, som f.eks levamisole - Noe som er i ca. all kokain..
Vis hele sitatet...

Er det i det hele tatt noen måter å få fjernet den dritten da? Om ikke aceton virker så hvordan blir man kvitt det da?

En vil jo ikke ende opp slik: Råttent og dødt vev pga levamisole, klikk her for å lese saken.
Ser jo ut som koldtbrand.

http://cdn.imghack.se/images/584edd16262f1a28255ef29b6df8557f.png
Sist endret av frtoretang; 8. juli 2014 kl. 20:32.
Den eneste måten å få det skikkelig ut er ved hjelp av kromatografi hvilket er svært avansert å gjøre privat.

En annen metode som ryktes å ta levamisolen er å kjøre enda en vask uten aceton, men med kloroform, etanol og etyleter.
Offtopic:

Er det funnet levamisol i andre stoffer, feks amfetamin?
Ser ut som man bør holde seg langt vekk fra cola til noen har en helt eksakt måte å fjerne levamisol på. En oppskrift med riktig mengde av de forskjellige komponentene en må mikse for å få vasket jævelskapen vekk.

Er det pga at begge er salter at de ikke løses av aceton? Kan ikke noe kjemi se.
Når det gjelder amfetamin så kan ikke jeg svare på dette da det ikke er stoff jeg tar eller følger med på.

Jeg fant raskt denne guiden, men kan ikke verifisere teknikken da jeg ikke har prøvd det selv:
the divalent sulfur in levamisole would not survive treatment with potassium permanganate solution. Cocaine does. if the oxidation product is a sulphonic acid then it is soluble in base whereas cocaine is not if the oxidation product is a sulphoxide then it will be insoluble in toluene which disoolves freebase cocaine.

The sulfur in levamisole will bind to zinc, lead, gold, nickel

I'm sure if some of the people here gave this some more thought there is an easy way to remove levamisole,
first off the method would involve freebasing the cocaine which removes most of the junk and the lactose, but not the levamisole then removing or destroying the levamisole then reconversion to the hydrochloride salt.


Selv tester jeg alltid mine partier med disse testene etter vasking:
http://www.eztest.com/product/ez-tes...aine-purity-2/
http://www.eztest.com/product/ez-tes...nd-efedrine-2/
Er ca. Levamisole i all kokain(80% av all kokainprodusert hevder noen - Men det er kun nå i senere tid vi har fått det her i Europa). Hva test du har gjort for å finne ut at du ikke har fått det i deg vet jeg ikke mtp. særs få tester slår ut på Levamisole. Få av de guidene du finner på nett fjerner Levamisole, og om de så gjør er det ca. umulig å få bort alt.

Anyways så blir du ikke som han karen på det bildet, tror ikke jeg har sett noen tester med mer enn 12-13% levamisole som er skjeldent. Men ved produksjon blir det som regel satt til opptil 5%.
Pokker alt skulle vært solgt over disk, legalt og kontrollert. Med like strenge reguleringer og kontroller som for legemidler.

Er så jævla kynisk å bøffe ut cola med kreftmedisin som gir brukerne svikt av immunsystem, eller koldbrann som gjør at du dør eller kanskje må skjære vekk en fot eller arm.
Vet nå ikke helt om alle typer narkotika hadde vært så sunt og hatt tilgjengelig over disk gitt
Sitat av hideout Vis innlegg
Vet nå ikke helt om alle typer narkotika hadde vært så sunt og hatt tilgjengelig over disk gitt
Vis hele sitatet...
Hadde vært sunnere en gatesøppelet folk skyter i armen. Det store problemet er jo at om det hadde vært lovlig hadde folk fått et mindre skummelt syn på det, og det hadde vært enklere tilgjengelig, du slipper å bli straffet for det, og mange flere hadde brukt det. Sunnhet har vel ingenting med det å gjøre, vil si det er sunnere om det blir solgt over disk.
Jeg mener at alle rusmidler burde blitt legalisert globalt. Face it, krigen mot narkotika kan ikke bli vunnet.

Ved å legalisere tar man vekk ca 3000 milliarder kroner i året fra kartellene og mafia. Det frigjør massive krefter hos politi og rettsvesen, man kan forske mer objektivt og produsere reinere og bedre produkter. Nye RC stoff vil ikke være like attraktivt å lage, og vi kan forholde oss til godt ut testede produkter. Dette burde selvsagt reguleres på samme måte som alkohol med 20 års aldersgrense, og høy strafferamme for videresalg til mindreårige.

I kroner og øre vil staten tjene masse penger på dette, samt kutte utgifter på "krigen mot narkotika". Disse pengene kan brukes til nye arbeidsplasser innen psykiatri, forskning og riktig informasjon ut angående disse rusmidlene.

Verden blir fort et vesentlig tryggere sted dersom man klarer å ta inntekts kildene til mafia og karteller. Hvert år blir 10 000 mennesker drept i Mexico grunnet nettopp denne krigen.

Ved å legalisere vil man frigjøre masse kapital, redusere kriminalitet globalt og gi tilstrekkelig med hjelp til de som faktisk trenger det.
Sitat av stnistad Vis innlegg
Jeg mener at alle rusmidler burde blitt legalisert globalt. Face it, krigen mot narkotika kan ikke bli vunnet.
Vis hele sitatet...
Sitat av stnistad Vis innlegg
Dette burde selvsagt reguleres på samme måte som alkohol med 20 års aldersgrense, og høy strafferamme for videresalg til mindreårige.
Vis hele sitatet...
Krigen mot narkotika er fult nødvendig selv om det alltids vil være dop på gata. Vil du at ungdommene skal spørre knarkere uten for polet om å kjøpe en bag med metamfetamin til dem?

Sitat av stnistad Vis innlegg
I kroner og øre vil staten tjene masse penger på dette, samt kutte utgifter på "krigen mot narkotika". Disse pengene kan brukes til nye arbeidsplasser innen psykiatri, forskning og riktig informasjon ut angående disse rusmidlene.
Vis hele sitatet...
Kan se for meg at pengene hadde gått kraftig i minus, siden vi har et gratis helsevesen her i Norge, og det blir da staten som må betale for alle skadene folk pådrar seg. Ikke bare vil vi måtte bruke penger på de direkte skadene fra rusmidlene, men også av folk som blir rammet av avhengighet, pengemangel, folk som mister jobber for å møte opp ruset etc.

Sitat av stnistad Vis innlegg
Ved å legalisere vil man frigjøre masse kapital, redusere kriminalitet globalt og gi tilstrekkelig med hjelp til de som faktisk trenger det.
Vis hele sitatet...
Vent å se til folk begynner å miste arbeid, staten mister pengene, og folk er avhengige av all narkotikaen som selges fritt. Først da kan vi diskutere hvor mye kriminaliteten går ned.




Ikke mist tråden helt, denne tråden handler om rensing av kokain, ikke legalisering av narkotika.
Sist endret av Relevant; 9. juli 2014 kl. 13:33.
Sitat av freerida Vis innlegg
Her er det da du som fullstendig har mistet tråden, tråden ville ikke engang ha eksistert hvis ikke en kynsik og grisk industri fikk holde på slik som de nå gjør. Skjønner du virkelig ikke at noe er grunnleggende feil når du ikke lenger får tak i kokain som ikke inneholder levamisol?
Vis hele sitatet...
Tråden handler jo om rensing av kokain, det hjelper ikke å klage over at kokainindustrien er kynisk og grisk og at det burde bli kontrollert av staten, det bringer ikke tråden noen ting. Hvis du vil ta kokain så får du tåle konsekvensene av det, og ikke forvente at staten skal lage det bedre for deg. Det er så langt jeg vet ikke mulig å fjerne levamisol fra kokain, men kan hende noen kommer med en løsning her i tråden. Kokain uten levamisol er sikkert mulig å få hendene på det også. Ønsker trådstarter lykke og hell - takk for meg.
Sist endret av Relevant; 9. juli 2014 kl. 17:33.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Hadde vært sunnere en gatesøppelet folk skyter i armen. Det store problemet er jo at om det hadde vært lovlig hadde folk fått et mindre skummelt syn på det, og det hadde vært enklere tilgjengelig, du slipper å bli straffet for det, og mange flere hadde brukt det. Sunnhet har vel ingenting med det å gjøre, vil si det er sunnere om det blir solgt over disk.
Vis hele sitatet...
Tja, la kids slippe til på 99% ren kokain og heroin er nok langt farligere enn å la de få kjøpe 2-30% koka og litt creatin. Total legalisering gjør stoffer de fleste ikke har i sin hverdag plutselig tilgjengelig i alle sin hverdag og med norge som godkjenner. Det er ikke noe jeg definerer som sunt iaf
Enig, men nå ser det ikke ut som det kommer til å komme no guide som er mer eksakt enn litt-av-den og litt-av-den på matlagingsnivået på ungdomskolen så..det blir vel ikke akkurat nobadass how-to-guide med hvor man får utstyret, litt snacksne bilder etc etc..