Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1027
Heihei, ville ikke lage noe stor sak ut av det, men igår hadde jeg røyket grønt med noen kompiser. Har røykt mye men spesielt med grønt så får jeg følelse av att jeg i en annen verden/ eller som jeg er i en film på en måte det er vanskelig å forklare men det hitter meg mest når jeg er ute og går. Syntes ikke dette er ubehaglig i det hele tatt, noen andre som også føler dette mens de er på mary jane?
Tror en del får det, er en bivirkning. Jeg har erfaring med det, har/har hatt depersonalisering og derealisering, det er basically at du ikek føler deg som deg selv og alt er fremmed. Så lenge det bare rr under trippen går det greit
Ja til en viss grad. Om vi kan kalle det for en slags boble gir det mer mening for meg. Skjer som regel når jeg fantaserer mens jeg er fjern, dvs ikke når jeg gamer eller følger med på noe spesielt. Når jeg går hjem på natten f.eks. Dagdrømmer mens man er fjern blir ofte svært livlige ift. hva de er edru
Det er en del av det å være fjern. Hvis det er grønt med mye THC kontra CBD vil dette skje lettere. Eller hvis du har lav toleranse.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja føler det samme