Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  420 79905
Sitat av kristiane-store Vis innlegg
Man kan ikke sende inn papirene for og bli avgiftspliktig før man passerer 50.000 i omsetning pr kalenderår. Dette ble gjort i går mandag da jeg passerte denne grensen.
Vis hele sitatet...
Sitat av Cybergasm Vis innlegg
Først sier han at han har ett lite lager i Norge, nå dropshipper han tydeligvis fra USA. Får å selge innkjøpte varer må man være registret i foretaksregisteret samt mva registeret noe han ikke er. I tillegg så må telefonene sendes frem og tilbake til USA hvis de må repareres.
Vis hele sitatet...
Nå vet ikke jeg hvor lang tid det tar å registrere, men her er hvertfall hvorfor.
Fikk nettopp denne mailen, så da får vi se på tirsdag.

Hei.

Vi ønsker og sende ut en liten oppdatering til deg etter noen spørsmål om pakkenummer.

Varene hadde planlagt levering hos meg torsdag 06.09. I går kveld etter mye frem og tilbake med FedEx som vår leverandør bruker til sending av pakker, fikk vi vite at våre varer kom seg ikke gjennom tollen i tide for og nå transport videre til Norge, grunnet sen fortolling i USA. Dette beklager de på det sterkeste. Pakken gikk fra USA i går morges norsk tid, og de skulle prøve å levere varene tidlig mandag. Varene pakkes om mandags morgen og sendes ut med over natten ekspress hos Bring, og leveres på døren tirsdags kveld senest onsdag. Til vår kunder i Trondheim leveres varen på døren av oss i E-store tirsdags kveld. FedEx beklager dette på det sterkeste, og vi i E-store jobber alt vi kan for å nå vår leveringsfrist ovenfor våre kunder.

Med vennlig hilsen

Kristian Sundsvold
Daglig leder
E-store
Vis hele sitatet...
Dinosauren: Jeg ser han skriver det, men om man registrer seg i foretaksregisteret så blir man automatisk registrert i mva registeret. Uavhengig om man har omsatt for 50 000,- eller ikke, hvertfall sånn jeg har forstått det. Det vil altså si at enten lyver han når han påstår at han har ett lite lager i Norge, hvis han ikke lyver om det så er ikke bedriften hans lovlig.
Sist endret av Cybergasm; 8. september 2012 kl. 14:31.
Sitat av Cybergasm Vis innlegg
Hei.

Vi ønsker og sende ut en liten oppdatering til deg etter noen spørsmål om pakkenummer.

Varene hadde planlagt levering hos meg torsdag 06.09. I går kveld etter mye frem og tilbake med FedEx som vår leverandør bruker til sending av pakker, fikk vi vite at våre varer kom seg ikke gjennom tollen i tide for og nå transport videre til Norge, grunnet sen fortolling i USA. Dette beklager de på det sterkeste. Pakken gikk fra USA i går morges norsk tid, og de skulle prøve å levere varene tidlig mandag. Varene pakkes om mandags morgen og sendes ut med over natten ekspress hos Bring, og leveres på døren tirsdags kveld senest onsdag. Til vår kunder i Trondheim leveres varen på døren av oss i E-store tirsdags kveld. FedEx beklager dette på det sterkeste, og vi i E-store jobber alt vi kan for å nå vår leveringsfrist ovenfor våre kunder.

Med vennlig hilsen

Kristian Sundsvold
Daglig leder
E-store
Vis hele sitatet...
Han sitter å lover ting utifra sine egne beregninger.
Ikke rart dere ikke har fått pakker hvis alt han lover og gjør er basert på hans egne beregninger og spekulasjoner, virker som en useriøs fyr.
Cybergasm: Du har forstått det feil. Fra og med omsatte 50 000kr er man momspliktig og må selv melde fra om dette for å momsregistrere seg.
Sist endret av olejoa; 8. september 2012 kl. 14:53.
Sitat av Brightbull Vis innlegg
Vent og se. Tviler på at en mann som er gift og har flere barn svindler folk på internett i fritiden hans, for å være ærlig.
Vis hele sitatet...
Åssen vet du at han har flere barn og kone? Kjenner du han? Eller har han sagt det?
Sitat av Cybergasm Vis innlegg
Dinosauren: Jeg ser han skriver det, men om man registrer seg i foretaksregisteret så blir man automatisk registrert i mva registeret. Uavhengig om man har omsatt for 50 000,- eller ikke, hvertfall sånn jeg har forstått det. Det vil altså si at enten lyver han når han påstår at han har ett lite lager i Norge, hvis han ikke lyver om det så er ikke bedriften hans lovlig.
Vis hele sitatet...
Du tar feil. Jeg driver selv ett firma som er registrert i foretaksregisteret, men som ennå ikke er registrert i merverdiavgiftsregisteret.
Sitat av Oatre Vis innlegg
Åssen vet du at han har flere barn og kone? Kjenner du han? Eller har han sagt det?
Vis hele sitatet...
Vi vet det fordi vi har sjekket facebooken hans, selvom det ikke er noe fast bevis er det værtfall med på å forsterke troverdigheten hans.
EDIT: når det er sagt så tror jeg at jeg får varene jeg har bestilt, jeg syns det er bra han sender ut en slik oppdatering på mail.
Sist endret av packman; 8. september 2012 kl. 15:07.
Sitat av Oatre Vis innlegg
Åssen vet du at han har flere barn og kone? Kjenner du han? Eller har han sagt det?
Vis hele sitatet...
Slik ser det ut på Facebook profilen hans og til kona.
Sitat av packman Vis innlegg
Vi vet det fordi vi har sjekket facebooken hans, selvom det ikke er noe fast bevis er det værtfall med på å forsterke troverdigheten hans.
EDIT: når det er sagt så tror jeg at jeg får varene jeg har bestilt, jeg syns det er bra han sender ut en slik oppdatering på mail.
Vis hele sitatet...
Når du selv har be4stilt varer er du selvfølgelig litt smånervøs og tar hver minste lille ting positivt, vi får vente og se, men har en sterk følelse av at du blir svindlet...får håpe jeg tar feil!
Du har IQ på nivå med en gresshoppe om du svindler noen under fullt navn.
Sitat av williams123 Vis innlegg
Når du selv har be4stilt varer er du selvfølgelig litt smånervøs og tar hver minste lille ting positivt, vi får vente og se, men har en sterk følelse av at du blir svindlet...får håpe jeg tar feil!
Vis hele sitatet...
Ja er mulig, men hadde jeg vært han så hadde jeg tatt ned sida og gjort meg utilgjengelig med engang penga var på bok. Men det er en del som skurrer ved det kjøpet her ja! Får se hvordan nettsida blir kl 19
Han sa jo fra starten av at varen ville komme senest tirsdag (nå muligens onsdag) så det er fremdeles noen dager igjen.
Haha, er det flere enn meg som venter spent til klokka blir 19.00?
Faktisk den mest interressante tråden på forumet akkurat nå.
Der var klokken slagen, men siden er ikke oppe.
Kjenner jeg er litt ambivalent.
Har litt lyst til at de som har bestilt varer hos E-Store får produktene sine,
Men samtidig så håper jeg at det blir avslørt som svindel.

Og hvis det viser seg at siden er legit, så gratulerer med et bra reklamestunt.

Jaja, tiden vil vise.
update: vedlikehold utsatt til søndag kl 19....
fredag 07.09.12 kl 19:00 til søndag 09.09.12 kl 19.00.

Må nok vente en stund til :P
Jeg gleder meg til søndag, for da får jeg lest at vedlikehold er utsatt til mandag I mellomtiden drar denne svindleren til hjemlandet sitt (sikkert Nigeria) med en shitload of cash

Om jeg spekulerer og synes dette er riktig så festlig? Absolutt
Dere som har kjøpt får uansett penga igjen.
Dette "vedlikeholdet" var det ikke bare snakk om å implementere noen kundereferanser på siden? Nå er ikke jeg noe datakyndig men tar det virkelig så lang tid å få til dette? Hvis vi skal være objektive? Komplett er jo aldri nede for "vedlikehold"
Sitat av williams123 Vis innlegg
Dette "vedlikeholdet" var det ikke bare snakk om å implementere noen kundereferanser på siden? Nå er ikke jeg noe datakyndig men tar det virkelig så lang tid å få til dette? Hvis vi skal være objektive? Komplett er jo aldri nede for "vedlikehold"
Vis hele sitatet...
Tror du virkelig på det fjaset?
Sitat av Tajemnica Vis innlegg
Tror du virkelig på det fjaset?
Vis hele sitatet...
Prøver bare å være litt konstruktiv her jeg men nei, jeg føler meg sikker på at dette bare er svindel
Herregud as, nå har han endra hele 4 ganger på tiden ! Noen som vet hvilken host er det han bruker? kan spørre dem siden han sier at leverandøre nhar problemer
Sitat av Srbija Vis innlegg
Herregud as, nå har han endra hele 4 ganger på tiden ! Noen som vet hvilken host er det han bruker? kan spørre dem siden han sier at leverandøre nhar problemer
Vis hele sitatet...
Domeneshop.no
Dette lukter svidd. Han endra datoen fra lørdag kl 1900 til søndag kl 1900 Trenger ikke ha noe å si, men virker mistenkelig. Når du har en helt nystarta bedrift har du ikke mye å gå på før du mister ryktet ditt i markedet.
Ingen av dere som noengang har oppdaget at ting plutselig tok litt lenger tid enn dere regnet med?
Foreløbig er det ingenting som tyder på at dere ikke skal få produktene deres, og får dere problemer hvis han ikke leverer produktene til avtalt tid så kontakter dere banken / kredittkort selskapet.
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Jeg gleder meg til søndag, for da får jeg lest at vedlikehold er utsatt til mandag I mellomtiden drar denne svindleren til hjemlandet sitt (sikkert Nigeria) med en shitload of cash

Om jeg spekulerer og synes dette er riktig så festlig? Absolutt
Dere som har kjøpt får uansett penga igjen.
Vis hele sitatet...
Ja, det fortsetter vel til kunden har lukta lunta
Deretter når det stopper er siden nede
Var vel ikke noen som fikk meg seg om de har htc one x der? og evnt pris. Har ventet siden i går kveld med å sjekke men åpningen av siden bare utsettes.
Skulle nesten vært lisensiert under nasjonale norske kvalitetssjapper med opprinnelse i Pakistan.

Det lukta svindel fra første pris, men ja, vi har jo ikke bevis enda. Hold fast på håpet, for det er vell det eneste konkrete dere har.
Da har jeg nettop fått mail om at min bestilling er på vei! Satser på det beste.
Sist endret av Skatteetaten; 8. september 2012 kl. 23:25.
[quote=Skatteetaten;2694048]Da har jeg nettop fått mail om at min bestilling er på vei! Satser på det beste.[/QUO

fått sporingsnummer også?
Fikk du mail om det 23 30 på en lørdagskveld?
Vet ikke om det er andre systemer for sending med bring... men det henger ikke helt på grep med det han skrev i mailen heller... Som uxotape skrev, fikk du sporingsnummer også?
Tipper nå på at dere ender med telefonen i hånda, men er fortsatt litt skeptisk til siden. Venter til noen har fått varen(e) sine før jeg bestiller meg noe.
Spennende lesestoff her, morsomt og underholdende. Men en ting som slår meg er at
Shopify is free for 30 days.
After your trial ends, pick a plan that best fits your needs:
Vis hele sitatet...
Så hvor lenge har denne vært operativ?
Tanken min er at dette nettstedet slutter å eksistere etter gratis perioden er utløpt, men for all del lykke til alle sammen.
Nå er det ikke lenger igjen til klokken 19:00 så vi får se. For meg lyser det opp stort rødt lys over dette
Det som slår meg mest her er jo at Kristian selv har opprettet en bruker her og svart på spørsmål, men har vært mistenkelig stille på en god stund nå. Hadde han seriøst vært interessert i å skaffe selskapet et godt rykte hadde han vært veldig opptatt av å berolige folk her inne..tenker nå jeg hvertfall
Hmm, hvis det skal være svindel så ville jeg ikke satt en dato på siden om når den skal komme opp igjen. Da hadde jeg heller bare skrevet "Siden er for tiden under vedlikehold og vil snart være tilgjengelig igjen." ellerno'

Har troa jeg
Ser dere på Facebooksiden så er det (minst) en gang han kommenterer via sin private Facebookprofil. Via den private profilen driver han også salg, og der er det venner og bekjente som er intressert i å kjøpe, så jeg tror nok ikke dette er svindel.
Sist endret av Vegard-K; 9. september 2012 kl. 16:07.
Sitat av williams123 Vis innlegg
Det som slår meg mest her er jo at Kristian selv har opprettet en bruker her og svart på spørsmål, men har vært mistenkelig stille på en god stund nå. Hadde han seriøst vært interessert i å skaffe selskapet et godt rykte hadde han vært veldig opptatt av å berolige folk her inne..tenker nå jeg hvertfall
Vis hele sitatet...
det er søndag. For alt vi vet kan det være han ligger fyllesyk etter en hard kveld på byen i går - eller at han rett og slett bare har tatt deg fri siden det er søndag.
Sitat av williams123 Vis innlegg
Det som slår meg mest her er jo at Kristian selv har opprettet en bruker her og svart på spørsmål, men har vært mistenkelig stille på en god stund nå. Hadde han seriøst vært interessert i å skaffe selskapet et godt rykte hadde han vært veldig opptatt av å berolige folk her inne..tenker nå jeg hvertfall
Vis hele sitatet...
Han har kontaktet kundene og gitt beskjed pr mail og facebook. Ville vært litt vanskelig for han å overbevise folk her inne at det ikke er svindel. Det blir litt skrikerunge og uprofesjonelt.

Han har nok stort fokus på at vi skal få mobilene i posten. Da blir det "in your face" og masse god PR
Sist endret av aidem; 9. september 2012 kl. 18:34.
aaaand.... the site is NOT up... http://www.e-store.no
Sitat av packman Vis innlegg
aaaand.... the site is NOT up... http://www.e-store.no
Vis hele sitatet...
Den virker her..
Var ikke oppe kl 19:00, men dette virker jo lovende.
Gjør det nå jøss, ser mye bedre ut nå PLUSS at han tar andre betalingsmåter og kan logge inn... Nå ble jeg mye mer betrygget med kjøpet mitt!
Skjer med at prisen på S3 er setti opp med 1000 kr?
Sitat av Fkleppe Vis innlegg
Skjer med at prisen på S3 er setti opp med 1000 kr?
Vis hele sitatet...
Skjer med at du ikke leser tråden da?
Noen som har mailen deres forresten?
Sitat av Fkleppe Vis innlegg
Noen som har mailen deres forresten?
Vis hele sitatet...
Sitat av TurboOlsen Vis innlegg
Skjer med at du ikke leser tråden da?
Vis hele sitatet...
Sitat av kristiane-store Vis innlegg
Hei alle sammen.

Ser på tilbakemeldingene til dere at flere lurer på garanti hos oss i E-store.

Det følger med 2 års utvidet garanti og deretter 3 års reklamasjon. skjer noe uforutsett med varen innen for de to årene garantien gjelder, sendes ny vare til deg uten spørsmål. og ødelagt vare sendes gratis tilbake.

Skulle det være flere spørsmål rundt dette er det bare og ringe på 981 55 882 eller sende oss en mail på

Med vennlig hilsen

Kristian
Daglig leder E-store
Vis hele sitatet...
...........
Sist endret av TurboOlsen; 9. september 2012 kl. 19:23.
Bra at han har hørt etter på kritikken min i alle fall, og gjort siden litt mindre jalla. Imo en utseendemessig forbedring på ca 1334%