Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1113
Det er en kineser (? Dømt på skriften) som har en blogg på blogspot.com. Den har ikke vært i bruk siden 2005! Det er heller ingen kontaktinfo på siden eller på profilen til kineser'n. Jeg ønsker bloggnavnet, da det er likt min lille bedrift og ikke er vanlig navn.

What to do? Google vil vel ikke slette en brukerkonto selv om den er aldri så inaktiv
Sitat av Siritl Vis innlegg
Det er en kineser (? Dømt på skriften) som har en blogg på blogspot.com. Den har ikke vært i bruk siden 2005! Det er heller ingen kontaktinfo på siden eller på profilen til kineser'n. Jeg ønsker bloggnavnet, da det er likt min lille bedrift og ikke er vanlig navn.

What to do? Google vil vel ikke slette en brukerkonto selv om den er aldri så inaktiv
Vis hele sitatet...
Hva planer ser du for deg da? Å hacke deg inn på bloggen hans for å fjerne den?
Trådstarter
24 0
Tja, hadde jeg bare visst hvordan. Men da risikerer jeg vel å miste all tilgang til gmail, blogger osv osv? Hjelper vel ikke å vifte med øyevippene og spille uskyldig om de oppdager noe sånt :/

Har du forslag til hva jeg kan gjøre?

Google Product Forums › Blogger › Report a blog that's inactive?


This blog has been abandoned and I want its address

sorry, eneste mulighet er å få kontakt med den som eier bloggen, og få h*n til å gi deg kontrollen over den.

eventuelt kjøpe et domene (bedriftnavn.com) som videresender til en blog med et lignende navn (bedriftnavn-bloggen.blogspot.com)

Har du forresten sjekka wordpress?
Trådstarter
24 0
Argh!! Utrolig irriterende. Det var egentlig blogspoten sin jeg var interessert i. Har også kontaktet en 14 åring som plutselig har opprettet blogg på blog.com med det navnet. Den er værre, for hun har garantert stjålet navnet, da det er så uvanlig (med mindre hun kan kinesisk!?). Litt derfor jeg ønsket å sikre meg de andre dommene med navnet
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Siritl Vis innlegg
Den er værre, for hun har garantert stjålet navnet, da det er så uvanlig (med mindre hun kan kinesisk!?). Litt derfor jeg ønsket å sikre meg de andre dommene med navnet
Vis hele sitatet...
Det er jo drøyt en milliard som kan kinesisk, og om det er eit vanleg ord er det idioti å anta at du kan sikre deg brøkdelen. Ei heller har du krav på det.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Du kan jo alltids kjøpe et domene og sette opp en ordentlig nettside, i stedet for en crappy blogg som blir hostet et sted der du ikke har kontroll.

Domener og hosting er ikke særlig dyrt, og wordpress og liknende blogs er veldig lette å sette opp.

Dessuten virker det utrolig mye mer profesjonelt med en ordentlig side i stedet for en blogspot-link.
Sist endret av robhol; 13. september 2012 kl. 13:57.
Game disconnected
pokemon's Avatar
Sitat av robhol Vis innlegg
Du kan jo alltids kjøpe et domene og sette opp en ordentlig nettside, i stedet for en crappy blogg som blir hostet et sted der du ikke har kontroll.

Domener og hosting er ikke særlig dyrt, og wordpress og liknende blogs er veldig lette å sette opp.

Dessuten virker det utrolig mye mer profesjonelt med en ordentlig side i stedet for en blogspot-link.
Vis hele sitatet...
Helt enig her, det er ikke vanskelig og det ser mye mer profesjonelt ut. Hos host en tror jeg at jeg betaler rund 150kr for et år (husker ikke helt). Da kan du bare sette opp en fin blogg ved hjelp av wordpress, trenger du hjelp med det og er det jo bare å google litt eventuelt spørre her eller på et wordpress forum.