Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1866
Okay, har en veninne som er 15, så skulle sjekke for henne ettersom google ikke ga meg noe svar, eventuelt feil søkeord. men ja

om du er 15 kan du reise med folk som er fyllt 18, eller må du ha med underskrift fra foresatte eller hvordan fungerer dette?

i tilleg, er det normalt lov å bytte navn på personer som skal dra på ferie, noen som blei syke så biletten får ny eier, takk for svar
Sitat av Areico Vis innlegg
Okay, har en veninne som er 15, så skulle sjekke for henne ettersom google ikke ga meg noe svar, eventuelt feil søkeord. men ja

om du er 15 kan du reise med folk som er fyllt 18, eller må du ha med underskrift fra foresatte eller hvordan fungerer dette?

i tilleg, er det normalt lov å bytte navn på personer som skal dra på ferie, noen som blei syke så biletten får ny eier, takk for svar
Vis hele sitatet...
Du trenger neppe noen underskrift, men det hadde vært greit å vite hva slagstransportmiddel/selskap du skal reise med. Det har veldig mye å si for om det er mulig å bytte navn på billetten.
Hos KLM er det 15 år for å reise alene med fly ihvertfall. Kan godt hende at foreldrene dine kan nekte deg å reise.
Sitat av Areico Vis innlegg
Okay, har en veninne som er 15, så skulle sjekke for henne ettersom google ikke ga meg noe svar, eventuelt feil søkeord. men ja

om du er 15 kan du reise med folk som er fyllt 18, eller må du ha med underskrift fra foresatte eller hvordan fungerer dette?

i tilleg, er det normalt lov å bytte navn på personer som skal dra på ferie, noen som blei syke så biletten får ny eier, takk for svar
Vis hele sitatet...
Hvor skal du da?
Båt, fly, buss eller tog?
Trådstarter
22 0
Sitat av Alfeamnn Vis innlegg
Hvor skal du da?
Båt, fly, buss eller tog?
Vis hele sitatet...
fly til bulgaria startour
Ring Startour og hør, enkleste måten å finne ut av det på.
Reiste til Hellas når jeg var 15 med 2 andre, ingen av oss var fylt 18 enda. Trengte ikke noe underskrift av foreldrene mine eller noe lignende vertfall.
Men tror det kommer ann på hvilken flyselskap, eventuelt reiseselskap dere skal reise med.
Trådstarter
22 0
Sitat av PyroFisH Vis innlegg
Hos KLM er det 15 år for å reise alene med fly ihvertfall. Kan godt hende at foreldrene dine kan nekte deg å reise.
Vis hele sitatet...
hmm okay, takk for infoen hvor fant du det btw? fant ingen søkeord, men kanskje det står under informasjon under vært flyselskap, synes det er litt rotete men takker

Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Reiste til Hellas når jeg var 15 med 2 andre, ingen av oss var fylt 18 enda. Trengte ikke noe underskrift av foreldrene mine eller noe lignende vertfall.
Men tror det kommer ann på hvilken flyselskap, eventuelt reiseselskap dere skal reise med.
Vis hele sitatet...
tusen takk for infoen synes det er litt vanskelig å finne skriftelig hvor det er aldersgrenser men detta hjelper takk^^

Sitat av Rambofant Vis innlegg
Ring Startour og hør, enkleste måten å finne ut av det på.
Vis hele sitatet...
får vell det takk, synes bare det hadde vært mye lettere om sånt lå ute tilgjengelig

Sitat av Judaz Vis innlegg
Du trenger neppe noen underskrift, men det hadde vært greit å vite hva slagstransportmiddel/selskap du skal reise med. Det har veldig mye å si for om det er mulig å bytte navn på billetten.
Vis hele sitatet...
startour, skal søke litt nå og sjekke, håper ikke det er ekstra avgift men det får man vell se på

fant dette da :u

5.4. Overdragelse av pakkereisen
Kunden har rett til å overdra reisen til en annen som oppfyller betingelsene for å delta i pakkereisen. Forutsetningen er at arrangøren eller formidleren gis melding om dette innen rimelig tid før pakkereisen starter, og at arrangøren og/eller underleverandører han benytter, ikke er bundet av regler som forbyr slik overdragelse. Rutefly tilhører bl.a. denne kategori underleverandører. Der ruteflyselskapet aksepterer navneendringer, kommer selskapets vilkår for dette i tillegg til reglene i Alminnelige vilkår for pakkereiser. Arrangøren kan i tilfelle overdragelse beregne seg et rimelig navneendringsgebyr som ikke må overstige kr 300,-. Den opprinnelige kunde og den nye reisende hefter solidarisk for både slikt gebyr og eventuelle restbeløp for reisen. Pakkereiser med rutefly kan ikke overdras til andre.

betyr dette jeg ikke kan endre navn? var en billig pakkereise jeg kjøpte
Sist endret av Areico; 7. juni 2014 kl. 13:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.