Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2369
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det noe "rus" på dette? Hvor høy mengde må ta for å oppnå en rus?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det er et antihistamin, man kan altså bli litt sløv om om man tar mye. Omtrent like givende som å snurre rundt på gulvet til du blir svimmel.
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ble chill av 100mg
Har kun hadt erlige hensikter/opplevelse på prostafen. Men marsine (lille-/storebror) samma slekta vartfall. Reisesjuke familien med rød trekant.

Har jeg tura og havna på den syke slitsomme skummle, men også
lyst på en gang til trippen. Bare for å sjekke at det var sant det jeg opplevde den gangen var «på ekte».
Har testa hele alfabetet på dråger i ettertid (tom psykadelia flere ganger) uten å finne noe som matcer den rusen.

Men til gjengjeld at den er billig, sinsykt heftig og lett tilgjengelig,
Er den meget heftig og skremmende. Stor sjangs for å bade (bæde)
Selvskade seg eller monge på andre...
det er ape dop i grunn. Men jeg beherska det greit og hadde flaks.

Siste btw 20 stk som jeg husker. Starta med 20 stk og øl. Gikk en time ca. Og så bare kabang...
Numb all the way
Freakyme71's Avatar
41 7
Det er ganske skadelig, men det fungerer til en viss grad. Personlig synes jeg helsa er mer verdt :P
må rediere noe av det siste jeg srev her. Eller tilføye.

Var på tidene netdur etter speed i går...(vert på, fra og til i to drøye uker(speed ghb cola speed mye alk og rus hver dag.

Lå på sofaen hele dagen men var så frynsete oåg fæl. at jeg tenkte det er så lenge siden jeg satte site justeringa at nå kan jeg kjøpe noe å røyke på. hadde i tilleg sovet to tre timer.
(har hadt tendens å få noia og gå i psykose noer ganger med å røyke på speed..ikke verre en at jeg kan spille med/forstå det er psykose. (tips: Ikke miste hue)

spiste og drakk. og dro til grønnland,
kjøpte en bagger weed da siden det ikke var bønne der.
Dro hjem fyrte en skikkelig feit satan i dobbel rizzla og ikke tobakk. pleier å bruke tobak da jeg ikke liker pott smaken.
Kubbe og sove til i dag. hadde ikke før sneipa siggen så satt jeg på sofaen og stirra i lufta leeeeenge. Tenke: fy faen sku ikke tatt de to ekstra trekke. kjente de to siste trekka sånn: konnngk så havna jeg i en rus som minner om insanity. og så koong havna jeg på ett nytt stadie. jeg ble driiiit redd og skjønte detta mååååå vær syntetisk.(vert borti det før. (men den stoppa der.(megarusen liksom) hørt mye sykt om det. men det stoppa aldri.


Men kjente jeg hadde en megakvise på kinne og sku poppe den så satte henda mot ansikte og klemte til som jeg var kar om og da kjente jeg det sprakk blodårene i armen og freeka helt ut, trudde det var sant. men torde ikke kjenne etter. trossa alle smerter og ringte mutter å sa nå dør jeg, fått i meg noe?? freeker helt ut blodåran er sprekt. . må ring ambulanse før jeg ikke kan. fikk ringt døm og hadde høtyaler.
men da segna jeg om og kjente resten av blodøran sprakk, brant som syre... håre mitt skar rifter i kinn og panne. og gikk i sjokk og krampe... mista all kontroll. Lå og ropte hjeeeelp lenge. men klarte ikke bevege noen muskler, pluss at jeg lå på magen og fikk ikke puste,
Hørte amulanse dama prata i telefon i det fjern, men klarte ikke si noe.kjente smerteterskel ble borte. kropstemperatur føle jeg ikke, hadde ikke følelser at all.

Og jeg kunne ikke skille det fra psykose el virkelighet (jeg friker aldri ut, har god egenskap på å vite det er en psykose og beroer meg med det. Men ikke denna gangen.
Om jeg ikke dauer nå er det lukka avdelig på permanent basis på gaustad el Sanderu, livet ut og litt til.
Så begynte huden å brenne Syre etsing , kjente speeden etsa porene mine i huden og årene jeg hadde stukket +bomskudd (er en sykt dårlig sprøyte narkis)brant så jævelig. ble konstant stukket og stukket (i de gammle stikka) hadde ikke før sakt det før jeg segna om på gulvet. og kale muskler oga lt var lam. me fikk tak i ambulane til slutt. var inn og ut av bevisthet vartfall en gang før de kom. husker jeg fikk spasmer og krampe trekninger ala eppeleptisk annfall.så kom jeg til legevakta og fikk nytt anfal på i ei seng ved ingangen. forran heele pasijent gjengen (kan nok være prevangsjon for andre duster å ruse seg). da blacka jeg så jævelig og ga opp faktisk. ville bare gi opp en å ha det så jævelig. så jeg sa det er greit. men en skitty way å gå på.(han roa meg å sa detta sku gå bra og bla bla bla.

Men det roa seg litt igjen og jeg fikk for føste gang overbevist meg om att jeg er i psykose og jeg må ri det av. men fikk ikke ei eneste pille mot panikk angst og beroligende.
men det svingte så jævelig. plutselig var jeg i ny køl svart psykose. daa var jeg sikker. NoLimits; du blir lakt inn du nå.... FAAAEN
men er nå her i dag lell da. er fortsat.

men fikk jo ikke bukt me nedturen fra helvete sv ett slikt stunt da akkurat.... våga meg ner i sentrum og sku fixe Xanor el stressere valium el vival. men fikk bare tak i riviser (har dårlig erfaring med rivo og alk. men kjøpte tre bare og har tre øl bare.
er sløv rolig å behagelig... ble kvitt ticks og mauer under huden og sett ikke syner men skugge r som beverger seg osv. men er lugn å fin.



MEN SOM JEG SKU SI TIL TRÅD STARTER. DEN PSYKOSEN DER VAR HUNDRE GANG STERKERE EN HVA SOM ER MULI PÅ REISESYKETABLETTER

MEN ALDRI TA MER 20 DET VAR I GRENSELAND FOR MEG (ELLER KJØP SYRE EL NOE GREIER.. SIKKERT KULERE Å OM