Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 999
http://soundcloud.com/mr-deinoff/but...ip-christensen

Jeg synger. Tatt opp med ganske billig eksternt lydkort og en decent mic. Bare lastet ned en instrumental fra nettet og tok opp i Audacity.

Alle hyggelige eller konstruktive tilbakemeldinger tas godt i mot. Hvis noen band i en annen sjanger en metal trenger vokalist, er det helt greit med forespørsler også. For de som lurer på registeret mitt, høydepunktene kommer på 1:15 og 4:17.

Godt headset eller gode høyttalere anbefales, men ikke ha det for høyt =)
1:16 wtf?? Ellers helt ok
1:16 var jo det beste! xD
Huff, hater slik musikk, men det er jo greit nok det. På 1:15 og 4:17 høres det ut som du holder inn samtidig som du prøver å få det ut, (skjønner nesten ikke hva jeg snakker om selv her), men det hørtes jævlig falsk ut.

Ikke bli fornærmet, er metalhue så du hadde aldri en sjanse...
1:15 og 4:17 faila hardt desverre, ikke stygt ment, men den biten trengs jobbing med

syns det virket en smule nassalt(om det skrives slik) som Bekymret mor påpeker,
ellers er det grei rytme, dubbinga virker som det bomma litt med tonene og forsåvidt litt timing, eller?

men alt i alt mye bra. de små tingene utgjør mye når mann covrer. stå på!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Bra stemme til genren, men litt surt av og til. Utenom det ville eg brukt compressor flittigere og rida faderen for å få litt mer kontroll på partiene der vokalen hopper ut av miksen.
Sitat av random71455 Vis innlegg
1:16 var jo det beste! xD
Vis hele sitatet...
Jeg holdt på å daue!!! hahaha så genialt! Skal sies jeg er overtrøtt i tillegg.
Over til den seriøse siden så var det ellers bra Ikke noe wow! men du har en god stemme