Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  124 11365
Anbefaler deg Samsung Galaxy s3
Og faktisk har samsung noe som heter samsung kies slik at du kan velge om du vil synkronisere alt eller ikke
Jeg ville valgt en SIII eller en One X. Android er definitivt å foretrekke over iOS. Hadde iPhone, og det helvete med iTunes skal jeg ikke gjennom igjen!
Dere snakker om disse hundretusenvis av appene...hva er poenget? Jeg har aldri funnet en app på iphone som jeg virkelig skulle ønske jeg hadde på android systemet mitt (eller omvendt for den saks skyld).

Jeg har rundt 20 apps på min Samsung GalaxySIII (skjønner ikke hva jeg skal med de 200 tusen spillene som iphone visst nok har).

Det er en fillesak uansett hvem som har mest apper.
Helt enig, det er akkurat det jeg prøvde å komme frem til. Alle de viktigste appene er på begge, så det er ingen grunn til å velge Iphone fremfor android på grunn av det
Det med batteriet er bare tøv. Jeg klarer meg fint 2 døgn uten å lade min snart 1 år gamle SGSII. I tillegg er det nok helt mulig å ha 1GB ram, men kun bruke 512Mb, om det er ett problem.
Jeg venter på note2! Gleder meg som en unge, har allerede forhåndsbestilt den
Sitat av Srbija Vis innlegg
Jeg venter på note2! Gleder meg som en unge, har allerede forhåndsbestilt den
Vis hele sitatet...
Når kommer den?
Sitat av Legevakten Vis innlegg
So? Bruker galaxy tab som om den er en eldgammel Nokia jeg. Får fint plass i lomma i jeansen. You need pic?
Vis hele sitatet...
Jeg kan kjøre bil med føttene, det betyr ikke at det er normalt eller en jævla god ide.
På grunn av hard konkurranse vil du ikke bli skuffet uansett hvis du kjøper deg en telefon til noen tusenlapper fra en velkjent leverandør i dag.
I mine øyne er de alle stort sett helt like, med samme funksjoner.
Det eneste tipset jeg har er å se etter kampanjer og eventuelt sjekke tester, men som sagt. Alt er stort sett likt hvis du er ute etter en o.k smartphone.
Sitat av mo3 Vis innlegg
EN klassisk hardwarehore. Tipper ingen av disse telefonene du linker til, klarer å åpne en app mye raskere enn iPhone. iPhone har minst ram mulig fordi mye ram= mer strøm= dårligere brukeropplevelse.
Vis hele sitatet...
Dårligere brukeropplevelse?

Det tar ca 4-5 dager før min S3 er tom for strøm etter lading, og kan ikke akkurat si at det blir dårligere brukeropplevelse av dette.

Uansett om telefonen har holdt 1 dag med strøm, så hadde jeg ikke hatt dårligere brukeropplevelse. Som regel så er du i nærheten av en stikkontakt iløpet av et døgn og kan lade telefonen din da.
Sitat av Bishop Vis innlegg
Kan ikke liste opp viktige apps som den ene har men den andre ikke har. Det var heller ikke det jeg sa.

Jeg sa, iPhone har flere apps enn android. (Forøvrig flere spill, utviklere og høyere kvalitetssikring enn på android market)

Fra en PC World sak på nettet:
Vis hele sitatet...
LOL
'
Flott å trekke frem en 2 år gammel statistikk for å bevise ditt poeng.

Hva hadde det hjulpet om Iphone hadde 14 millioner apps og Android kun 7 millioner? Poenget er vel at begge har mer apps tilgjengelig enn du noen gang kommer til å få bruk for............

Tenk.
Sitat av Clownloach Vis innlegg
Når kommer den?
Vis hele sitatet...
Jeg håper den kommer i månedskiftet september/oktober!
Ifølge mange kilder så burde den da være klar da, så ikke altfor lenge til men så irriterende å vente.



Btw: Hvorfor må absolutt alle trådene om mobiltelefoner være en krangel mellom applefanboys og androidfanboys ? La nå hverandre være i fred, vi alle vet hvem som er best
Sist endret av SRB; 5. september 2012 kl. 12:06.
Sitat av Srbija Vis innlegg

Btw: Hvorfor må absolutt alle trådene om mobiltelefoner være en krangel mellom applefanboys og androidfanboys ? La nå hverandre være i fred, vi alle vet hvem som er best
Vis hele sitatet...
Det er ingen som ''er best''. Noen telefoner passer noen personer.
Andre hater den ene men elsker den andre.

Selv har jeg stasjonær pc, Iphone og android nettbrett.

Kunne aldri tenkt meg en mac, men digger Iphonen min. Kjøpte Android nettbrett fordi den kom best ut i test.

Kjenner et par i klassen som kjøpte HTC telefonene rundt juletider og begge syter over helt ræva batterilevetid. Bare på grunn av det så vil jeg ikke ha en slik telefon. (smak og behag) Andre hardwarehorer nekter å kjøpe Iphone fordi den bare har 512mbram istedenfor 1gb.
Kunne ikke brydd meg mindre så lenge telefonen fungerer.

Nå er jeg også karen som vurderer å kjøpe en 5-10 år gammel Nokia. Telefoner som tåler en vinternatt og har batteri som holder oppimot ei uke.
Sist endret av Bombasa; 5. september 2012 kl. 12:11.
Det meste over 2000kr er vel greit ville jeg tro, men når du kjøper smarttelefon så gjør deg selv en tjeneste og hør rundt om batteri-levetiden, for den varierer grovt!

Har selv en iPhone 4 og er fornøyd med den, men jeg ser for meg at en Windows Phone eller Android phone er like bra. Koker vel ned til smak og behag slik som med så mye annet her i verden, men ja; Vær nøye med å sjekke batteri-levetiden! Det er ikke fult så kult med en superkraftig mobiltelefon når du står der uten batteri mens fyren som fremdeles har en gammel Nokia fra 2003 har fult batteri ^,^

Edit: Som Bombasa nevnte så har jeg også dårlig erfaring med HTC's Batteri-levetid.
Sist endret av TheFatNorseman; 5. september 2012 kl. 14:18.
Er det noen som har erfaringer med Galaxy S III? Har sett på den i det siste og fikk litt lyst på den, noen som eventuelt vet hvor jeg kan kjøpe den billig? Hos Netcom kan jeg få den for 1499 + 479,- /måneden + gratis Spotify Premium. Totalt altså 7247,- for et år.
Har den selv og har veldig god erfaring med den. Er det noe spesifikt du lurer på?
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Har den selv og har veldig god erfaring med den. Er det noe spesifikt du lurer på?
Vis hele sitatet...
Egentlig ikke, er stor fan av Samsung telefoner og nettbrett. Hvor mye betalte du for den med evt. abb? Prøver å sammeligne priser akkurat nå, med abb :-)
Heller nokia Lumia 920, enn s3. Hvorfor? Jo, jeg foretrekker Windows phone bedre enn android. har selv windows phone etter å ha solgt iphonen min. Android bruker jeg på jobb hele tiden.
Har selv en HTC Desire S, og den liker jeg veldig dårlig.
Bedriten batteri levetid, skrur seg av i hytt å pine (samme med kompisen min sin), tar 5-10 minutt å skru seg på, blitt litt irriterende i lengden, og en generelt treig mobil som er glad i å henge seg opp.
Lumnia 920.
Sitat av Trollogi Vis innlegg
Har selv en HTC Desire S, og den liker jeg veldig dårlig.
Bedriten batteri levetid, skrur seg av i hytt å pine (samme med kompisen min sin), tar 5-10 minutt å skru seg på, blitt litt irriterende i lengden, og en generelt treig mobil som er glad i å henge seg opp.
Vis hele sitatet...
Er denne fylt til randen med drittapps av tanken "sikkerhetsapps" apps som lar deg force close andre apps osv?

Jeg har selv en Desire S som jeg bruker nå og da (på festivaler etc hvor jeg ikke gidder å miste min One S) og den er lastet med det mest nødvendige av apps sånn som pent.no, chomp-sms, noen spill, pulse, spotify osv og den er en fornøyelse å bruke både med tanke på batteritid og hvor kjapp den føles
Sitat av Trollogi Vis innlegg
Har selv en HTC Desire S, og den liker jeg veldig dårlig.
Bedriten batteri levetid, skrur seg av i hytt å pine (samme med kompisen min sin), tar 5-10 minutt å skru seg på, blitt litt irriterende i lengden, og en generelt treig mobil som er glad i å henge seg opp.
Vis hele sitatet...
Jeg synes den var fantastisk bra! Den var rask og stabil og hadde kjempe lang batteritid. Kvaliteten var også noe av det beste jeg har vært borti! (Jeg kastet den gjennom hagen og den overlevde)
Det eneste jeg er enig med deg med er at oppstarten tar litt tid, men jeg skrudde den aldri av uansett.
Nå har jeg galaxy note, men for å være ærlig likte jeg htc bedre.
beste Smart telefon idag kommer jo helt ann på hva du vil ha uttav en telefon.

vil du ha super lett bruker opplevelse og ikke noe stress med noe, kjør iphone 4s evt vent på femmern.
vil du ha en mer "innvikla" bruker opplevelse med nok av settings og generelt flere valg kjøp Android elefon, om du kjøper HTC eller Samsung får ditt øye bestemme, men jeg falt for Galaxy S3 pga batteri kapasiteten var bedre på denne enn one X i alle tester som var utført angrer ikke på valget, har iphone 4 som en slik tlf jeg har med på sykkelen så ikke S3`n skal bli ødelagt, og iphone funker gull den om man ønsker en tlf som bare funker uten for mye dilldall htc har i mine øyne kanskje en bedre look på sin "OS" skin men ikke verdt og miste batterikapasitet over
Sitat av Bishop Vis innlegg
...og pr februar 2012 har apple 725,700 i appstore.

Fremdeles flest apps
Vis hele sitatet...
So what? Kommer du noen gang til å bruke 725,700 apps?
Hva er så søppel med Iphone? Multitasking er kjempelett, og det tar et halv sekund å avslutte en app. Instillingene er enkle og ryddige, og synkroniseringen med Itunes er kjempesnedig. Print screen og alt er bare veldig enkelt.

Har en HTC nå og klikker på alt som er så sykt vanskelig, får ikke tatt print screens og må trykke meg gjennom 10 underkategorier i menyen for å gjøre en enkel oppgave.

+ at tastaturet er jævlig godt på Iphone.
Du kan nok garantert laste ned et likt på Google play. Og menyene er veldig oversiktlig, mer en iPhone sin, synes nå jeg.
Om man på død og liv vil ha iphone og ikke vil støtte apple så er det vel for såvidt bare å kjøpe seg en hvilken som helst rootbar android basert telefon å kjøre på med miui ..

http://en.miui.com/

http://www.youtube.com/watch?v=6bIEdkk125A
Sitat av tgod Vis innlegg
Har en HTC nå og klikker på alt som er så sykt vanskelig, får ikke tatt print screens
Vis hele sitatet...
Hold nede power og trykk på home-knappen.
Sitat av ztaale Vis innlegg
Er denne fylt til randen med drittapps av tanken "sikkerhetsapps" apps som lar deg force close andre apps osv?

Jeg har selv en Desire S som jeg bruker nå og da (på festivaler etc hvor jeg ikke gidder å miste min One S) og den er lastet med det mest nødvendige av apps sånn som pent.no, chomp-sms, noen spill, pulse, spotify osv og den er en fornøyelse å bruke både med tanke på batteritid og hvor kjapp den føles
Vis hele sitatet...
Den er nok ikke det.
Har vel omtrent 2 spill på mobilen og noen andre apps som spotify, yr, og den type ting.
Sitat av Brightbull Vis innlegg
Egentlig ikke, er stor fan av Samsung telefoner og nettbrett. Hvor mye betalte du for den med evt. abb? Prøver å sammeligne priser akkurat nå, med abb :-)
Vis hele sitatet...
Den ble kjøpt fra Komplett uten abb, fikk den som betaling for noen småting
Sitat av Trollogi Vis innlegg
Den er nok ikke det.
Har vel omtrent 2 spill på mobilen og noen andre apps som spotify, yr, og den type ting.
Vis hele sitatet...
Har du prøvd å sette den tilbake til fabrikkinnstillinger?
hvorfor er det ingen som har nevnt Huawei her ? billig og bra
shit was so cash
Anda22's Avatar
Må bare seie til alle som annbefaler iphone.
Kjøpte meg en iphone for 1 måned sida.
Allerede første dagen begynte den og fuske, det gjekk ikkje ann og ringe folk uten og trykke høgtaler for at dei skulle høyre deg.
Sendte den so på reperasjon og fekk den tilbake igjen, akkuratt samme berre med enda verre problem.
Kameraet kunne nesten ikkje ta bilde, alt var plutselig heilt grått/svart også blei det fint igjen.
Så til alle som annbefaler iphone, største driten i forholden til at det er ein av dei dyraste mobilen på markedet.
Kjøp heller en HTC eller Samsung, alt eg har opplevd når eg har prøvd kompisa sin mobil er berre positivt
Og i tilleg kan det nevnast at du nesten kan gjer ingen ting fritt på iphonen uten at den er jailbreaka
Sist endret av Anda22; 6. september 2012 kl. 16:02.
Maskinvarefeil får du fra alle produsenter, så det argumentet er dødt. Er selv Samsung fanboy så ikke tro jeg prøver å forsvare Apple.

110% enig i at iOS er låst.
Sitat av Anda22 Vis innlegg
Må bare seie til alle som annbefaler iphone.
Kjøpte meg en iphone for 1 måned sida.
Allerede første dagen begynte den og fuske, det gjekk ikkje ann og ringe folk uten og trykke høgtaler for at dei skulle høyre deg.
Sendte den so på reperasjon og fekk den tilbake igjen, akkuratt samme berre med enda verre problem.
Kameraet kunne nesten ikkje ta bilde, alt var plutselig heilt grått/svart også blei det fint igjen.
Så til alle som annbefaler iphone, største driten i forholden til at det er ein av dei dyraste mobilen på markedet.
Kjøp heller en HTC eller Samsung, alt eg har opplevd når eg har prøvd kompisa sin mobil er berre positivt
Og i tilleg kan det nevnast at du nesten kan gjer ingen ting fritt på iphonen uten at den er jailbreaka
Vis hele sitatet...
Du kan ikke slå alle iphoner som er der ute under en kam fordi den du fikk er defekt.
Klag, send inn til reperasjon eller krev å få en ny en som faktisk fungerer.
Sist endret av Bombasa; 6. september 2012 kl. 16:06.
Sitat av Trollogi Vis innlegg
Den er nok ikke det.
Har vel omtrent 2 spill på mobilen og noen andre apps som spotify, yr, og den type ting.
Vis hele sitatet...
Og telefonen er oppdatert til siste tilgjengelige oppdatering etc? ikke vannskadet?
shit was so cash
Anda22's Avatar
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Du kan ikke slå alle iphoner som er der ute under en kam fordi den du fikk er defekt.
Klag, send inn til reperasjon eller krev å få en ny en som faktisk fungerer.
Vis hele sitatet...
Nei, men det er eit kjent problem, berre og google det.
Og som nevnt er prisen altfor stiv i forhold til varen man får.
Sist endret av Anda22; 6. september 2012 kl. 16:09.
Sitat av Anda22 Vis innlegg
Og som nevnt er prisen altfor stiv i forhold til varen man får.
Vis hele sitatet...
Angående stive priser som dere syter sånn over. Eneste grunnen til at jeg har Iphone er fordi jeg har kjøpt dem billig av bekjente. Ikke pokker om jeg kunne brukt mangfoldige tusenlapper på en telefon. Kan den sende meldinger, ringe og spille musikk så er jeg fornøyd. Apps og alt annet tilbehør er bare bonus som jeg sjeldent bruker uansett. Kult å ha tilgjengelig, men ikke på langt nær vært de tusenlappene man faktisk betaler for å ha det.

Har hatt to iphoner:
Først en 2g som jeg kjøpte for to år siden da min forrige telefon døde.
Alt tilbehør, esker og whatnot pluss da selve telefon som så og si var ubrukt til 500,-.
Denne døde for litt siden siden da jeg mistet den skjermen ned i en skrue som stakk opp av bakken, noe som bringer oss til neste kjøp.

Nå i sommer kjøpte jeg min neste smartphone, en 3g til 500,- av hun jeg bodde med fordi hun oppgraderte til den nyere modellen. Sprekk i skjermen men /care. Den funker og holder for meg.
Sist endret av Bombasa; 6. september 2012 kl. 16:21.
Føler at jeg trenger å utdype min forrige post litt, den ble for tynn.

Først og fremst, så brukte jeg Iphone i ca. et år før den fikk seg et bad.
Jeg var kjempefornøyd med absolutt alt. Menyene var veldig enkle og stilfulle, og man trykket maks et par ganger for å få gjort det man skulle. Musikkspilleren var også enkel og stilfull, og jeg kunne ha så mye system i musikken min som jeg bare ville ved å gjøre dette på Itunes istede for å knote på telefonen. For ikke å snakke om at det var bare å synke trådløst via iCloud etterpå.

Systemet med homebutten er kjempegenialt. Trykk et par ganger så kan du bytte mellom programmer, og til og med avslutte de helt. Skulle jeg gjøre om på hjemskjermen var det bare å flytte rundt på ting så ordnet de andre appene seg etter hvor du ville plassere den.

Sist men ikke minst kunne jeg få full kontroll over hele telefonen ved å jailbreake den. Det eneste man gjorde var å plugge den i pc'en og besøke en side som gjorde alt på et par minutter, og vips så hadde man ekstremt mange muligheter. Kanskje ville jeg ikke ha disse likevel? Da var det bare å gjenopprette den til normalen igjen.


Jeg viste rett og slett ikke hvor mye jeg likte iPhone før jeg drukna den og måtte ta over en HTC Desire (tror jeg)

Det første som irriterte meg veldig var at hvis et program klikka måtte jeg trykke meg inn i 100 underkategorier i menyen for å få lukka det jævla programmet. Jeg fant tilslutt ut at det fantes en app for å gjøre det kjappere, men den fungerer langt ifra på alle appene, de popper opp igjen etter noen sekunder.

Så kom jeg til det kapitlet hvor jeg skulle ta printscreen. Jeg leste rundt på nett og fikk mange tastekombinasjoner og triks rundt om, men ingen funket. Så kom jeg fram til at jeg sikkert måtte ha en app for det også, men tror du de funket? Nei. Da måtte man nemlig roote telefonen sin, og det var ikke bare bare det heller fant jeg ut. Jeg ga rett og slett opp hele greia. Og va hadde skjedd om rootinga hadde fucka opp hele telefonen?

Som om ikke dette skulle være nok, så skriver jeg enda den dag idag feil i så si hvert eneste jævla ord fordi tastaturet er helt mongo. Jeg har til og med tydd til enda flere apper og diverse som skal gjøre det bedre, men neida.

Jaja nok om det, etter å ha måtte innstalert alle disse til forskjellige problemer så var allerede telefonen tomt for minne. Jeg hadde heldigvis brukt noen hundre på et minnekort med stor lagringsplass, men dit gikk det jo såklart ikke ann å flytte over app engang! Neeeida da måtte man vist roote telfonen da også (wtf)

Så skulle jeg legge over musikk til telefonen. Jeg hadde filene på pc'en, koblet i kabelen og flyttet over musikken og det va greit nok. Men hvordan skulle jeg få det minste snev av orden i sangene mine? Joda, da må man sitte å endre beskrivelsene til en og en sang på en eller annen måte i Windows, i håp om at sangene faktisk skulle få et albumcover, og at sangene havnet på rett album og uten masse tegn i titlene. Endelig hadde jeg faktisk fått ryddet litt opp i musikken, men når jeg glider meg bortover i musikkspilleren så hopper man fra album til album, og man må begynne å trykke seg innover i menyer igjen for å få sett alle sangene og velge hvilken man vil høre.
Det finnes helt sikkert en veldig grei app for dette også, som de fleste HTClovers forsvarer seg med, men da kommer man til det punktet at man skulle ønske at faktisk kunna vært litt mer gjennomført originalt, og at man kanskje ikke har plass til en ny app engang.

Dette er vel noe av det som irritere meg mest så langt, men det er også veldig mange småting. Som for eksempel at hvis to apper skal bytte plass på hjemskjermen må man først flytte en til en helt ny side, for så å flytte den andre dit den du flyttet sto, og så flytte den igjen tilbake på sin nye plass. Alle disse tingene er såå mye mer kompliserte enn på iPhone.

Da fikk jeg vel begrunna standpunktet mitt litt.
Sist endret av tgod; 6. september 2012 kl. 22:33.
Så vidt jeg ser er de fleste problemene brukerfeil. De fleste telefoner har såkalte "widgets" til å lukke programmer med, evt. kan du laste ned en app som fungerer utmerket. Har ikke merket noe til musikkproblemer. Legg alle sangene fra ett album inn i en mappe. Og ikke ha så masse rare tegn i de, så går det bra. Printscreen er relativt lett, om du faktisk hadde giddet å prøve, du trenger ingen app.

En ting jeg reagerer på er at du skriver:

"Sist men ikke minst kunne jeg få full kontroll over hele telefonen ved å jailbreake den. Det eneste man gjorde var å plugge den i pc'en og besøke en side som gjorde alt på et par minutter, og vips så hadde man ekstremt mange muligheter. "

Og

"Neeeida da måtte man vist roote telfonen da også (wtf)".

Du sier altså at å jailbreake den er null stress, men det er ett ork å roote den?
Sist endret av Sinken; 6. september 2012 kl. 22:54.
Skal jeg filme at jeg rooter min Samsung Galaxy S3 bare for å vise hvor enkelt det er?
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Skal jeg filme at jeg rooter min Samsung Galaxy S3 bare for å vise hvor enkelt det er?
Vis hele sitatet...
Eller se denne videoen på hele 6(!) minutter.

http://www.youtube.com/watch?v=8Dl63wfB0zk
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Skal jeg filme at jeg rooter min Samsung Galaxy S3 bare for å vise hvor enkelt det er?
Vis hele sitatet...
Go ahead, men jeg skulle frem til at iPhone kobler man den bare til Itunes og gjenoppretter om det skulle skje noe feil. Det er jo greit å ha den funksjonen i ryggen. Og ja, det er mye enklere å jailbreake.

Sitat av Sinken Vis innlegg
Så vidt jeg ser er de fleste problemene brukerfeil. De fleste telefoner har såkalte "widgets" til å lukke programmer med, evt. kan du laste ned en app som fungerer utmerket. Har ikke merket noe til musikkproblemer. Legg alle sangene fra ett album inn i en mappe. Og ikke ha så masse rare tegn i de, så går det bra. Printscreen er relativt lett, om du faktisk hadde giddet å prøve, du trenger ingen app.

En ting jeg reagerer på er at du skriver:

"Sist men ikke minst kunne jeg få full kontroll over hele telefonen ved å jailbreake den. Det eneste man gjorde var å plugge den i pc'en og besøke en side som gjorde alt på et par minutter, og vips så hadde man ekstremt mange muligheter. "

Og

"Neeeida da måtte man vist roote telfonen da også (wtf)".

Du sier altså at å jailbreake den er null stress, men det er ett ork å roote den?
Vis hele sitatet...
Haha, ja såklart kan man alltids installere en app til alt telefonen skulle hatt fra før av...
Vær så snill å forklar meg hvordan jeg printscreener da, så blir hverdagen hvertfall litt lettere frem til ny iPhonerelease.
Sist endret av tgod; 6. september 2012 kl. 23:07.
Som jeg sa, du trenger ingen app til det. Om du ikke får det til å fungere uten, ser jeg ikke problemet med å installere en app.

Tar meg friheten til å sitere Luni, som svarte deg. "Hold nede power og trykk på home-knappen."
Sitat av Sinken Vis innlegg
Som jeg sa, du trenger ingen app til det. Om du ikke får det til å fungere uten, ser jeg ikke problemet med å installere en app.

Tar meg friheten til å sitere Luni, som svarte deg. "Hold nede power og trykk på home-knappen."
Vis hele sitatet...
Det fungerer ikke. Uansett hvilke knapper jeg trykker mens jeg holder ned powerknapen så kommer kun den avsluttsmenyen opp som den skal gjøre når man holder inn powerknappen.
Sitat av MyDarkSide Vis innlegg
hvorfor er det ingen som har nevnt Huawei her ? billig og bra
Vis hele sitatet...
Fordi det ikke er noen som mener at Huawei lever opp til kriteriene for topic?
Dvs. det å være en av de beste smarttelefonene på markedet akkurat nå.
Jeg har LG optimus 3D nå, den har jeg hatt noen feil med å får byttet i en vare tilsvarende ny pris tror jeg betalte ca. 4,3k Burde jeg gå for SIII, LG 4X HD eller HTC one X?? Liker LG ganske godt, men vil gjerne se åssen SIII fungerer også er villig til å legge i litt til SIII

EDIT: Skal levere inn optimus 3D om noen uker ellerno

EDIT2: Vil IKKE ha iPhone
Sist endret av Julenisse97; 6. september 2012 kl. 23:41.
Hater iPhone pga. den tragiske knyttelsen til iTunes. Får vondt i magen av å åpne iTunes, fuckings adware.
Liker forøvrig brukergrensesnittet her aller best, men vet ikke hvordan det er med kvaliteten. Ut i fra hva jeg hører er det mye galt med iPhonene.
Sitat av Knask Vis innlegg
Fordi det ikke er noen som mener at Huawei lever opp til kriteriene for topic?
Dvs. det å være en av de beste smarttelefonene på markedet akkurat nå.
Vis hele sitatet...
ja men i forhold til prisen er huawei veldig bra, kjøpte en huawei kun for morro og huaweien var ikke så verst, men ellers har jeg lg og samsung s 3
Flaggskipene til Huawei er vel forutenom litt vel mye plast (samsung copycats) knakende gode telefoner med alt man kan ønske av prossesor kraft og teknologier ..